میزان، تاثیرات و مکانیزم اثر قرص آمینو ایکس

منبع: ساعد نیوز

2

1402/10/30

13:56


قرص آمینو ایکس با تامین آمینواسیدهای ضروری بدن به افزایش حجم و قدرت عضلات ورزشکاران و بهبود تمرینات ورزشی کمک موثری می‌نماید. در این مطلب میزان، تاثیرات و مکانیزم اثر قرص آمینو ایکس بررسی می‌شود. همراه ساعدنیوز باشید.

قرص آمینو ایکس از ارزش بیولوژیکی بالایی برخوردار است. این محصول از بهترین نوع پروتئین آب پنیر تهیه شده و از انواع اسیدهای آمینه ضروری، غیر ضروری و اسیدهای آمینه شاخه‌دار بهره برده است. مکمل آمینو یک پروتئین وی مرکب از انواع غلیظ و هیدرولیز شده است که می‌تواند در زمان افزایش تقاضای پروتئین در اثر یک رژیم غذایی یا در مرحله ساخت، این نیاز را برطرف سازد.

میزان مصرف قرص آمینو ایکس


  • 3 عدد قرص آمینو ایکس یک ساعت قبل از تمرین و 3 عدد قرص بلافاصله پس از تمرین همراه با مایعات مصرف شود.

آثار فارماکولوژی و مکانیزم اثر قرص آمینو ایکس


آمینو ایکس، یک منبع از حاوی اسید آمینه های ضروری و غیر ضروری برای بدن با ارزش بیولوژیکی بالاست. این محصول حاوی 8.8 گرم پروتئین با کیفیت از جنس وی (آب پنیر) و اسید آمینه های ضروری، غیر ضروری و شاخه دار با ارزش تغذیه ای بالاست. آمینواسیدها بلوک‌های سازنده پروتئین‌ها در بدن هستند و مصرف آنها باعث سنتز بهتر و بیشتر پروتئین، جلوگیری از تجزیه و سوختن پروتئین و در نهایت افزایش حجم و قدرت عضلانی می شود. از مزایای دیگر مکمل آمینو ایکس ان پی تأخیر در بروز خستگی و ریکاوری عضلانی سریعتر است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو