معرفی کنسول دستی MSI Claw با پردازنده اینتل Core Ultra

معرفی کنسول دستی MSI Claw با پردازنده اینتل Core Ultra


منبع: پلازا

1

1402/11/1

15:24


معرفی کنسول دستی MSI Claw با پردازنده اینتل Core Ultra

اخیرا کمپانی MSI از کنسول دستی جدید خود پرده‌برداری نموده است. این محصول با مزایای بسیاری همراه بوده که در این مقاله به نقد و بررسی کنسول دستی MSI Claw پرداخته‌ایم که پیشنهاد می‌شود با ما همراه باشید.

درخصوص این کنسول بازی باید بدانید که MSI Center M یک رابط اختصاصی طراحی شده از سوی ام‌اس‌آی بوده که برای دستگاه های دستی با تنظیمات آسان درنظر گرفته شده است. این مورد سبب خواهد شد تا در بخش تنظیم نمودن کنسول دستی MSI Claw قادر به اعمال سبک و سلیقه دلخواه خود در بازی باشید و یک نمونه ثابت را شاهد نباشید. کنسول بازی MSI را می‌توان یک دستگاه بازی دستی پیشگامانه دانست که قادر است تجربه بازی های قابل‌حمل را به شیوه‌ای نوین به نمایش بگذارد. این کنسول مجهز به پردازنده‌های اینتل Core Ultra و دارای فناوری Intel XeSS بوده که مزایای آن سبب خواهد شد تا تجربه بازی روان و همه جانبه را حتی در عناوین AAA دراختیار داشته باشید.

فهرست مطالب

مشخصات کنسول ام اس آی Claw

ویژگی‌هاکنسول دستی MSI Claw
نمایشگر7 اینچی لمسی IPS LCD با رفرش‌ریت 120 هرتز و رزولوشن FHD
پردازندهاینتل Core Ultra 7 | Core Ultra 5
پردازنده گرافیکیگرافیک مجمع اینتل Arc
سیستم عاملویندوز 11
حافظه/رم16 گیگابایت رم | حافظه 512 گیگابایت یا 1 ترابایت
باتری53 وات ساعتی
درگاه‌ها1 اسلات کارت حافظه، 1 درگاه تاندربولت 4 و جک 3.5 میلی‌متری
قیمتاز 699 دلار

کنسول دستی MSI Claw

ارگونومی بکارگیری شده دراین کنسول بازی به شکلی جدید و پایدار انجام گرفته که این مورد سبب خواهد شد تا با هزاران جزئیات مهم مواجه باشید. جمع ‌آوری این داده‌ها از نیاز کاربران جهانی انجام گرفته است که همین مورد سبب شده تا Claw به صورت ارگونومیک طراحی شود. کنسول دستی MSI Claw میزبان مزیت‌های ارزشمند بسیار دیگری نیز بوده که برای آشنایی با آنها پیشنهاد می‌شود در ادامه این نقد و بررسی با ما همراه باشید.

تنظیمات مناسب برای سهولت در استفاده

کنسول دستی MSI Claw

همان‌طور که در توضیحات اولیه نیز به این موضوع اشاره شد باید بدانید که این کنسول بازی از تنظیمات و نرم افزار کاربری ساده‌ای برخوردار بوده که این مورد سبب خواهد شد تابسته به سبک بازی خود، قادر به اعمال تنظیمات مدنظر روی دکمه‌ها باشید. این ویژگی برای اشخاصی که چپ دست هستند و یا نیاز دارند دکمه‌ای را جهت انجام کارخاصی درنظر بگیرند مفید بوده است. همچنین بدنیست بدانید که MSI در این بخش از بکارگیری تنظیمات تودرتو خودداری نموده که این مورد می‌تواند برای تمام اشخاصی که برای اولین‌بار با کنسول‌های دستی ارتباط می‌گیرند هم مفید باشد.

عملکرد سخت افزاری هیبریدی

پردازنده بکارگیری شده در گران‌ترین پیکربندی این کنسول بازی، پردازنده 16 هسته‌ای اینتل Core Ultra 7 155H بوده که همین امر سبب شده تا شاهد سرعت پردازشی بسیار خوبی درآن باشیم. درحقیقت MSI به اولین NPU یکپارچه اینتل دسترسی پیدا کرده که براساس آن قادر است تا شتاب دستگاه را از طریق هوش مصنوعی افزایش دهد و در سمت دیگر مصرف کمی را برای آن درنظر گیرد. براساس شواهد موجود این کنسول میزبان تراشه اینتل بوده که با بکارگیری این قطعه، دیگر نگرانی مبنی براجرای بازی‌های سنگین و AAA نخواهید داشت. همچنین بدنیست بدانید که این مزیت سبب شده تاشاهد تجربه محاسباتی یکپارچه با کارایی بالایی باشید. ترتیب بکارگیری هسته‌ها در درون این کنسول به این صورت بوده که شامل 6 هسته Performance در کنار 8 هسته Efficient و 2 هسته کم مصرف هستیم.

طراحی انقلابی

کنسول دستی MSI Claw

طراحی نوین کنسول بازی سبب شده تا حرارتی که درون آن به دلیل اجرای بازی به وجود می‌آید از طریق بخش‌هایی که مرتبط با جریان هوا بوده به بیرون منتقل شود و از باقی‌مانده آن برای خنک نمودن قسمت‌های داخلی استفاده شود. این روش نوین سبب خواهد شد تا تمام اجزای کنسول به صورت یکنواخت خنک شوند و عملکرد بهتری را درطول مدت زمان بالا دراختیار داشته باشید. همچنین باید بدانید که این مزیت شمارا از ابزارهای کمکی نظیر خنک کننده‌های همراه بی‌نیاز خواهد ساخت.

باتری

همان‌طور گه گفته شد شرکت MSI درساخت این کنسول بازی از فناوری‌های نوینی استفاده نموده که دربخش باتری شاهد بخش‌های جالبی دراین زمینه هستیم. استقامت استثنایی باتری درهنگام بازی با ظرفیت‌های مناسبی همراه بوده که بدنیست بدانید این مورد سبب خواهد شد تا عملکرد کنسول نسبت به زمان بازی شما تغییر کند. اگر بخواهیم این بخش را درقالب یک جمله کوتاه شرح دهیم باید بدانید بازی بیشتر، شارژ کمتری نیاز دارد و این فناوری برای اولین‌بار از سوی MSI است که در قالب یک کنسول بازی ارائه شده است. این ویژگی سبب ذخیره سازی 50 درصدی قدرت کنسول برای زمان‌های آینده خواهد شد که بدون درنظرگیری زمان قادر به اجرای بازی‌های دلخواه برای مدت‌های طولانی خواهید بود.

مزایای ظاهری

کنسول دستی MSI Claw

لازم به ذکر است بدانید که این کنسول دارای نورپردازی RGB بوده که بخش‌های انالوگ و دکمه‌های ABXY آن که درهر دوطرف قرار دارند با این ویژگی همراه هستند. کنسول Claw بدون مشکل و یا زحمت خاصی قادر است بازی‌های سنگین شما را به نمایش بگذارد که از تماشای رنگ‌های موجود با آهنگ‌های بسیار لذت خواهید برد. صفحه نمایش کنسول بازی روی 7 اینچ تنظیم شده که مدل آن از نوع OLED بوده است. این نمایشگر با نرخ بروزرسانی 120 هرتزی همراه بوده که قادر است کیفیت بسیار تماشایی و دیدنی را به نمایش بگذارد. وجود ویژگی‌های نوین سبب شده تا کنترل‌های بصری بازی مجهز به تریگرها و جوی استیک‌های نوین باشد که این موارد برای دوام و مقاومت بیشتر با دقت میکروسکوپی جای‌گذاری و ساخته شده‌اند.

وای فای نسل 7

چند روزی است که از معرفی وای فای نسل 7 می‌گذرد و اولین گوشی که قرار است میزبان این ویژگی باشد سامسونگ گلکسی S24 اولترا بوده که حال این ویژگی روی کنسول بازی جدید MSI آن قرار است تعبیه شود. این نسل قادر است تا عملکرد چند گیگابیتی را ارائه دهد که حداکثر سرعت آن روی 5.8 گیگابیت برثانیه در اتصالات 6 و 5 گیگاهرتز به ثبت رسیده است. پهنای باند کانال این نسل روی 320 مگاهرتز تنظیم شده که این ویژگی سبب افزایش سرعت قابل توجهی خواهد شد. بکارگیری این ویژگی در یک کنسول بازی سبب خواهد شد تا در حین اجرای بازی‌های آنلاین مشکلی بابت کندی و لگ نداشته باشید که این مورد بستگی به موقعیت مکانی شما نیز خواهد داشت.

کتابخانه بازی وسیع

به لطف برنامه انحصاری App Player، MSI Claw بدنیست بدانید این کنسول میزبان وسیع‌ترین کتابخانه بازی بوده که در آن شاهد حضور عناوین مختلفی برای اندروید و ویندوز خواهید بود.

کنسول دستی MSI Claw

مزایای کلی و جمع بندی موارد فوق

  • بکارگیری پردازنده Intel Core Ultra 7 155H درون کنسول
  • وجود سیستم عامل ویندوز 11 در صفحه اصلی
  • طراحی ارگونومیک برای تجربه بهتر بازی‌ها
  • صفحه نمایش 7 اینچی با وضوح 1920 * 1080 و نرخ رفرش 120 هرتز، صفحه نمایش لمسی مدل IPS
  • ظرفیت باتری 53 وات ساعت در کلاس نوین جهانی
  • بکارگیری فناوری انقلابی Cooler Boost HyperFlow در بخش جریان هوا برای خنک نمودن بهتر کنسول
  • انتقال سریع و اتصال گسترده داده با Thunderbolt 4
  • رابط اختصاصی طراحی شده برای دستگاه های دستی با تنظیمات آسان

نظر شما نسبت به این کنسول بازی چیست؟

سخن پایانی

معرفی کنسول دستی MSI Claw به پایان رسید و همان‌طور که شاهد بودید در این کنسول بازی از پردازنده اینتل Core Ultra استفاده شده است. همان‌طور که شاهد بودید به مشخصات و ویژگی‌های کنسول اشاره شد که شما عزیزان می‌توانید نظر خود را نسبت به این محصول بیان کنید. همچنین قادر هستید تانظر خود را نسبت به دیگر کنسول‌های بازی نظیر نینتندو سوئیچ بیان کنید و بگویید که رقابت بین این محصولات آیا در آینده سبب شکوفایی مزیت و فناوری‌های جدید خواهد شد یا خیر.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو