حجت الله عبدالملکی کیست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/11/1

21:42


دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اشاره به مصوبه هیئت وزیران مبنی بر واردات خودرو به کشور گفت : هم اکنون امکان واردات خودروهای پلاک مناطق آزاد به سرزمین اصلی با پرداخت عوارض قانونی فراهم شده و این خودروها می توانند به پلاک ملی تبدیل شوند. همچنین واردات خودروهای برقی و هیبریدی تا سقف 40 هزار دلار می توانند به مناطق آزاد وارد شوند و خودروهای احتراقی هم به ازای هر یک خودرویی که از منطقه آزاد به سرزمین اصلی وارد می شود ، اجازه واردات یک خودرو به منطقه آزاد با سقف 20 هزار دلار داده شده است.

حجت الله عبدالملکی کیست؟ + بیوگرافی

واردات خودرو به سرزمین اصلی و مناطق آزاد امکانپذیر شد

به گزارش نم نمک ، حجت الله عبدالملکی اظهار کرد : موضوع خودرو در مناطق آزاد به دو بخش واردات خودروهای پلاک منطقه آزاد به سرزمین اصلی و واردات خودروهای نو به مناطق آزاد تقسیم بندی می شود.

حجت الله عبدالملکی کیست؟ + بیوگرافی

حجت الله عبدالملکی کیست؟ + بیوگرافی

عبدالملکی اضافه کرد : هیئت وزیران مصوبه مربوط به هر دو بخش را تصویب و ابلاغ کرده و اکنون امکان واردات خودروهای پلاک مناطق آزاد به سرزمین اصلی با پرداخت عوارض قانونی فراهم شده و می توانند به پلاک ملی تبدیل شوند.

وی گفت : بحث دوم که مربوط به واردات خودروهای نو به مناطق آزاد است هم از یکی - دو هفته گذشته هیات وزیران مصوبه اش را ابلاغ کرد. بر این اساس ، خودروهای برقی و هیبریدی تا سقف 40 هزار دلار می توانند به مناطق آزاد وارد شوند و خودروهای احتراقی به ازای هر یک خودرویی که از منطقه آزاد به سرزمین اصلی وارد می شود ، اجازه واردات یک خودرو به منطقه آزاد با سقف 20 هزار دلار بر اساس مصوبه هیئت وزیران داده شده است. 

مشاور رئیس جمهور افزود : هم اکنون پایه های حقوقی واردات کامل شده و شرکت های واجد صلاحیت می توانند اقدام به واردات خودرو کنند.


بیوگرافی حجت الله عبدالملکی

حجت الله عبدالملکی متولد 4 فروردین 1360 سیاستمدار ایرانی است که از 1400 تا 1401 وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ایران در دولت سیزدهم بود. او همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق و معاون سابق اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو