مهرداد سراجی الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/11/2

22:36


رئیس ستاد انتخابات جماران گفت : کم تر از یک ماه به آغاز تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و آرایش جدید تشکل ها و جریانات سیاسی برای حضور و فعالیت در انتخابات پیش رو تشکل مردمی جماران نیز در روزهای اخیر با معرفی مسولان ستادی خود رسما وارد فضای انتخاباتی کشور شده است.

مهرداد سراجی الان کجاست؟ + بیوگرافی

رئیس ستاد انتخابات جماران : در هر دو انتخابات 1402 حضور داریم

به گزارش نم نمک ، مهرداد سراجی با بیان این که «جبهه سیاسی جماران همچون گذشته بنا دارد در هر دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور فعال و موثر داشته باشد و بستر فعالیت جوانان و نخبگان کشور را برای کنشگری خردمندانه فراهم آورد» افزود : چنانکه مقام معظم رهبری تاکید کردند نه فقط جمهوریت بلکه اسلامیت این نظام نیز وابسته و درهم تنیده با انتخابات است و در صورت تضعیف انتخابات ، حتی اسلامیت این نظام نیز مورد خدشه واقع می شود. همچنین تضعیف انتخابات در این کشور امنیت آن را نیز تهدید خواهد کرد و  موجب هرج و مرج و ناامنی و اغتشاش خواهد شد.

مهرداد سراجی الان کجاست؟ + بیوگرافی

مهرداد سراجی الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی با بیان این که «برقراری آرای جمهور به معنای مردم سالاری و حاکمیت مردم در اداره کشور است» ، خاطرنشان کرد : جماران با احساس مسئولیت در این حوزه آماده فعالیت گسترده برای فراهم آوردن یک انتخابات پرشور با مشارکت همه افراد با دیدگاه ها و سلایق مختلف است.

رئیس ستاد انتخابات جماران گفت : همه جوانان و نخبگان فعال در جماران در  شرایط خاص کشور بر خود تکلیف می دانند که برای انتخابات اسفند ماه همه تلاش خود را به کار گیرند تا چهار رکن برگزاری انتخابات مورد تاکید مقام معظم رهبری یعنی مشارکت قوی و پر شور ، رقابت واقعی جناح ها و دیدگاه های مختلف ، سلامت حقیقی و امنیت کامل انتخابات در بالاترین سطح و در بهترین کیفیت برگزار شود.

وی تصریح کرد : جریان جماران برخلاف برخی از سیاسیون بخصوص کسانی که می خواهند مردم را از اداره کشور کنار گذاشته و خود در مصدر همه امور بنشینند ، قائل به ایفای نقش همه جریان ها ، گروه ها و احزاب با سلایق و دیدگاه های مختلف برای فراهم آوردن بستر مشارکت همه جامعه است.

وی با اشاره به این که «ریشه بدگمانی به مردم و تلاش برای کنار گذاشتن آن ها از اداره کشور ، یاس و ناامیدی است» ، تاکید کرد که نتیجه چنین دیدگاهی جز خسارت برای کشور به بار نخواهد آورد و تجربه گذشته نیز به خوبی نشان می دهد دولت هایی که کمترین اعتقاد را به مردم داشتند ، بیشتر هزینه ها را برای کشور به وجود آوردند.

عضو شورای مرکزی جماران نمونه اخیر چنین تفکری را سخنان تاسف بار یکی از افراد مشهوری سیاسی دانست که با  القای یاس و ناامیدی درمورد آینده کشور ، در صدد توجیه عملکرد گذشته خود و دولت متبوعش و  پوشاندن نتیجه عملکردشان در دوره مسئولیت شان است و به ایشان توصیه کرد به جای طلبکاری ، کافی ست وضعیت معیشت مردم در دوره مسئولیت خود را مرور کند.

وی همچنین تاکید کرد : این نگاه تنها مربوط به یک جناح سیاسی نیست  و در جناح های مختلف این تمامیت خواهی و فاصله گرفتن از مردم به وضوح دیده می شود و جریان جماران از تمام آن ها اعلام برائت می کند. کنشگری و تعاملات جماران در ادوار گذشته نشان میدهد که این تشکل مردمی هرگز رفتار افراطی نداشته و هیچگاه دچار تندرویهای رادیکالی نشده است بلکه همواره یک رفتار خردورزانه و نشأت گرفته از تفکر نخبگانی جوانان و اندیشمندانی است که در این سال ها در سطوح مختلف جماران حضور داشته و برای شناخت نظامِ مسائل کشور ، رفع معضلات و حل مشکلات ، تلاش کرده اند.

وی درباره نحوه فعالیت این جریان بیان کرد : تشکیلات جماران در سطوح گوناگون کشور فعال است و موضوعات و مسائل کشور را به صورت عمومی و گسترده دنبال میکند و این به آن معناست که جماران برای حوزه های انتخابیه سراسر کشور برنامه داشته و در برخی از حوزه ها نیز کاندیدای فعال دارد.

سراجی با بیان این که «جماران در مناطق 22گانه کلان شهر تهران ستاد فعال انتخاباتی تشکیل می دهد» ، تصریح کرد : این جریان مردمی به جهت گستردگی و وسعت حوزه انتخابیه تهران ، اسلامشهر ، ری و پردیس برنامه ویژه انتخاباتی دارد.

وی در پایان با دعوت از همه گروه ها ، تشکل های حزبی و سیاسی برای مشارکت و فعالیت پر شور در انتخابات اظهار کرد : جماران در روزهای آینده برنامه های متنوعی از جمله برگزاری مناظره های فنی و تخصصی در حوزه های اجتماعی و سیاسی و همچنین برگزاری همایش ها و سخنرانی ها را در دستور کار خود دارد. اطمینان دارم مردم سرافرازمان با حضور گسترده در مراسم ها و همایش های جماران ، فضای کشور را آماده انتخابات پرشور می کنند.


بیوگرافی مهرداد سراجی

مهرداد سراجی متولد 1350 سیاستمدار و مدیرعامل سابق باشگاه سایپا است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو