چگونه در عین سادگی زیبا باشیم

چگونه در عین سادگی زیبا باشیم


منبع: ساعد نیوز

2

1402/11/3

10:38


این جمله کلیشه ای به نظر برسد که انسان زیبا است و زیبایی ها را دوست دارد؛ اما واقعیت جز این نیست و انسان ها به صورت ذاتی به زیبایی گرایش دارند.همین مسئله باعث شده که امروزه صنعت زیبایی به یکی از مهم ترین صنایع جهان تبدیل شود! اما زیبایی از نظر هر فرد متفاوت است. اگرمی‌خواهید بدانید چگونه در عین سادگی زیبا باشیم حتماً در ادامه همراه ساعدنیوز باشید.

چگونه بدون آرایش زیبا باشیم؟


قبل از پرسش این که چگونه بدون آرایش زیبا باشیم ابتدا باید به این سوال پاسخ دهید که چه چیزی بیشترین تاثیر را در زیبایی دارد؟ به نظرتان پوست صاف و یکدست باعث زیبایی بیشتر چهره تان نمی‌شود؟

مژه های بلند و پرپشت چطور؟ آیا با وجود مژه های بلند، چشمانتان دلفریب و خوش حالت تر از قبل نخواهند شد؟ اما چطور می‌توان بدون استفاده از لوازم آرایشی پوستی یکدست، مژه هایی بلند و لب هایی خوش رنگ داشت؟

اگر به جای استفاده مداوم از لوازم آرایشی، محصولات مراقبتی پوست را جایگزین کنید، می‌توانید باعث زیبایی دائمی چهره تان شوید. برای مثال با استفاده از تقویت مژه سریتا رشد مژه ها سرعت پیدا کرده و دیگر نیازی به ریمل یا روش های موقت و دائم کاشت مژه نخواهید داشت.

همچنین برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک، رفع آکنه و جوش های سرسیاه و روشن و درخشان شدن پوست صورت، بهتر است یک روتین پوستی داشته باشید و هر صبح و شب از محصولات مراقبتی پوست استفاده کنید.

در واقع پاسخ به این سوال که چگونه در عین سادگی زیبا باشیم بسیار ساده است و شما باید به صورت روزانه از شوینده مخصوص صورت، تونر پوست، سرم صورت، آبرسان و مرطوب کننده، ضد آفتاب، بالم لب و کرم دور چشم استفاده کنید.

به این صورت سلامت پوست صورتتان تضمین شده و می‌توانید بدون آرایش و با اعتماد به نفس کامل در مهمانی های مختلف شرکت کنید.

چگونه بدون آرایش و درعین سادگی زیبا باشیم

چگونه در عین سادگی جذاب باشیم؟


در قسمت قبل روش زیبایی بدون استفاده از مواد آرایشی را شرح دادیم. حال بهتر است به بررسی این سوال بپردازیم که چگونه در عین سادگی جذاب باشیم ؟ در ادامه راهکارهای ساده ای را ارائه می‌کنیم که با استفاده از آن ها می‌توانید جذابیت چهره تان را افزایش داده و با اعتماد به نفس کامل در مهمانی های مختلف حضور پیدا کنید.

1. استایل موهایتان را تغییر دهید


اینکه چگونه در عین سادگی جذاب باشیم به موارد بسیاری مربوط است که از آن ها می‌توان به استایل موها اشاره کرد. برای افزایش جذابیت چهره نیازی به آرایش زیاد یا شینیون های شلوغ نخواهید داشت بلکه می‌توانید با تغییر استایل موها زیبایی چهره خود را دو چندان کنید. اما پیش از آن بهتر است از روش های مراقبتی مو استفاده کنید تا به این صورت حالت وز موها از بین برود و مشکلاتی مانند موخوره برطرف شود. سپس می توانید با مشورت با یک آرایشگر با تجربه استایل جدیدی را برای موهایتان انتخاب کرده و با ظاهری ساده و در عین حال جذاب در اجتماع حاضر شوید.

2. مراقب سلامت و زیبایی دندان هایتان باشید


در پاسخ به این سوال که چگونه ساده و زیبا باشیم توصیه می‌کنیم دندان های خود را فراموش نکنید! در واقع بخشی از جذابیت چهره را یک لبخند زیبا شکل می دهد. به همین دلیل اگر دندان هایتان ردیف و مرتب نیستند حتماً از ارتودنسی یا دیگر روش های درمانی برای حل این مشکل استفاده کنید. به علاوه لبخند شما زمانی زیباتر می شود که دندان هایتان سفید و تمیز باشد. بنابراین هر روز حداقل دو بار مسواک بزنید و از مصرف بیش از حد چای، قهوه و دخانیات پرهیز کنید.

چگونه در عین سادگی جذاب باشیم

3. ابروهایتان را مرتب کنید


این که چگونه ساده و زیبا باشیم به حالت ابروهای ما نیز مرتبط است. در واقع ابروهای بلند و نامرتب باعث از بین رفتن زیبایی چهره می‌شوند. اما زمانی که ابروهای خود را مرتب می کنیم زیبایی چهره دو چندان می‌شود. همچنین افرادی که ابروهای نازک و کم پشتی دارند می توانند از انواع تقویت کننده ابرو استفاده کرده و به این صورت باعث پرپشت شدن آن ها شوند.

4. خواب کافی داشته باش


اگر برایتان سوال است چگونه در عین سادگی جذاب باشیم توصیه می‌کنیم داشتن خواب کافی بین 7 تا 8 ساعت را فراموش نکنید. به این صورت از سیاهی اطراف چشم و پیری زودرس پوست جلوگیری می‌شود و دیگر لازم نیست نگران پف صورت بعد از بیدار شدن از خواب باشید.

چگونه در عین سادگی شیک باشیم؟


برای اینکه بدانیم چگونه در عین سادگی شیک باشیم بهتر است در حین انتخاب لباس به برخی نکات توجه کنید. در ادامه راهکارهایی را ارائه می‌کنیم که با استفاده از آن ها می‌توانید با ظاهری شیک و در عین حال ساده در محیط کار یا مهمانی های مختلف حاضر شوید.

لباس هایی ساده، راحت و با دوام را انتخاب کنید!


این که چگونه در عین سادگی شیک باشیم با پوشش ما ارتباط مستقیمی دارد. بنابراین توصیه می‌کنیم به جای لباس های پر زرق و برق و شلوغ، لباس هایی با طرح های ساده را انتخاب کنید. البته لباس انتخابی شما باید احساس راحتی را برایتان به ارمغان بیاورد و برخی از عیوب اندامتان را بپوشاند. بنابراین لباسی بادوام، با کیفیت و خوش دوخت را انتخاب کنید تا باعث زیباتر به نظر رسیدن اندامتان شود.

چگونه در عین سادگی شیک باشیم

عطر و ادکلن را فراموش نکنید


اینکه چگونه ساده و زیبا باشیم تنها به ظاهرمان مربوط نمی‌شود! در واقع پیش از اینکه در جمعی حضور پیدا کنید عطر شما در فضا پخش شده و گویی حضور شما را اعلام می‌کند. همچنین پس از ترک یک جمع بوی خوش عطر شما تا چند دقیقه در فضا باقی می‌ماند. به همین دلیل بهتر است در کنار رسیدگی به ظاهر خود حتما از یک پرفیوم خوشبو و ماندگار استفاده کنید.

استفاده از اکسسوری را فراموش نکنید


برخی از افراد گمان می کنند سادگی به معنای عدم استفاده از اکسسوری و زیورآلات است. اما اگر بپرسید چگونه بدون آرایش زیبا باشیم ، توصیه می‌کنیم حتما از زیورآلاتی مانند گوشواره استفاده کنید. به این صورت زنانگی شما افزایش پیدا کرده و ظاهرتان زیباتر از قبل به نظر می رسد. همچنین می‌توانید پس از انتخاب لباس مناسب از چند اکسسوری هماهنگ مانند ساعت و عینک آفتابی استفاده کنید.

سخن پایانی


در این مقاله بررسی کردیم که چگونه در عین سادگی شیک باشیم ! همچنین روش های افزایش جذابیت چهره بدون لوازم آرایشی را شرح دادیم. اگر علاقه مندید با وجود پوششی ساده در میان دیگران جذاب و زیبا به نظر برسید حتماً از این نکات استفاده کنید. در این مقاله راهکارهایی را ارائه دادیم که با استفاده از آن ها می‌توانید سلامت پوست و موی خود را تضمین کرده و دیگر نیازی به استفاده از لوازم آرایشی نداشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو