سید جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی کیست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/11/6

12:07


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مهار شعله های آتش در بیمارستان گاندی خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی کیست؟ + بیوگرافی

مهار آتش در بیمارستان گاندی/ حریق از «نما» شروع شده بود

سید جلال ملکی در این باره گفت : به محض اعلام خبر وقوع حریق در بیمارستان گاندی در حوالی ساعت 18:20عصر امروز ، چندین ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات و بالابرهای هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شده و عملیات اطفاء حریق را آغاز کردند.

سید جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی کیست؟ + بیوگرافی

سید جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی کیست؟ + بیوگرافی

وی با بیان اینکه آتش سوزی از قسمت نمای ساختمان آغاز شده و به دلیل جنس آن به سرعت پیش روی کرده بود ، اظهارکرد : همچنین شعله های آتش از طریق نما به بخش هایی از داخل ساختمان نیز سرایت کرده بود. آتش نشانان در این شرایط و از چندین جهت عملیات خود برای اطفاء حریق را که در بخش شرقی ساختمان رخ داده بود ، آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه گروهی دیگر از آتش نشانان نیز به جستجو در طبقات پرداختند ، گفت : قسمت شرقی ساختمان عمدتا مربوط به بخش هتلینگ و اقامتی این بیمارستان بود و از این رو بیماران چندان در معرض حریق قرار نگرفتند. با این وجود با کمک گروهی دیگر از آتش نشانان و همچنین عوامل اورژانس و کادر بیمارستان نسبت به تخلیه بیمارستان و انتقال بیماران اقدام شد.

ملکی ادامه داد : همزمان گروهی دیگر از آتش نشانان نیز اقدام به جستجو در طبقات بیمارستان کردند که درحال حاضر بیش از 90 درصد بیمارستان مورد جستجو واقع شده است.

وی درباره عملیات اطفاء حریق نیز گفت : می توان گفت که شعله های آتش به طور کامل در بیمارستان گاندی خاموش شده و تنها عملیات لکه گیری و تخلیه دود درحال انجام است. اما حضور و آماده باش آتش نشانان در محل همچنان ادامه دارد.


بیوگرافی سید جلال ملکی

جلال ملکی متولد 1355 در تهران ، آتس نشان می باشد.

تا دیپلم درس خوانده است ، او ورزشکار حرفه ای بوکس بود که وارد سازمان آتش نشانی شد.

زندگی شخصی

جلال ملکی چند سالیست ازدواج کرده و متاهل است. می گوید هنگام ازدواج در رابطه با شغلم برای همسرم توضیح دادم ، هر چند گله مند نیست اما بخاطر اینکه اغلب بیرون از منزلم انتظار دارد زمان بیشتر در کنار خانواده سپری کنم . ثمره این ازدواج یک دختر بنام ترانه ملکی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو