برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره های متعدد در حوزه صنایع دستی و گردشگری تا قبل از رمضان

منبع: همگردی

1

1402/11/15

19:39


خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای واصله، برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره های متعدد در حوزه صنایع دستی و گردشگری تا قبل از رمضان صورت می گیرد.

در روزهای آخر بهمن ماه جشنواره ها، نمایشگاه ها و برنامه های مختلفی پیرامون حوزه گردشگری و صنایع دستی برگزار می شود.

مهمترین این برنامه ها که در سطح بین المللی برگزار خواهد شد؛ هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران است که از روز 23 تا 26 بهمن در محل دائمی نمایشگاه های تهران میزبان فعالان صنعت گردشگری خواهد بود.

در این نمایشگاه جلسات و نشست های تخصصی، همایش ها و گردهمایی های متعدد، تفاهمنامه های همکاری و غیره انجام می شود.

در روز 27 بهمن درست یک روز پس از این نمایشگاه، جشن راهنمایان گردشگری ایران برگزار خواهد شد. این جشن پانزدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری است که این بار در تهران و پس از چهار سال وقفه برگزار می شود. البته گردهمایی راهنمایان هر سال نزدیک به روز دوم اسفند روز جهانی راهنمایان برگزار میشد.

برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره های متعدد در حوزه صنایع دستی و گردشگری تا قبل از رمضان

با این حال در روز 27 بهمن همزمان با جشن راهنمایان، جشنواره سرو سیمین 8 در حوزه صنایع دستی در محل برج آزادی افتتاح خواهد شد و برترین آثار داوری شده در این جشنواره به نمایش گذاشته می شود. این برنامه تا روز 30 اسفند ادامه خواهد داشت و مراسم اختتامیه آن نیز در حال برج میلاد برگزار می شود.

پس از آن، نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران از روز سوم تا ششم اسفند در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی و در دو سالن برپا خواهد شد و حدود 300 هنرمند از سراسر کشور در آن حضور پیدا می کنند.

این برنامه نیز با مجوز اداره کل میراث فرهنگی استان تهران توسط بخش خصوصی برگزار می شود.

نمایشگاه بین المللی گردشگری و توریسم استانبول 2024 نیز در محل مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول در تاریخ 17 تا 20 بهمن 1402 برگزار می شود.

نمایشگاه بین المللی گردشگری استانبول به عنوان یکی از پنج نمایشگاه برتر جهانگردی در سراسر جهان، سالانه حدود 45،000 متخصص در صنعت گردشگری را که به دنبال فرصت های مسافرتی جدید و هیجان انگیز از شرکت های خدمات مسافرتی سراسر جهان هستند، جذب می کند.

این برنامه ها جدا از نمایشگاه هایی است که به صورت محلی در استانهای مختلف تا پیش از نوروز و ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شوند. مانند نمایشگاه صنایع دستی، گردشگری و جشنواره اقوام ایرانی که از 9 تا 13 اسفند 1402 در اهواز برگزار خواهد شد یا هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته که از 23 الی 26 بهمن در گلستان برپا می شود.

برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره های متعدد در حوزه صنایع دستی و گردشگری تا قبل از رمضان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو