انتخاب رنگ روسری

منبع: وقت مد

1

1402/11/21

19:08


جایگاه رنگ در دنیای مد و پوشاک بسیار ویژه و مهم است. ازهمین روی هر سال یک رنگ جهانی برای پوشاک انتخاب می شود. چرا که رنگ ها از شخصیت درونی یک فرد با شما صحبت می کنند. در بین پوشاک مورد استفاده بانوان شال و روسری آیتم مهمی می باشد. که در زمان خرید …

رپورتاژ-31-پاب

جایگاه رنگ در دنیای مد و پوشاک بسیار ویژه و مهم است. ازهمین روی هر سال یک رنگ جهانی برای پوشاک انتخاب می شود. چرا که رنگ ها از شخصیت درونی یک فرد با شما صحبت می کنند.

در بین پوشاک مورد استفاده بانوان شال و روسری آیتم مهمی می باشد. که در زمان خرید شال و روسری انتخاب رنگ روسری و شال از فاکتورها مهم و البته کاملا سلیقه ای می باشد. حتما که دانستن و آگاهی داشتن از روانشناسی رنگ ها بسیار به شما کمک می کند.

رنگ روسری براساس پوست

پوست سفید

اگر از دسته افرادی هستید که پوست سفید و روشن دارید بهتر است به سراغ رنگ های گرم مانند قرمز، نارنجی، بنفش بروید. استفاده از رنگ ها گرم چهره آنان را جذاب جلوه می دهد. بهتراست که این افراد از رنگ ها خنثی و سرد مانند رنگ ها پاستلی و طوسی که در کنار پوست آنان کانتراست و تضاد ایجاد نمی کند استفاده نکنند.


پوست گندمی

اگر از دسته افرادی هستید که پوست گندمی دارید طیف وسیعی از رنگ ها در کنار پوست شما زیبا و جذاب می شوند. و این جمله را اطرافیان زیاد می شنوید. هر روسری که می پوشی بهت میاد. اما به طور کلی می توانید از طیف رنگ ها گرم و رنگ های سرد مناسب انتخاب کنید.

پوست سبزه

افراد دارای رنگ پوست سبزه و برنزه می توانند از رنگ های سرد و روشن بیشتر استفاده کنند. نکته مهم این است که افراد دارای پوست سبزه بهتر است از رنگ های تیره مثل مشک ، قهوه ای و طوسی استفاده نکنند.

رپورتاژ-31-پاب

نکته : رنگ های زیادی هستند که به تمام رنگ پوست ها می آیند مانند سفید خالص یا رنگ صورتی ملایم. رنگ های ترکیبی چون سبز، آبی و بنفش پر رنگ نیز مانند رنگ های خنثی عمل کرده و با پوست سازگار می شوند. از آنجا که این رنگ ها بین رنگ های گرم و سرد تعادل برقرار کرده اند، می توانید با خیال راحت با هر رنگ پوستی که دارید، آنها را امتحان کنید.

انتخاب روسری براساس فرم صورت

صورت گرد

این فرم صورت کاملا دایره است طول وعرض صورت برابر است. برای این فرم صورت بهتر است از روسری آزاد استفاده کنید و در کنار چانه چین های ایجاد کنید. رنگ های شارپ و طرح های شلوغ در روسری برای این فرم صورت مناسب است.

صورت بیضی

این فرم صورت در بین بانوان بسیار رایج است. طول صورت بیشتر از عرض صورت است و چانه و پیشانی شما نحنا دارد در این دسته قرار می گیرید. تمامی شال و روسری برای این فرم صورت مناسب می باشد.

صورت قلبی

اگر چانه شما نوک تیز و پیشانی شما بزرگ تر از استخوان گونه است شما دارای صورت قلبی شکل هستید. در این فرم صورت پیشانی وسیع ترین قسمت صورت است و چانه نوک تیز و کوچک می باشد. گره زدن روسری زیر چانه به جلوه بیشتر فرم صورت شما کمک می کند. در نهایت روسری ها قواره بزرگ و همچنین روسری نخی تک رنگ و شارپ گزینه ها مناسبی برای شما محسوب می شود.

صورت مربع

عرض و ارتفاع در این فرم صورت تقریبا برابر و کنارهای صورت انحنای کمی دارد. برای این فرم صورت می توانید از روسری ابریشم و حریر استفاده کنید. روسری خود را آزادنه روی سر قرار دهید و استفاده از رنگ ها شاد و روشن توصیه می شود.

رپورتاژ-31-پاب

محبوب ترین رنگ ها روسری

سرخابی

این رنگ روحی پر جنب و جوش را در خود دارد. این رنگ طبیعت شاد و در عین حال قدرتمندی خاصی دارد. در کنار این رنگ می توانید رنگ ها بژ، خردلی، طلایی و سفید را ست کنید.

خاکی

رنگ ها خاکی، بژ، دارچینی، کرم و نسکافه ای در سال ها اخیر جز ترند ها محسوب می شوند. این طیف رنگ ها بسیار پرطرفدار می باشند چرا که با هر نوع استایل و در کنار رنگ ها دیگر به خوبی ست می شود.

نارنجی

از دسته رنگ ها پرطرفدار دربین بانوان می باشد. این رنگ محرک و نشاط آور است. رنگ آبی در کنار نارنجی بیشترین جذابیت را دارد.
قهوه ای

اگر سایر رنگ ها برای شما زیادی شاد هستند رنگ قهوه ای می تواند انتخاب مناسبی باشد. این رنگ قابلیت ست شدن با طیف رنگی بسیاری را دارد. به خصوص در کنار رنگ ها نارنجی، زرد، کاراملی و قرمز ترکیب بی نظیری را ایجاد می کند.

سبز

رنگ سبز که الهام بخش طبیعت ، آرامش، انرژی مثبت، تحرک و امید است. برای ست کردن آن می توانید از رنگ ها سرخابی، صورتی، نارنجی و قرمز استفاده کنید.

رپورتاژ-31-پاب

نکته مهم

لازم است بدانید که رنگ ها تاثیر زیادی در روحیه و واکنش شما نسبت به محیط پیرامونتان دارد. حتما این احساس را تجربه کرده اید که برخی محیط ها انرژی وآرامش بیشتری دارید و در برخی مکان ها کلافه و عصبی هستید. همین مورد است که واکنش ذهنی و روحی شما نسبت به رنگ های محیط اطرفتان است.

جمع بندی

با وجود همه توضیحاتی که در متن بالا بیان شد و اطلاعاتی که بدست آوردید در صورتی که قصد خرید شال و روسری از رنگ ها و طرح ها متنوع و جذاب را دارید. تنها لازم است به سایت کاتلیا به نشانی www. cattleyastyle.com مراجعه نمایید تا با طیف وسیع و گسترده ای از رنگ و طرح شال و روسری رو به رو شوید که همه سلیقه ها را با هر نوع استایل و پوششی در برمی گیرد. ضمن اینکه می توانید از طریق سایت و به صورت آنلاین انتخاب و خرید خود را به راحت ترین شکل ممکن انجام دهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو