6 ترند برای بهار و تابستان 2024

6 ترند برای بهار و تابستان 2024


منبع: تیپ زا

1

1402/11/21

22:11


6 ترند برای بهار و تابستان 2024 6 ترند برای بهار و تابستان 2024 : در تیپزا ما نمی‌ترسیم وقتی نوبت به جستجوی آخرین ترندها می‌شود . چه در حال شرکت در نمایش‌ها باشیم و چه از لوک‌بوک‌ها و عکس‌های استایل خیابانی دیدن می‌کنیم می‌توانیم ترندها  را با پشتوانه طراحان ببینیم که دور از ذهن […]

6 ترند برای بهار و تابستان 2024

6 ترند برای بهار و تابستان 2024

6 ترند برای بهار و تابستان 2024 : در تیپزا ما نمی‌ترسیم وقتی نوبت به جستجوی آخرین ترندها می‌شود . چه در حال شرکت در نمایش‌ها باشیم و چه از لوک‌بوک‌ها و عکس‌های استایل خیابانی دیدن می‌کنیم می‌توانیم ترندها  را با پشتوانه طراحان ببینیم که دور از ذهن است اما آنچه در واقع می‌پوشیم اغلب می‌تواند کمی متفاوت باشد.

تفاوت بین یک ترند اصلی و یک ترند خرد در اینجا نهفته است دامن کوتاه را به عنوان مثال در نظر بگیرید. اگرچه  خواه یک اکسسوری جدید یک طرح ظاهری به روز یا یک تغییر استایل باشد ترندهای کوچک و سریع هستند که می توانند بدون نیاز به تغییر چشمگیر زیبایی شناسی شما، به روز شدن یک لباس کمک کنند.

6 ترند برای بهار و تابستان 2024

آیا نمی دانید کدام ترندهای برای فصل پیش رو تازه هستند؟ ​​

اگر برای خرید لباس های کلاسیک‌ و تمایل به روز نگه داشتن استایل خود دارید به جای درستی آمده‌اید. با این حال با احتیاط مانند هر ترند ما همیشه قبل از هر چیز از خرید خوب دفاع می‌کنیم و هرگز توصیه نمی‌کنیم که روی یک ترند فقط به این دلیل که در حال حاضر در حال افزایش است (همان چیزی که در ادامه خواهید دید). پسنده کنید درعوض، ما میخواهیم که استایلی را که در حال حاضر بیشترین کشش را برای طول سال دارند داشته باشید.

بنابراین بدون هیچ مقدمه ای بیایید منتظر موارد مورد بحث از سال 2024 باشیم که این روزها بشدت ترند هستند.

6 ترند برای بهار و تابستان 2024

1. تاپ های یقه قایقی:

یقه‌های قایقی این سال بسیار زیاد دیده میشود از زمان بازگشت تاپ باند ما با شور و شوق زیادی درباره بازگشت به عقب در دهه 90 صحبت نکرده‌ایم. این استایل برای یک مهمانی و یا عروسی که برای سال 2024 منتظرش بودید بسیار مناسب است.

6 ترند برای بهار و تابستان 2024

2. شلوار جین اسکینی:

مطمئناً واکنش شدیدی به این موضوع وجود خواهد داشت. به همان اندازه که ممکن است در مجموع توافق کرده باشیم که جین ها مدل های بیشتری نسبت به شلوار جین تنگ وجود دارد.

با توجه به این که ما در 10 سال گذشته با مام استایل، جین بوی فرند داشتیم مدت زیادی است که لاغرها در کانون توجه قرار گرفته اند، اگر به دنبال یک ترند جدید جین در این فصل هستید ممکن است زمان آن رسیده باشد که یک لباس قدیمی را دوباره مرور کنید.

6 ترند برای بهار و تابستان 2024

3. اکسسوری با لباس 2024:

یکی از بزرگترین ترند رو به رشد اکسسوری در چند سال اخیر باید جواهرات لباس باشد. اکسسوری بزرگ، درشت، آراسته و برجسته این ترند رو به رشد شروع به جایگزینی اکسسوری ظریفی کرده است.

اکسسوری با لباس 2024:

4. بازگشت لباس طرح پلنگی

شاید برایتان تعجب آور باشد اما استایل پلنگی دوباره در سال 2024 ترند شده! این استایل از همسران مافیا که طرح پلنگ میپوشند امسال ترند شده و جزو استایل پرسرو صدای 2024 محسوب میشوند.

بازگشت لباس طرح پلنگی

5. بوت های بلند بالای زانو:

به طور خلاصه بوت تا بالای زانو شاید یک انتخاب برای روزهای آفتابی زمستان باشد تا زمانی که آب و هوا در یک روز روشن و مطبوع باشد، هنوز استایل های زیادی برای بیرون آمدن از این بوت بلند وجود دارد به خصوص وقتی با دامن کوتاه و بافتنی ست شود.

بوت های بلند بالای زانو:

6. لباس راه راه:

از راه راه های ورزشی آدیداس ایکس ولز بونر گرفته تا نوارهای کلاس تجاری زیمرمن، این طرح ساده از جذابیت جهانی برخوردار است که به ندرت برای هر چیزی خارج از رنگ های خنثی قابل ارائه است، راه راه ها از فوریه 2023 ترند شده اند. استایل راه‌راه‌ هر سال با تغییر جزئی این احساس شیک بودن را  فراهم میکنند..

لباس راه راه

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 8 ترند رنگ کفش در سال 2024 که بیشتر دیده میشود! این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو