دانلود کامل شب آهنگی جواد خیابانی بدون سانسور فصل 3 +رایگان

منبع: شبونه

1

1402/11/24

11:12


دانلود کامل شب آهنگی با حضور جواد خیابانی در این صفحه برنامه شب آهنگی جواد خیابانی در فصل سوم بدون سانسور را اماده کرده ایم که میتوانید دانلود کنید. دانلود شب آهنگی با حضور جواد خیابانی برنامه شباهنگی در فصل سوم و قسمت دوم میزبان جواد خیابانی شده که لحظات بسیار جذابی را برای علاقمندان …

دانلود کامل شب آهنگی جواد خیابانی بدون سانسور فصل 3 +رایگان

دانلود کامل شب آهنگی با حضور جواد خیابانی

در این صفحه برنامه شب آهنگی جواد خیابانی در فصل سوم بدون سانسور را اماده کرده ایم که میتوانید دانلود کنید.

برنامه شباهنگی در فصل سوم و قسمت دوم میزبان جواد خیابانی شده که لحظات بسیار جذابی را برای علاقمندان به این برنامه به وجود آورده است.

حامد آهنگی با توجه به استقبال مردم از این برنامه تصمیم گرفت که فصل سوم آن را هم تولید کند در قسمت اول داریوش فرضیایی مهمان برنامه بود و در قسمت دوم جواد خیابانی به برنامه دعوت شده است در فصل سوم برنامه شباهنگی دارای تغییرات مختلفی شده از جمله دکوراسیون برنامه تغییر پیدا کرده است و همچنین آیتم‌های این برنامه نیز تغییرات زیادی داشته است.

جواد خیابانی از گزارشگران سرشناس فوتبال بوده که سال‌ها سریع درس فعالیت می‌کند همیشه گزارش‌های خاص و جالبه او در شبکه‌های اجتماعی سوژه می‌شود او سابقه زیادی در صدا و سیما داشته و کسانی که می‌خواهند در زمینه گزارشگری فوتبال وارد صدا و سیما شود باید از فیلتر جواد خیابانی عبور کنند تا بتوانند نظر مثبت او را به دست آورند.

جواد خیابانی متولد 27 آبان 1345 در کرج، گزارشگر است فارغ التحصیل دکترای آسیب شناسی ورزشی و دو فوق لیسانس مدیریت رسانه و مدیریت استراتژیک و دو لیسانس مهندسی متالورژی و کارشناسی تربیت بدنی است. وی اصالتا اهل تبریز و تورک زبان ولی ساکن کرج است.

فصل سوم شب آهنگی

تاکنون، حامد آهنگی دو فصل از برنامه “شب آهنگی” را کارگردانی و اجرا کرده است. اولین فصل در سال ۱۴۰۰ در ۳۰ قسمت و فصل دوم نیز در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در شبکه نمایش خانگی فیلم نت منتشر شد.

قسمت اول فصل تازه «برنامه شب‌آهنگی» به مناسبت روز پدر در تاریخ پنجشنبه ۵ بهمن ماه پخش خود را شروع کرد و از پلتفرم فیلیمو پخش شد که در ادامه بخشی از آن را برای شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

فصل جدید برنامه شب آهنگی دوشنبه ها ساعت ٢٠:٠٠ از پلتفرم نمایش خانگی فیلیمو پخش خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو