دانلود کامل شب آهنگی سامان احتشامی قسمت ۱۲ فصل سوم

منبع: شبونه

1

1403/1/21

11:01


دانلود کامل شب آهنگی سامان احتشامی قسمت ۱۲ فصل سوم بدون سانسور با کیفیت اصلی را در این صفحه آماده کرده ایم. برنامه شب اهنگی یکی از برنامه‌های محبوب این روزهای شبکه نمایش خانگی بوده که هر سه شنبه تولید می شود در فصل اول این برنامه که در ۳۰ قسمت تولید شد استقبال گسترده …

دانلود کامل شب آهنگی سامان احتشامی قسمت ۱۲ فصل سوم

دانلود کامل شب آهنگی سامان احتشامی قسمت ۱۲ فصل سوم بدون سانسور با کیفیت اصلی را در این صفحه آماده کرده ایم.

برنامه شب اهنگی یکی از برنامه‌های محبوب این روزهای شبکه نمایش خانگی بوده که هر سه شنبه تولید می شود در فصل اول این برنامه که در ۳۰ قسمت تولید شد استقبال گسترده صورت گرفت. حامد‌ اهنگی سال ها تجربه فعالیت در تئاتر را داشته و نشان داده در اجرا نیز از بهترین ها می باشد فصل دوم شباهنگی توانست مثل فصل قبلی مورد استقبال مردم قرار بگیرد.

 دانلود قسمت ۱۲ فصل سوم شب آهنگی

برنامه شباهنگی یکی از برنامه های جذاب و محبوب بود که فصل اول آن در ۳۰ قسمت تولید و مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت. استقبال به گونه‌ای فراوانی بود که آقای حامد آهنگی تصمیم گرفت فصل دوم آن را هم تولید کند.

این برنامه توسط حامد آهنگی اجرا میشود که خود حامد آهنگی از بهترین استندآپ کمدین های کشورمان میباشد و به تنهایی میتواند یک برنامه طنز را بسازد و مورد توجه مردم قرار بگیرد. بدون شک شباهنگی با اجرای حامد آهنگی توانسته موفق شود و اگر هر مجری دیگری بود امکان نداشت این برنامه بتواند موفق شود و این قد مورد استقبال مردم قرار بگیرد.

سامان احتشامی مهمان شب آهنگی

سامان احتشامی ،نوازنده پیانو و آهنگساز یکم اردیبهشت‌ماه ۱۳۵۷ در تهران به دنیا آمد.

احتشامی از همان اوان کودکی به موسیقی علاقه‌مند شد و در سایه توجهات پدرش آموزش پیانو را به شکلی جدی پی گرفت تا اینکه در ۱۱ سالگی موفق به دریافت دیپلم افتخار از جشنواره موسیقی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.

سامان احتشامی تلاش‌هایش را استمرار داد و در سالهای ۷۰ الی ۷۴ برنده لوح زرین و لوح تقدیر جشنواره موسیقی فجر شد و مقام اول را در پیانو کلاسیک و ایرانی دریافت کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو