کریستوفر نولان و ساخت فیلم ترسناک؟

منبع: پلازا

2

1402/11/29

11:30


کریستوفر نولان و ساخت فیلم ترسناک؟

کریستوفر نولان، کارگردان فیلم «اپنهایمر»، ابراز علاقه خود را به ساخت یک فیلم ترسناک اعلام کرد.
در طی گفتگویی با انستیتو فیلم بریتانیا در روز پنجشنبه، نولان اظهار داشت که علاقه‌مند است روزی به ساخت یک فیلم ترسناک محض بپردازد و دقیقاً دلایل جذابیت این ژانر را برای خود تشریح کرد.

او گفت: «به نظر من فیلم‌های ترسناک بسیار جالب هستند زیرا به ابزارهای بسیار سینمایی وابسته‌اند. واقعاً در مورد برانگیختن‌ پاسخ‌های درونی در مقالب چیزهاست. پس در نقطه‌ای، من دوست دارم یک فیلم ترسناک بسازم. اما فکر می‌کنم یک فیلم ترسناک واقعاً خوب نیاز به یک ایده استثنایی دارد – و این‌ها کم و بیش پیدا می‌شوند. پس من هنوز داستانی را که به این موضوع بپردازد پیدا نکرده‌ام. اما به نظر من این ژانر از دیدگاه سینمایی بسیار جالب است. همچنین یکی از چند ژانری است که – استودیوها آن را تولید می‌کنند…»

نولان که به خاطر ساخت فیلم‌هایی با مضامین پیچیده‌ و داستان‌پردازی غیرخطی شناخته‌ می‌شود. این بار نشان داده‌ است که به دنبال چالش‌های جدیدی در عرصه سینماست. او که تا به حال در ژانرهای مختلفی از جمله علمی تخیلی، درام تاریخی، و هیجان انگیز فعالیت کرده، حالا چشم به ژانر ترسناک دوخته است که از نظر او، به شدت به ابزارهای سینمایی وابسته است.

کریستوفر نولان، با تأکید بر اینکه ساخت یک فیلم ترسناک خوب نیازمند یک ایده استثنایی است، بیان می‌کند که هنوز به دنبال آن داستان خاص و منحصر به فرد است که بتواند به این ژانر اختصاص یابد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو