تجلیل از متیو پری در مراسم جوایز تلویزیونی BAFTA

منبع: پلازا

3

1402/11/30

10:29


تجلیل از متیو پری در مراسم جوایز تلویزیونی BAFTA

آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا (BAFTA) تایید کرده است که متیو پری، ستاره فقید مجموعه تلویزیونی دوستان، در مراسم جوایز تلویزیونی این سال تجلیل خواهد شد. این اقدام پس از واکنش‌ها به حذف نام وی از بخش یادبود مراسم جوایز فیلم که شامگاه یکشنبه برگزار شد، صورت می‌گیرد. پری که در اکتبر سال گذشته درگذشت، علاوه بر نقش آفرینی به مدت ۱۰ سال به عنوان شخصیت چندلر بینگ در دوستان، در چندین فیلم محبوب دهه ۱۹۹۰ و اوایل ۲۰۰۰ نیز ظاهر شده بود.

بخش یادبود امسال به همراه اجرای ویژه‌ای از آهنگ The After Time از سیندی لاپر توسط هانا ودینگهام، ستاره تد لاسو، هنرمندانی چون جین برکین، شرلی آن فیلد، ریچارد راندتری، مایکل گمبون، تام ویلکینسون و کارل ودرز را گرامی داشت.

BAFTA به ورایتی اعلام کرد که پری در مراسم جوایز تلویزیونی آینده در ماه می یادبود خواهد شد. پری در ۲۸ اکتبر ۲۰۲۳، در سن ۵۴ سالگی درگذشت. او در یک جکوزی در خانه‌اش در لس‌آنجلس بی‌واکنش یافته شد و دفتر پزشکی قانونی شهرستان لس‌آنجلس بعداً فاش کرد که علت مرگ وی اثرات حاد کتامین بوده است.

در ژانویه، پری در بخش یادبود مراسم جوایز امی ۲۰۲۳، مورد تجلیل عاطفی قرار گرفت، جایی که خواننده پاپ چارلی پوث و دوئت خواننده-ترانه‌سرا وار اند تریتی، نسخه‌ای ساده‌شده از ترانه موضوع دوستان (I’ll Be There for You از رمبرانتس) را اجرا کردند.

این نخستین بار نیست که بخش یادبود BAFTA با جنجال مواجه می‌شود. سال گذشته، بازیگر دکتر هو، فیل دیویس، ادعا کرد که از سازمان استعفا می‌دهد پس از آنکه مراسم جوایز به برنارد کریبینز، ستاره The Railway Children، ادای احترام نکرد. کریبینز بعداً در جوایز تلویزیونی در بخش یادبود گنجانده شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو