توسعه آیفون تاشو اپل به حالت تعلیق درآمد: نمایشگرهای ناکام در آزمایش‌ها

منبع: پلازا

3

1402/11/30

23:27


توسعه آیفون تاشو اپل به حالت تعلیق درآمد: نمایشگرهای ناکام در آزمایش‌ها

بر اساس شایعه‌ای جدید منتشر شده از چین، اپل توسعه آیفون تاشو را به دلیل ناکامی نمایشگرهای تامین‌کننده در گذراندن استانداردهای آزمایشی سخت‌گیرانه شرکت، متوقف کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل از سال 2016 در حال تحقیق و توسعه بر روی دستگاه‌های تاشو بوده و حتی تلفن‌های تاشو رقبا را نیز به عنوان بخشی از این فرایند آزمایش کرده است.

دست‌کم یکی از دستگاه‌های تاشویی که اپل آزمایش کرده، از نمایشگر تولیدی سامسونگ استفاده می‌کند، شرکتی که به عنوان یکی از اصلی‌ترین تامین‌کنندگان پنل‌های نمایشگر دستگاه‌های اپل شناخته شده و در گذشته نمونه‌های نمایشگر تاشو را به اپل ارائه داده است. با این حال، گفته می‌شود نمایشگرهای تاشوی جدید سامسونگ پس از چند روز تحت آزمایش‌های داخلی سخت‌گیرانه اپل، دچار شکست شده‌اند که باعث شده اپل این پروژه را برای آینده‌ای قابل پیش‌بینی متوقف کند، یا دست‌کم تا زمانی که نمایشگری قادر به برآورده کردن استانداردهای بالایش توسعه یابد.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که اپل در حال ساخت نمونه‌های اولیه حداقل دو آیفون تاشو پس از بیش از پنج سال تحقیق و توسعه است، اما این دو نمونه در برنامه محصولات اپل برای سال‌های 2024 یا 2025 قرار ندارند. گفته می‌شود اگر این آیفون‌های تاشو استانداردهای اپل را برآورده نکنند، ممکن است کنسل شوند.

هنوز مشخص نیست این ادعا چه تأثیری بر کار ادامه‌دار اپل روی یک آیپد تاشو دارد، دستگاهی که گفته می‌شود اپل به آن علاقه بیشتری نشان می‌دهد، زیرا کاربران انتظار ندارند آن را در جیب خود حمل کنند و نیازی به گذراندن الزامات دوام بالای یک آیفون را ندارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو