Latido Films با کارگردان “آنه”، دیوید پرز سانودو، به توافق دو فیلمی دست یافت

منبع: پلازا

1

1402/12/1

11:53


آژانس فروش مادریدی Latido Films در یک اقدام مهم، توافق دو فیلم با دیوید پرز سانودو، کارگردانی که با اولین اثر خود، “آنه”، سه جایزه از آکادمی گویا اسپانیا در سال 2021 به دست آورد، امضا کرد. Latido حق فروش جهانی هر دو عنوان را بر عهده خواهد گرفت. این حرکت در حالی صورت می‌گیرد که شرکت‌های فروش اسپانیایی برای حفظ استعدادهای برتر خود، که بیش از پیش در معرض توجه همتایان بین‌المللی قرار دارند، تلاش می‌کنند.

با پرز سانودو، Latido یکی از هیجان‌انگیزترین کارگردان‌های جوان اسپانیا را به دست می‌آورد، به ویژه به خاطر مهارت او در استفاده از ژانر و زیرژانرها، که اکنون در داخل و خارج از ایالات متحده ارزش بالایی دارد. Latido پیش از این حقوق فروش جهانی فیلم‌هایی از کارگردان دیگری با این حساسیت نسبت به زیرژانر، رودریگو سوروگوین، از “May God Save Us” (2016) تا “The Realm” (2018) و “The Beasts” (2022) را در دست داشت، که سال گذشته بهترین فیلم خارجی را در جوایز سزار فرانسه برد.

اولین پروژه Latido با پرز سانودو، “Los últimos románticos” (“آخرین رمانتیک‌ها”) است که وارد مرحله تولید شده و عمدتا در گرنیکا، بیسکایا، نزدیک شهر بیلبائو در منطقه باسک تصویربرداری می‌شود. دومین عنوان در توافق دو فیلمی، که در حال حاضر در مرحله توسعه است، در جشنواره کن اعلام خواهد شد.

اسکار آلونسو، رئیس بخش خریداری‌های Latido Films، گفت: «ما از کار دوباره با دیوید پرز سانودو، پس از اینکه فیلم اولش ‘آنه’ سه جایزه گویا به دست آورد، هیجان‌زده هستیم. با ‘Los Últimos Románticos’، او آماده است تا داستانی را بگوید که نه تنها ارتباط برقرار می‌کند بلکه مدت‌ها پس از ترک سینما با مخاطب باقی می‌ماند.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو