پلی استیشن 5 پرو سونی برای 2025 چه سوپرایزی دارد؟

منبع: پلازا

2

1402/12/1

21:19


پلی استیشن 5 پرو سونی برای 2025 چه سوپرایزی دارد؟

به نظر می‌رسد که کنسول PS5 Pro توسط سونی در نیمه دوم سال جاری منتشر خواهد شد. چهار سال پس از عرضه PS5، نسخه Pro آن ممکن است بالاخره برای طرفدارانی که با اشتیاق منتظر آن بوده‌اند، به واقعیت بپیوندد. از زمان راه‌اندازی PS5 در پایان سال 2020، کمبود تراشه‌ای که در آن زمان رخ داد، باعث کمبود در عرضه این کنسول بسیار مورد انتظار شد و بسیاری از طرفداران را ناامید کرد. با این حال، کمبود PS5 در سال 2023، سه سال پس از راه‌اندازی اولیه آن، به پایان رسید و از آن زمان بسیاری از گیمرها توانسته‌اند از کنسول لذت ببرند، اما شایعاتی در مورد PS5 Pro به سرعت ظاهر شد.

سرکان توتو، مدیرعامل Kantan Games، اخیراً به CNBC گفته است که راه‌اندازی PS5 Pro در اواخر 2024 احتمالاً اتفاق خواهد افتاد. پس از گزارش‌های اخیر سونی که نشان می‌دهد PS5 وارد مراحل پایانی چرخه عمر خود شده است، مرحله بعدی طبیعی، جایگزینی آن با PS5 Pro است. اگرچه برخی ممکن است احساس کنند PS5 تنها مدت کوتاهی است که وجود دارد، اما توتو معتقد است که مرحله بعدی کنسول در راه است.

اگر تحلیلگران درست باشند، PS5 Pro قبل از انتشار GTA 6 در سال 2025 عرضه خواهد شد. با وجود اینکه هنوز هیچ تاریخ انتشار مشخصی برای GTA 6 وجود ندارد، منطقی است که سونی بخواهد نسخه ارتقا یافته کنسول فعلی خود را قبل از آمدن پرانتظارترین بازی سال آینده منتشر کند.

هنوز هیچ اعلامیه رسمی از سونی وجود ندارد، اما نشت‌های قابل اعتماد در مورد سخت‌افزار PS5 Pro و گمانه‌زنی‌های اینترنتی، بسیاری از طرفداران پلی‌استیشن را هیجان‌زده کرده‌اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو