بهترین بازی زامبی محور برای کامپیوتر

بهترین بازی زامبی محور برای کامپیوتر


منبع: پلازا

1

1402/10/27

12:23


بهترین بازی زامبی محور برای کامپیوتر

زامبی واژه‌ای چند وجهی در دنیای امروزی بوده که با شنیدن آن، ذهن اشخاص بسیاری به سمت دنیای گیم و فیلم و سریال سوق داده می‌شود. در این مقاله به فهرستی از بهترین بازی زامبی برای کامپیوتر اشاره خواهیم داشت که می‌توانید با ما در ادامه همراه باشید.

امروزه بازی‌های Zombie زیادی منتشر شده که بدنیست بدانید در این فهرست قصد معرفی بهترین آنها را خواهیم داشت. فاکتورهای مختلفی برای انتخاب هر یک از بازی‌ها درنظر گرفته شده که همین امر سبب خواهد شد تا با فهرست خوبی از بازی زامبی برای کامپیوتر مواجه باشید. ناگفته نماند که شما عزیزان برای تکمیل این فهرست می‌توانید گزینه‌های مدنظر خود را برایمان در بخش نظرات پلازا به اشتراک بگذارید و به تکمیل شدن مقاله از زوایای دیگر کمک نمایید.

فهرست مطالب

بازی زامبی برای کامپیوتر

اینکه بتوان گفت کدام یک از بازی‌های موجود را می‌توان به عنوان بهترین بازی زامبی محور برای کامپیوتر دانست کار دشواریست. لازم است بدانید که تمام بازی‌های موجود در سبک و سیاق‌های مختلف قادر هستند تا شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم کنند. تنوع بالای گیم‌پلی درفهرست بازی زامبی کشی برای پی سی سبب خواهد شد تا بسته به سلیقه و نیازی که دارید با بازی خوبی مواجه باشید که در ادامه به معرفی یکایک بازی‌های لیست خواهیم پرداخت.

1. Resident Evil 2 Remake؛ بهترین بازی های زامبی کامپیوتر

بهترین بازی زامبی محور برای کامپیوتر

رزیدنت اویل 2 ریمیک از بهترین بازی‌های جهان در ژانر ترسناک و شبیه‌ساز زامبی بوده که بدنیست بدانید درطول این بازی با جنبه جدیدی از بازی‌های زامبی محور مواجه خواهید شد که این موضوع قادر است تا شما را برای مدت زمان طولانی و بیشتری نسبت به گزینه‌های مشابه سرگرم کند.

در راستای ساخت این بازی باید بدانید که از موتورگرافیکی RE Engine استفاده شده و همین امر سبب شده تا شاهد گرافیکی دیدنی و پایدار درطول بازی باشیم. داستان بازی همان نسخه اولیه بوده که با گذشت 20 سال به این اصل وفادار مانده است. یکی از دلایل محبوبیت بازی با گذشت این زمان، بکارگیری ویژگی‌های برجسته درخط داستانی بوده که درطول بازی Resident Evil 2 Remake با هیولاهای عظیم‌الجثه بسیاری مواجه خواهید شد که این امر شما را با یک سیستم دشواری مراحل پیچیده مواجه خواهد نمود که در آن باید از روش‌های مختلفی برای عبور از سد دشمنان استفاده کنید.

زامبی‌های موجود در بازی Resident Evil 2 Remake به هوش مصنوعی مجهز هستند که این مورد در ریمیک بازی، به آنها اضافه شده و این فرصت را به شما می‌دهد تا با شرایط و سبک‌های ویژه‌ای برای نابودسازی شما دست به کار شوند. این مورد سبب واکنش‌های مختلفی نیز شده که در طول بازی شاهد واکنش‌های مختلفی در شرایط گوناگون خواهید بود. طراحی دیدنی و گیم‌پلی عالی و صدای هیجان انگیز از اصلی‌ترین مزایای این بازی بوده که پیشنهاد می‌شود در ادامه لیست با ما همراه باشید.

2. Left 4 Dead 2

بهترین بازی زامبی محور برای کامپیوتر

بازی دیگری که در لیست بهترین‌های زامبی حضور داشته بازی Left 4 Dead 2 نام دارد که بدنیست بدانید خط داستانی بازی درجهانی آخرالزمانی جریان داشته و همین امر سبب خواهد شد تابا مشکلات عدیده بسیاری درطول بازی مواجه باشید. گشت و گذار در دنیای زامبی‌ها شاید در فیلم و سریال تماشایی و لذت بخش باشد اما همین مورد در قالب یک بازی می‌تواند خطرات بسیاری را برای شما به ارمغان بیاورد.

بازی Left 4 Dead 2 برای اولین‌بار در سال 2008 منتشر شد که ازهمان روزهای اول توانست نظر گیمرهای بسیاری را برای سرگرمی به سمت خود جذب کند و همین امر عامل محبوبیت بازی بود. پشتیبانی از حالت کوآپ در ماهیت گیم‌پلی بازی این امکان را به شما می‌دهد تابتوانید درمحیط‌های مختلف به سراغ نابودسازی رقبای خود بروید. Left 4 Dead 2 میزبان گیم‌پلی بسیار خوبی است که دراین زمینه قادر به سرگرم نمودن شما برای زمان‌های طولانی خواهد بود. با ما در ادامه فهرست همراه باشید که قصد معرفی بازی دیگری در سبک زامبی را خواهیم داشت.

3. The Last of Us Part 1

بهترین بازی زامبی محور برای کامپیوتر

اگر نگاهی به سیرتکاملی بازی‌های ترسناک و زامبی محور داشته باشید قطعا متوجه خواهید شد که با عرضه بازی The Last of Us Part 1 برای کامپیوتر این موضوع یک جهش چشمگیر را شامل شد. کمپانی سونی و ناتی داگ ناشر انحصاری این بازی محبوب برای پلی استیشن بودند که با عرضه آن برای PC توانستند گیمرهای بسیاری را به سمت خود جذب نمایند.

پورت کامپیوتری بازی ازدید گیمرهای بسیاری نسبت به کنسول بهتر بوده و همین امر عامل محبوبیت بازی بوده است. درخصوص دیگر بخش‌های بازی The Last of Us Part 1 باید بدانید که این مورد از یک سیستم عالی برای میزبانی زامبی‌ها استفاده نموده است که در آن شاهد جنبه‌های مختلفی از انسان‌های جهش یافته خواهید بود.

برخی بینا و برخی نابینا، برخی عظیم‌الجثه و برخی کوچک اندام که این تنوع طلبی زامبی سبب شده تا بازی The Last of Us Part 1 به یک سیستم دشواری مراحل ملحق شود که در آن باید آمادگی لازم برای رویارویی با هرنوع دشمنی را داشته باشید. یکی از مزایای برجسته بازی بکارگیری گرافیکی دیدنی و پایدار بوده که در این میان قادر خواهید بود تابا جنبه‌های مختلفی از یک بازی گرافیکی و جذاب مواجه باشید. طراحی دیدنی و زیبای بازی با عناصر گرافیکی و جلوه‌های ویژه همراه بوده که این امر سبب خواهد شد تابتوانید با ساختارهای نوینی از یک بازی زامبی محور سروکار داشته باشید. نظرتان نسبت به این بازی چیست؟ برای آشنایی با دیگر گزینه‌های موجود در فهرست بهترین بازی‌های زامبی برای کامپیوتر با ما همراه باشید.

4. The Walking Dead

بهترین بازی زامبی محور برای کامپیوتر

دردنیای بازی و فیلم و سریال اگر از کاربران بخواهید که لیستی از محصولات ترسناک را معرفی کنند قطعا یکی از آنها سریال The Walking Dead خواهد بود. سریال موفقی که توانست کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کند و همین امر سبب شد تا شرکت سازنده آن به سراغ ساخت یک بازی تحت همین عنوان برود. بازی The Walking Dead میزبان یک سبک چند جانبه بوده که درآن می‌توانید به گیم‌پلی خوبی برای سرگرمی دسترسی داشته باشید.

حالت بقاء بازی این فرصت را به شما می‌دهد تابتوانید در دنیایی بی‌رحم به دنبال فراهم نمودن شرایطی برای زندگی خود باشید. بازی زامبی The Walking Dead به تازگی منتشر شده که شاید به اندازه سریال آن محبوب و جذاب نباشد ولی گزینه خوبی برای سرگرمی است که از این طریق می‌توانید با مزیت‌های بسیاری مواجه باشید. طراحی مناسب و صدای عالی از دیگر عناصر مرتبط با این بازی بوده که پیشنهاد می‌شود نظر خود را نسبت به آن بیان کنید.

5. Dead Space Remake

بهترین بازی زامبی محور برای کامپیوتر

بازی فضای مرده 2023 یکی از بهترین ریمیک‌های عرضه شده در تاریخ بازی‌های ویدیویی بود که بدنیست بدانید بازی Dead Space Remake با تکیه برنسخه اصلی توانست به محبوبیت دوچندانی دسترسی پیدا کند. داستان همان داستان، چالش‌ها همانطور هیجانی، دشواری مراحل تقویت شده و ده‌ها ویژگی دیگر در نسخه جدید بازی وجود داشته که بدنیست بدانید زامبی‌ها در این نسخه از بازی به درجات بالاتری ارتقاء یافته‌اند که این مورد سبب خواهد شد تابا سختی‌های بسیاری سروکار داشته باشید.

داستان بازی Dead Space Remake درخصوص یک مهندس تعمیرات بوده که برای تعمیر یک کشتی فضایی وارد آن شده و شاهد تغییرات ناخوشایندی دراین کشتی شده است. حال مدیریت وی به شما واگذار شده که باید از سد مشکلات و چالش‌های بسیاری عبور کنید تابتوانید به خواسته‌هایی که بازی برایتان درنظر گرفته است، برسید. طراحی دیدنی و کاراکترهای متنوع درطول خط داستانی سبب خواهد شد تا با یک بازی وسیع‌تر و جذاب‌تر نسبت به Dead Space مواجه باشید. درکل بازی Dead Space Remake یکی از بهترین‌ها در سبک زامبی بوده که پیشنهاد می‌شود آن را از دست ندهید.

سخن پایانی

معرفی و بررسی برترین بازی های زامبی برای کامپیوتر به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید درطول این فهرست به گزینه‌های خوبی برای سرگرمی اشاره شد. نظر شما عزیزان نسبت به گزینه‌های موجود در لیست بازی زامبی برای PC چیست؟ آیا بازی خوب دیگری را سراغ دارید که قرار است در سال 2024 و سبک زامبی منتشر شود؟ باما همراه باشید و نظرات خود را برایمان ارسال کنید که با انجام چنین کاری به تکمیل شدن مقاله از زوایای دیگر کمک خواهید نمود. همچنین باید بدانید که نظرات و نقدهای شما به افزایش سطح کیفی مقاله از زوایای دیگر کمک می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو