تریلر رسمی فصل دهم سریال The Walking Dead منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

142

1398/4/31

20:48


تریلر رسمی فصل دهم سریال The Walking Dead منتشر شد

در تازه ترین اخبار تریلر رسمی فصل دهم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) منتشر شده است که در ادامه این خبر می توانید این تریلر هیجان انگیز را تماشا کنید.

در جدیدترین اخبار و در جریان مراسم کامیک کان شهر سن دیگو شبکه AMC تریلر رسمی فصل دهم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) منتشر شده است. در این تریلر که زمان نسبتا طولانی دارد، شاهد اولین تصاویر رسمی فصل دهم این سریال زامبی محور هستیم. این تریلر در پنل مجموعه مردگان متحرک در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو به نمایش در آمد و نشان داد که در فصل دهم شاهد یک جهش زمانی خواهیم بود. همچنین در فصل دهم شاهد بازگشت شخصیت هایی خواهیم بود که در فصل قبل رفته بودند و اکنون بازگشتند تا در کنار دوستان خود به مقابله با تهدید بزرگ پیش رو بپردازند. بجز تریلر تاریخ پخش فصل دهم این سریال اعلام شده است که طبق آن پخش فصل دهم در تاریخ 6 اکتبر 2019 (14 مهر 1398) آغاز خواهد شد. در ادامه شاهد تریلر فصل دهم این سریال هستید:

انتظار می رود که فصل دهم نیز همانند فصل های گذشته در 16 اپیزود پخش شود. در اطلاعات جدیدی که منتشر شده، دو بازیگر جدید قرار است در فصل دهم حضور داشته باشند که یکی از آن ها تورا برچ و دیگری کوین کارول است. علاوه بر تمامی اینها دانای گوریرا (Danai Gurira)، بازیگر نقش میشون رسما تایید کرده که در فصل دهم سریال The Walking Dead را ترک خواهد کرد و از تمامی بازیگران و عوامل سریال و همچنین حمایت طرفداران در طول حضورش در سریال تشکر و قدردانی کرده است. مدتی پیش گفته شده بود که گوریرا در فصل دهم سریال The Walking Dead را ترک خواهد کرد و به گونه ای چیزی نبود که ندانیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو