۱۱ زن در سریال «مردگان متحرک» که داریل می توانست با آن ها وارد رابطه عاشقانه شود

۱۱ زن در سریال «مردگان متحرک» که داریل می توانست با آن ها وارد رابطه عاشقانه شود


منبع: روزیاتو

7

1402/4/6

23:30


۱۱ زن در سریال «مردگان متحرک» که داریل می توانست با آن ها وارد رابطه عاشقانه شود

۱۱ زن در سریال «مردگان متحرک» که داریل می توانست با آن ها وارد رابطه عاشقانه شود

در حالی که نکته و بحث اصلی سریال The Walking Dead یا مردگان متحرک، زنده ماندن در آخرالزمان زامبی ها و جان سالم به در بردن از انسان های شروری بود که این اتفاق خلق کرده بود، اما در این سریال چیزهایی بسیار بیشتر از وحشت بقا وجود داشت. در داستان این سریال مهم این بود که ثابت شود آینده ای وجود دارد که ارزش زنده ماندن را دارد و این شامل پیدا کردن عشق و تشکیل خانواده می شد. ریک گرایمز همسر و پسرش را از دست می دهد ، اما عاشق میشون می شود. نیگان هم همسری برای خود پیدا کرد و حتی یوجین نیز کسی را پیدا کرد که او را به خاطر کسی که بود دوست داشت و آن ها صاحب فرزندی شدند که می خواستند در دنیایی بهتر بزرگش کنند. با این حال، تنها کسی که در سریال مردگان متحرک هرگز موفق به پیدا کردن عشق نشد، داریل دیکسون بود.

زنانی که می توانستند عشق داریل دیکسون باشند

داریل سریال مردگان متحرک را به عنوان کسی آغاز کرد که تقریبا مطیع برادرش بود، اما وقتی به ریک و دیگر بازماندگان پیوست، او به شخصیتی بسیار موثرتر و متفاوت از آنچه در ابتدا بود تبدیل شد. داریل به یک محافظ و رهبر تبدیل شد و یکی از دلایل اصلی بود که افراد بازمانده توانستند تا پایان سریال مردگان متحرک زنده بمانند. با این همه، تنها اتفاقی که هرگز رخ نداد، یک داستان عاشقانه برای داریل دیکسون در سریال مردگان متحرک بود. افرادی در سریال بودند که طرفداران دوست داشتند با داریل وارد رابطه عاشقانه شده و این دو را کنار هم تصور کردند و البته کارول پلتیه در صدر این فهرست قرار می گیرد. با وجود این، داریل تا پایان داستان یک گرگ تنها باقی ماند، تا زمانی که به تنهایی به سمت افق رهسپار شد. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ۱۱ شخصیت زن در سریال مردگان متحرک آشنا کنیم که می توانستند با داریل دیکسون وارد رابطه عاشقانه شوند و شریک عاطفی او باشند.

زنانی که می توانستند عشق داریل دیکسون باشند

۱۱- لیا

لیا نزدیک ترین کسی است که تا به پایان سریال مردگان متحرک به یک رابطه عاشقانه واقعی با داریل نزدیک شد. آن ها یک همکاری رمانتیک داشتند و می توانستند با هم آینده ای در قالب یک زوج داشته باشند. اما داریل سردرگم و وحشت زده بود و راه دادن یک نفر به حریم خصوصی اش برایش سخت بود. او همچنین بیشتر حواسش به تلاش برای زنده ماندن خود و نزدیکانش بود، در حالی که یاد می گرفت به جای اینکه مانند همیشه گرگی تنها باشد، با کس دیگری زندگی کند، و همزمان اندوه از دست دادن دوستش ریک نیز او را آزار می داد. در حالی که یک رابطه واقعی بین لیا و داریل اتفاق افتاد، اما سرانجامی نداشت. علاوه بر این، این رابطه با تلاش لیا برای کشتن داریل و مردمش به پایان رسید وقتی متوجه شد که داریل به او خیانت کرده است. او گروه خود به نام درنده ها را به داریل و رابطه با او ترجیح داد و تنها امید طرفداران سریال مردگان متحرک برای یک رابطه عاشقانه که داریل داشته باشد نیز به یأس و تراژدی منجر شد.

زنانی که می توانستند عشق داریل دیکسون باشند

۱۰- ساشا

ساشا در این سریال دو رابطه عاشقانه را ابتدا با باب و سپس با ابراهیم برقرار کرد. بدترین رابطه او اما با باب بود، چرا که ساشا یک جنگجوی خبره در نبرد با انسان های بد و زامبی ها و باب بیشتر فردی متواضع و باحوصله و البته بیروح بود که اطرافیانش را در معرض خطر قرار می داد. با این حال، رابطه ساشا با ابراهیم منطقی تر بود زیرا هر دوی آن ها به شدت سرسخت بودند و به نظر می رسید که بهتر با هم جور می شوند. با این حال، ساشا می توانست با داریل سازگاری خوبی داشته باشد، زیرا هر دو روحیه جنگجویی یکسانی داشتند.

همچنین یک دلیل اصلی داستانی وجود داشت برای پاسخ به این سوال که چرا ساشا و داریل می توانستند زوج جذابی باشند. داریل از یک زندگی خانوادگی که سرشار از نفرت بود، می آمد چرا که برادرش مرل به شدت نژادپرست بود و این دیدگاه نژادپرستانه برای مدتی طولانی در داریل نیز نفوذ کرده بود. دیدن اینکه او عاشق ساشا شده بود، می توانست نشان دهد که داریل بزرگ شده و به مرد بهتری تبدیل شده است، مردی که دیگر دیدگاه های خانوادگی گذشته اش را نداشت. رابطه ساشا با آبراهام قوی بود، اما داریل می توانست شریک عاطفی مناسب تری برای او باشد اگر این دو زودتر با هم رابطه برقرار می کردند. هر دوی آن ها توسط نیگان به دام افتاده و به گروگان گرفته شدند و هر دو هم برای نجات گروه دست به فداکاری های جدی و مرگبار زدند. ساشا و داریل می توانستند در این سریال با هم یک تیم عاشقانه رویایی را تشکیل دهند.

زنانی که می توانستند عشق داریل دیکسون باشند

۹- آلفا

شاید تصور این رابطه عاشقانه در سریال The Walking Dead کمی دور از ذهن و منزجر کننده باشد، اما حقایق ترسناک در مورد آلفا در سریال The Walking Dead نشان می دهد که او حداقل به نوعی قادر به داشتن رابطه عاشقانه بود. او حتی یک رابطه کوتاه را با نیگان دنبال کرد و آن را به عنوان پاداشی برای کاری که به خوبی انجام داده بود به او هدیه داد، اما این کار ممکن بود صرفا به خاطر تقویت نیروهای خودی بوده باشد. البته این رابطه و هدیه آلفا بر سرنوشتش تاثیر منفی گذاشت چرا که نیگان در نهایت پیشنهاد او را تنها برای بریدن گلویش پذیرفته و به تهدید او برای مردمان خود پایان داد.

در حالی که داریل کسی نبود که چنین پیشنهادی را از جانب آلفا بپذیرد، هم او و هم آلفا مانند گربه های اهلی دوباره وحشی شده زندگی می کردند. این دو از درگیری و زمین خوردن و کثیف شدن نمی ترسند و روی ظاهر، تمیز کردن خود یا جذاب بودن تمرکز نمی کردند. اگر آلفا این قدر شرور و بی رحم نبود و زنده می ماند، می توانست با داریل یک زوج تشکیل دهد. سرنوشت نیگان ثابت کرد که می توان برخی از افراد شرور را بازپروری کرد و این کار از حیطه احتمالات ممکن خارج نیست.

زنانی که می توانستند عشق داریل دیکسون باشند

۸- جادیس

جادیس نیز مانند داریل متخصص بقا در شرایط سخت بود، به طوری که تنها با جملات پراکنده و منقطع صحبت می کرد که ناشی از دوری درازمدت از اجتماع بود و نشان می داد که دوباره به زندگی وحشی مآبانه روی آورده است. داریل نیز مردی کم حرف بود و اگر این دو در شرایط متفاوتی یکدیگر را می دیدند، ممکن بود پیوند عاشقانه خوبی داشته باشند. در حالی که به نظر می رسید جادیس به ریک و بعدها گابریل علاقه پیدا کرد، اما داریل بیشتر یک روح مهربان بود که تفاوت زیادی با دو مرد دیگر داستان داشت. علاوه بر این ها، ممکن بود جادیس شخصیت به دور از صحبت ها و رفتارهای غیرمنطقیِ داریل و عدم تردید او در هنگام مبارزه را دوست داشته و درک کند.

همچنین جادیس کسی بود که دوست داشت تنها مانده و ترجیح می داد فاصله اش را از جوامع انسانی حفظ کند. اگر این دو در شرایط متفاوتی یکدیگر را ملاقات کرده بودند، می توانستند زوجی رویایی باشند. با این حال، با توجه به اینکه جادیس مسئول ربودن ریک گریمز بود – حتی اگر باعث و بانی نجات جان او باشد – اکنون هیچ شانسی وجود ندارد که داریل از جادیس چیزی جز انتقام بخواهد.

زنانی که می توانستند عشق داریل دیکسون باشند

۷- بث

بث و داریل چه مرگشان بود و رابطه آن ها چه ماهیتی داشت؟ این دو تنها مانده و مجبور بودند به تنهایی برای زنده ماندن تلاش کنند، در مورد زندگی هایشان با هم صحبت می کردند، با هم می نوشیدند و شبیه زوجی عاشق در اولین قرار عاشقانه شان به نظر می رسیدند. البته، ممکن است این رابطه آن ها به عنوان یک رابطه برادر / خواهری نیز تفسیر شود، نه یک رابطه عاشقانه. بعضی از ناراحت کننده ترین اتفاقات و لحظات سریال مردگان متحرک زمانی اتفاق افتاد که داریل و بث به تنهایی برای بقا تلاش می کنند و مجبور می شوند برای محافظت از یکدیگر بجنگند. در این لحظات به نظر می رسید که جفت شدن آن ها اجتناب ناپذیر است.

در هر صورت، زندگی بث قبل از اینکه اتفاقی بین آن ها بیفتد، ورای پیوند عاطفی قوی که بینشان شکل گرفت، به پایان رسید. بث در نهایت با کارول به بیمارستانی برده شدند که در آنجا بازماندگان را مجبور به انجام یک شغل روزمره می کردند تا به آن ها حق محافظت در آنجا داده شود. با این حال وقتی داریل برای نجات آن دو ازه راه رسید، بث از فرصت استفاده کرد و به رباینده اش، داون، حمله کرد. دیدن داریل در حالی که جنازه بث را در آغوش دارد و از بیمارستان خارج می شود، یکی از غم انگیزترین و تراژیک ترین لحظات کل سریال است. آیا داریل بث را دوست داشت؟ شواهد و قرائن تا حدودی چنین می گفت.

زنانی که می توانستند عشق داریل دیکسون باشند

۶- آندریا

آندریا و داریل از اولین اعضای گروه بازماندگان از همان روزهای اول وقوع آخرالزمان زامبی ها بودند. داریل در آن زمان شخصیت بسیار ناخوشایندتر و نچسب تری داشت و بسیار تهاجمی تر و خشن تر رفتار می کرد. ناراحتی و اندوه او به خاطر از دست دادن مریل در آتلانتا نیز اوضاع را بدتر می کرد؛ ناتوانی او در پیدا کردن سوفیا در فصل دوم نیز بر وخامت اوضاع روحی او افزود. در طرف دیگر، آندریا به تازگی با از دست دادن خواهرش در حمله زامبی ها مواجه شده بود که باعث شد حتی به فکر خودکشی نیز بیفتد. این دیل بود که او را متقاعد کرد تا در فصل اول The Walking Dead از سی دی سی محکوم به نابودی فرار کند و آندریا هرگز او را به خاطر اینکه باعث شد زنده بماند نبخشید.

در حالی که داریل کم کم داشت خودش را پیدا می کرد، آندریا هنوز به کسی نیاز داشت که به او کمک کند تا همه چیز را درک کند و بر اوضاع مسلط شود. این اتفاق هرگز رخ نداد و زمانی که آندریا در نهایت با فرماندار رابطه عاشقانه عجیبی شکل داد، این رابطه غیرمنتظره و خیانتکارانه در نهایت او را از لبه پرتگاه به پایین هل داد و به دست همین فرماندار طعمه یک زامبی شد. اگر آندریا و داریل به یکدیگر علاقمند می شدند و به رشد یکدیگر کمک می کردند، سرنوشت آن ها می توانست بسیار متفاوت باشد – به خصوص وقتی پای سرنوشت آندریا در میان بود.

زنانی که می توانستند عشق داریل دیکسون باشند

۵- میشون

در حالی که میشون و ریک قطعا یک زوج قدرتمند و دوست داشتنی در سریال واکینگ دد بودند که طرفداران نیز آن ها را بسیار دوست داشتند، اما اگر همه چیز به گونه دیگری پیش می رفت، میشون می توانست علاقه ای طبیعی نیز به داریل پیدا می کرد. هر دوی آن ها ناجیانی بودند که از فداکاری و مرگ به خاطر مردم خود نمی ترسیدند و این خصلت به یک پیوند فوری بین این دو تبدیل می شود. از دست دادن ریک فرصتی را برای این دو فراهم کرد تا احتمالاً با هم جفت شوند، اما این اتفاق هرگز رخ نداد. هر دوی آن ها به ستون های جوامع خود تبدیل شدند، در حالی که میشون هنوز مشتاق ریک بود. وقتی میشون فهمید که ممکن است ریک هنوز زنده باشد، به جستجوی او به بیرون از جامعه گروهش رفت و به طور موثری به هر گونه امکان رابطه عاشقانه احتمالی با داریل پایان داد.

اما در نسخه کمیک ها دیده می شود که اوضاع چگونه می توانست برای میشون بسیار متفاوت باشد. در کمیک های The Walking Dead خبری از ریک و میشون نبود، همان طور که دریل دیکسون هم وجود نداشت. در عوض ریک عاشق آندریا می شود که شخصیتی بسیار متفاوت در کمیک ها بود (شخصیت های کارول و آندریا جای خود را در کمیک ها عوض می کنند). کارول عشقی بود که ریک پیدا کرد و میشون به جای او با پادشاه ازیکیل وارد رابطه می شود. اگر ریک با آندریا جفت شده بود، می شد میشون و داریل را تصور کرد که در سریال مردگان متحرک با هم وارد رابطه عاشقانه می شوند، که می توانست ایجاد قوی ترین زوج کلیت سریال را در پی داشته باشد.

زنانی که می توانستند عشق داریل دیکسون باشند

۴- لارا

لارا زمانی یک از ناجیان رده بالا در گروه نیگان بود، اما پس از سقوط نیگان، تغییر موضع داد و در جامعه بازماندگان اصلی داستان ادغام شد. به سختی می توان او را به عنوان یک شخصیت شیطانی و پلید طبقه بندی کرد، زیرا تنها هدف او زنده ماندن بود. در فصل دهم و در قالب یک فلش بک می بینیم که قبل از شکل گیری گروه ناجی ها، لارا یک شخصیت متفاوت و یک قهرمان کامل بود. این احتمال وجود داشت که او و داریل نیز در ادامه داستان با هم رابطه عاشقانه ای داشته باشند، اما این اتفاق رخ نداد. با ورود نجوا کنندگان به داستان، هنگامی که بتا به طور وحشیانه ای لارا را کشت، به سرنوشت دراماتیک او برای همیشه پایان داد، و بدین ترتیب هر فرصتی برای ایجاد رابطه عاشقانه بین لارا و داریل از بین رفت.

با وجود این سوال ها که اگر برخی از شخصیت ها نمی مردند، چه اتفاقی در The Walking Dead می افتاد، بسیاری بر این باورند که لارا می توانست متحد و جنگجوی مهمی در ادامه داستان باشد. او یکی از شخصیت های The Walking Dead است که لیاقت زمان بیشتری برای حضور در داستان را داشت و به راحتی می توان تصور کرد که اگر نمی مرد، دیر یا زود ارتباط و تعاملی بین او و داریل شکل می گرفت، فارغ از اینکه این تعامل عاشقانه باشد یا نه.

زنانی که می توانستند عشق داریل دیکسون باشند

۳- مگی

شاید برای داریل سخت بود که پس از نزدیک شدن به خواهرش، بث، با مگی رابطه عاشقانه برقرار کند. به علاوه، در آن زمان مگی و گلن ازدواج کرده بودند و به شدت عاشق هم شده بودند. اما اگر مگی از همان ابتدا به گلن توجه نمی کرد، او و داریل می توانستند زوج خوبی شوند. مگی همیشه یک رهبر با اراده و قوی بود، اما در طول زمان به یک جنگجوی سرسخت نیز تبدیل شد. مگی و داریل می توانستند با هم عالی باشند، اگر همه چیز به گونه ای دیگر پیش می رفت. متاسفانه با توجه به اینکه اقدامات داریل باعث شد تا یکی از بی رحمانه ترین و تراژیک ترین مرگ های The Walking Dead اتفاق بیافتد و گلن به دست نیگان به پایان راه برسد، سخت بود تصور کرد که شاهد عملی شدن رابطه ای بین مگی و داریل باشیم.

با اتفاقاتی که نیگان رقم زد و نفرتی که مگی نسبت به او پیدا کرد، هیچ راهی باقی نمی ماند که مگی و داریل بتوانند با هم کنار بیایند. شاید او مستقیما داریل را مقصر مرگ گلند نمی دانست، اما مرگ تراژیک گلن بیش از همه تقصیر او بود. به علاوه، بعد از مرگ گلن، مگی دیگر علاقه ای به عشق یا ایجاد رابطه عاشقانه با کسی نداشت. به نظر می رسید که داریل دیکسون و مگی ری در پایان بسیار شبیه هم بوده و به این نتیجه رسیده بودند که بهتر است همیشه تنها بمانند.

زنانی که می توانستند عشق داریل دیکسون باشند

۲- کانی

تنها باری که داریل در صحبت کردن با زنی نشانه ای از دلبستگی و علاقه نشان می داد، زمانی بود که با کانی صحبت می کرد. از آنجا که کانی ناشنوا بود، داریل باید راه های منحصر به فردی برای برقراری ارتباط با او پیدا می کرد، از طریق زبان اشاره ای که کمی با آن آشنا بود، به علاوه حرکات دست، ژست ها، و البته یادداشت های عاشقانه ی کودکانه. روشن است که هر دو چیزهای جذابی برای یکدیگر داشتند و اگر رابطه ای شکل می گرفت، آن پیوند محکم باقی ماند. پس از مرگ محتمل کانی به خاطر نقشه های آلفا، داریل به طور خستگی ناپذیری برای پیدا کردن او تلاش کرد. کانی از این ماجرا جان سالم به در برد، و این بدین معنا بود که هنوز کورسوی امیدی برای این دو وجود دارد که بتوانند در کنار هم به آرامش برسند.

کانی در پایان داستان The Walking Dead جان سالم به در برد، اما بعد از آن دیگر خبری از یک پایان عاشقانه برای داریل دیکسون و کانی نبود. کانی بخشی از نبرد نهایی بود و در نهایت به طور ویژه به دنبال داریل گشت و مشتاقانه او را در آغوش گرفت. زمانی که داریل اعلام کرد که اکنون به زبان اشاره مسلط است و کانی بتواند با او صحبت کند، لحظه شیرینی بود و به نظر می رسید داریل از اینکه بالاخره کانی را خوشحال می بیند بسیار مسرور است. با این حال، داریل جامعه مشترک المنافع و کانی را ترک کرد تا به دنبال ریک بگردد، و این بدان معنا بود که او از یک رابطه محتل عاشقانه دیگر در سریال واکینگ دد دست کشید.

زنانی که می توانستند عشق داریل دیکسون باشند

۱- کارول

طرفداران سریال مردگان متحرک از همان دو فصل اول نیز نشانه های متعددی را دیدند که نشان می داد کارول و داریل احساسی به یکدیگر دارند. از آن زمان، این دو با وجود موانع بسیار در طول سال ها، به عنوان بهترین دوستان با هم رشد کرده اند. داریل و کارول می دانند که چگونه با یکدیگر صحبت کنند، بخاطر یکدیگر دست به هر کاری می زنند و پیوندشان ناگسستنی به نظر می رسد. شاید این رابطه یک دوستی بسیار نزدیک باشد، اما همیشه به نظر می رسد که چیزی در زیر این لایه ظاهری از رابطه ای برادرانه خواهرانه وجود دارد. به جرات می توان گفت که پنجره فرصت ارتباط عاشقانه بین این دو مدت ها بود بسته شده بود، به خصوص باتوجه به اتفاقات غم انگیزی که رخ داده و از غم انگیزترین اتفاقات مربوط به کارول در سریال The Walking Dead بود.

با این حال، هیچ کس در زندگی داریل وجود ندارد که بیش از کارول به او اهمیت دهد – و این ممکن است شامل برادر خودش مرل و نزدیک ترین دوستش ریک نیز باشد. طرفداران سریال مردگان متحرک سال ها می خواستند داریل و کارول را با هم ببینند، اما با وجود اینکه سریال بارها نشانه ها و سرنخ های از ایجاد این رابطه را نشان می داد، اما رابطه عاشقانه کارول و داریل هرگز اتفاق نیفتاد. وقتی داریل در پایان سریال راه خود را برای پیدا کردن ریک رفت، به نظر می رسید که برای همیشه در را به روی رابطه با کارول بسته است. با این حال، با انتشار اخباری مبنی بر حضور کارول در سریال The Walking Dead: Daryl Dixon، به نظر می رسد که داستان این دو شخصیت اصلی سریال واکینگ دد هنوز به پایان نرسیده و علیرغم تفاوت سنی شان شاید بالاخره شاهد رابطه عاشقانه این دو باشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو