معرفی دو رشته پر درآمد آرایشگری برای بانوان

منبع: ساعد نیوز

2

1402/12/3

10:54


می‌دانیم که رشته‌های آرایشگری در ایران جزو پردرآمدترین شغل‌ها بوده و خانم‌ها و آقایان می‌توانند از طریق یادگیری و کسب تجربه بیشتر، کم کم در این رشته‌ها پیشرفت کنند. در این مقاله قصد داریم که دو مورد از این رشته‌های پر در آمد برای بانوان را به شما معرفی کنیم.

در نظر داشته باشید که می‌توانید با آموزش آرایشگری در رشته مورد علاقه خود، خیلی زودتر و اصولی‌تر از هر زمان می‌توانید پیشرفت کرده و شانس رسیدن به درآمدهای بالا را داشته باشید.

کاشت و طراحی ناخن

احتمالا شما هم می‌دانید که کاشت و طراحی ناخن یکی از پرطرفدارترین رشته‌های آرایشگری بوده و دلیل آن هم درامد بالایی است که در اختیار شما قرار می‌دهد. افراد زیادی به‌دنبال گذراندن دوره کاشت ناخن هستند و دوست دارند که در این کار کاملا حرفه‌ای شوند. برای این منظور، آموزش صحیح و قرار گرفتن در مسیر درست اهمیت بالایی دارد. لازم است که در یک دوره آموزش آرایشگری معتبر شرکت کرده و کم کم تجربه خود را بالا ببرید. ترمیم و کاشت ناخن یکی از کارهای خلاقانه بوده و حتی می‌توانید با اخذ مدرک فنی و حرفه‌ای، امکان فعالیت بین المللی در کشورهای دیگر را هم داشته باشید. می‌توانید سالن زیبایی خود را هم تاسیس کرده و کم کم درآمد خود را بالا ببرید.

هر چه قدر که مهارت بالایی در دوره کاشت ناخن دریافت کنید، مشتریان بیشتر و در نتیجه درآمد بالایی هم خواهید داشت. مهارت شما در ظرافت کارتان دیده می‌شود و افراد هم تفاوت‌ها را احساس می‌کنند. هر چه قدر که مراجعین خود را به مشتریان ثابت‌تان تبدیل کنید، موفقیت بهتری کسب می‌کنید. نحوه برخورد و رفتار با مشتری هم اهمیت پیدا می‌کنید. برای کار مورد علاقه خود سرمایه گذاری کرده و بدانید که بازار کار گسترده‌ای پیش روی شما قرار دارد. درآمد کاشت ناخن از ماهی 10 میلیون به بالا بوده و با طی کردن دوره‌های پیشرفته و تاسیس سالن آرایشگاهی خود، افزایش پیدا می‌کند. در ابتدا بهتر است که یک صندلی در یک سالن آرایشی خوب اجاره کرده و کم کم با کسب درآمد بیشتر، در مسیر مستقل شدن قدم بردارید.

پاکسازی و فیشیال پوست

پاکسازی پوست هم مخصوصا در عصر کنونی مورد توجه زیادی قرار گرفته است. خانم‌ها دوست دارند که از پوست خودشان بیشتر مراقبت کنند و این موضوع برای پوست صورت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. داشتن پوست سالم، آن‌ها را جوان‌تر و زیباتر نشان می‌دهد و مربوط به سن خاصی هم نمی‌شود. بنابراین، چه بهتر است که کلاس پاکسازی پوست را در یک مجموعه آموزش آرایشگری معتبر دریافت کرده و وارد این رشته شوید. این رشته با یک سری ابزارها مثل میکرونیدلینگ، ماسک های صورت، اتو صورت و ... سر و کار دارد. بازار کار این رشته هم بسیار عالی بوده و گستردگی خوبی هم دارد. پاکسازی پوست با مواد مختلفی هم انجام می‌شود و بهتر است که در کار خود، از مواد خارجی و با کیفیت برای کسب اعتماد مشتریان خود استفاده کنید.

مطالعه و شناخت بهتر در مورد رشته مورد علاقه، کمک می‌کند که اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و با انواع پوست آشنا شوید. مشتریان شما هم قطعا با مدل‌های مختلف پوست به شما مراجعه می‌کنند و باید نسبت به همه آشنایی داشته باشید. ماساژ اصولی پوست، سبب القای حس خوب به مشتری شما خواهد شد و آن‌ها برای دفعات بعد هم به شما مراجعه خواهند کرد.

کلاس پاکسازی پوست

مزایای مهم رشته‌های آرایشگری

یکی از امتیازاتی که با فعالیت در زمینه آرایشگری نصیب‌تان می‌شود، این است که به عنوان یک فرد مستقل، قادر به برنامه‌ریزی منعطف‌تر خواهید بود. به این ترتیب می‌توانید تصمیم بگیرید که کار تمام وقت خود را رها کرده و به‌طور کلی وارد دنیای آرایشگری شوید، یا حتی زمان‌های خالی خود را به این حرفه اختصاص دهید. در صورت حرفه‌ای بودن و شناخته شدن در این زمینه، توانایی داشتن درآمد بسیار خوب را هم خواهید داشت. به وضوح می‌توان آرایشگری را یکی از شغل‌های با درآمد بالا در ایران محسوب می‌شود. بنابراین، اگر قصد دارید در این حوزه فعالیت کنید، حتماً باید بهترین عملکرد خود را داشته باشید.

شغل آرایشگری به عنوان یک فعالیت تفریحی شاد هم در کشورمان شناخته می‌شود. مردم در مناسبت‌ها و روزهای خاص خود به آرایشگاه‌ها مراجعه می‌کنند، که این نیز یکی از ویژگی‌های جذاب این حرفه محسوب می‌شود. یکی از مهم‌ترین مزایای شغل آرایشگری این است که نیازی به تبلیغات ندارید. در صورت ارائه خدمات با کیفیت و حرفه‌ای به مشتریان، آنها به طور خودکار کسب و کار شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی خواهند کرد. این نکته نشان‌دهنده اهمیت کیفیت در این حوزه است. در ضمن، برای تاسیس آرایشگاه، بهتر است مکانی را در نظر بگیرید که در نقطه خوبی از شهر باشد تا بهتر شناخته شوید.

مجموعه آموزش آرایشگری رز سرخ

رز سرخ دوره‌های جذابی برای علاقه‌مندان به آرایشگری برگزار می‌کند. هر کدام از این دوره‌ها دارای سطح مبتدی و پیشرفته بوده و می‌توانید کلاس‌های خود را به‌صورت خصوصی یا نیمه خصوصی برگزار کنید. آموزشگاه آرایشگری رز سرخ تلاش می‌کند تا از کادر متخصص و مجرب برای تمام دوره‌ها استفاده کند. دوره‌ها به‌صورت عملی برگزار شده و می‌توانید از ابزارهای موردنیاز کار خود در این دوره‌ها هم استفاده کنید. جالب است بدانید که امکان برگزاری دوره‌ها در روزهای تعطیل هم فراهم شده است تا هموطنان غیر تهرانی هم بتوانند راحت‌تر در دوره‌ها شرکت کنند. از مزایای دوره می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • آموزش کامل تمام رشته‌های پرطرفدار آرایشگری

  • ارائه ابزارها و دستگاه‌های با کیفیت موردنیاز آرایشگری

  • ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای

  • امکان پشتیبانی از دانشجویان بعد از اتمام دوره‌ها

می‌توانید با مراجعه به وب سایت rosesorkh.com اطلاعات بیشتری از تمام دوره‌ها دریافت کنید. مقالات جامعی هم در سایت وجود دارد که برای آشنایی بیشتر با رشته مورد علاقه‌تان عالی بوده و می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید. با تماس از طریق شماره تلفن 02188047162 هم می‌توانید مشاوره‌های لازم را قبل از شرکت در دوره‌ها دریافت کنید. کارشناسان به شما کمک می‌کنند تا با علایق خود آشنا شده و از بازار کار رشته‌ها هم آگاهی پیدا کنید. همه سوالات و شبهات شما در مورد دوره‌ها هم پاسخ داده می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو