ویزای شینگن اروپایی چیست؟

منبع: پلازا

1

1402/12/3

11:37


ویزای شینگن اروپایی چیست؟

اروپا قاره‌‌ای است با طبیعت سرسبز و بسیار شگفت‌انگیز که تاکنون توانسته به عنوان «قاره‌ سبز» شناخته شود. از تور اروپا همیشه به‌عنوان یک مقصد عالی برای سفر یاد می‌شود. جهت سفر به این کشور نیاز به آن است که ابتدا ویزای آن را دریافت کنید. در ادامه مطلب، مراحل و شرایط دریافت ویزای شینگن اروپا را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

شرایط دریافت ویزای شینگن اروپا و مدارک لازم برای آن

ویزای شینگن را می‌توانید از سایر کشور‌های جزء اتحادیه اروپا اخذ کنید اما این کشور‌ها هر کدام شرایط و قوانین مختلفی را برای این کار در نظر گرفته‌اند. مثلا کشوری مثل پرتغال هم اکنون خدمات کنسولی در ایران ارائه نمی‌دهد و یا کشور اسپانیا، شرایط نسبتا دشواری جهت اخذ ویزای توریستی تعیین کرده است.

شما با دریافت ویزای شینگن از هرکدام از کشور‌ها، این امکان را دارید که تا پایان اعتبار ویزای خود، به تمام کشور‌های حوزه شینگن سفر کنید. البته به این موضوع توجه کنید که ورود شما باید به کشور صادر کننده ویزا باشد. همچنین مدت زمان اقامت شما در هر کشور‌‌، نمی‌تواند بیشتر از اقامت در کشور صادر کننده ویزا باشد. مدارکی که باید جهت دریافت ویزای شینگن ارائه دهید عبارت‌اند از اصل و کپی گذرنامه، عکس، شناسنامه و اصل و ترجمه مدارک شغلی، اصل گواهی حساب بانکی، کارکرد حساب جاری و گواهی تمکن برای سپرده‌های بانکی.

بهترین زمان سفر به اروپا

بهترین زمان سفر به اروپا

با اینکه اروپا در هر زمان، زیبایی‌های خود را دارد، اما بهترین و مناسب‌ترین زمان برای سفر به آن از ماه اردیبهشت‌ تا مهرماه است. همچنین اگر از سرما هراسی ندارید و می‌خواهید ورزش‌های زمستانی را تجربه کنید یا سفری اقتصادی داشته باشید، ماه‌های مهر تا اسفندماه بهترین انتخاب بازه زمانی برای شماست. از طرفی دیگر، به برخی از کشور‌های جنوب اروپا مانند یونان، اسپانیا و ایتالیا باید در فصول سرد سال سفر کرد. در صورتی که تحمل سرما را ندارید، بهتر است در فصول پاییز و زمستان به‌دنبال سفر به کشورهای اسکاندیناوی، چک، مجارستان و آلمان نباشید.

شهرهای پرطرفدار اروپا

در تور اروپا به شهرهای متعدد و متنوع سفر می‌کنید. شهرهایی که هرکدام ویژگی‌ها و جذابیت‌های خاص خود را دارند و یک خاطره رویایی در ذهن گردشگران ثبت می‌کنند. در واقع این قاره دارای شهرهای مشهور و پرطرفدار زیادی بوده که دیدن هر کدام از آن‌ها خالی از لطف نیست.
در یک شهر اروپایی می‌توانید از موج و ساحل و صدف‌های زیبا دیدن کنید و در شهری دیگر می‌توانید شاهد آثار تاریخی باشید و به گذشته‌ای پرفراز و نشیب سفر کنید.

شهر دیگری مناسب عاشقان فوتبال و ورزش است و در مقصدی دیگر، می‌توانید از طبیعت بکر و گل و گیاهان متنوعی لذت ببرید. یا شاید شهر دیگری مناسب پیاده‌روی و قدم زدن افرادی باشد که دست‌دردست هم این سفر را تجربه می‌کنند. شرق و غرب و شمال و جنوب قاره اروپا، می‌تواند شیرین‌ترین خاطره‌ها را برای مسافران خلق کند. زوریخ، پاریس، فرانکفورت، آمستردام، مادرید، بارسلونا و ژنو، برلین، رم و… شهرهایی هستند که هر کسی رویای سفر و دیدن آن‌ها را دارد و برای رفتن به آن‌ها لحظه‌شماری می‌کند.

قاره اروپا از جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین مقاصد برای سفر است. طبق آمار، از نظرگردشگران از 10 کشور برتر در جهان، 6 کشور در قاره اروپا قرار دارد و 3 کشور دیگر فرانسه، اسپانیا و ایتالیا هستند.

خرید تور اروپا علی‌بابا

خرید تور اروپا علی‌بابا

تورهایی مناسب خرید هستند که قیمت مناسب و به‌صرفه داشته باشند و پشتیبانی کامل و ‌24ساعته آن‌ها هم شما را از بابت وجود هر چالش و مشکلی مطمئن کند. تور اروپا علی‌بابا سایر این ویژگی‌ها را دارد و همواره در تلاش است تا رضایت مشتریان خود را جلب کند. در واقع همواره رضایت مشتری برای این مجموعه در اولویت بوده و هست. وارد وب‌سایت علی ‌بابا شوید تا گزینه‌های متنوعی را ‌بینید. در بین آن‌ها به دنبال گزینه «تور» باشید و پس از یافتن، روی آن کلیک کنید. سپس صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود. در این صفحه لیست کامل تورهای گروهی علی ‌بابا را ‌مشاهده می‌کنید؛ تورهایی که در مقصدهای مختلفی برگزار می‌شوند..

باید گزینه «مشاهده همه تورها» را کلیک کنید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید. با کلیک روی هر کدام از تورها، اطلاعات کامل آن برای شما نمایش داده می‌شود؛ مواردی چون نوع اقامت، تعداد روزهای سفر، جزئیات گشت‌وگذارها و… پس از بررسی همه تورها و انتخاب تور موردنظر، می‌توانید از طریق خود سایت و یا تماس با شماره‌های موجود در سایت، خرید خود را تکمیل کنید. اگر به دنبال قیمت ارزان تور اروپا هستید، اولین موضوع مورد توجه شما باید این باشد که تمامی خدمات یک تور مسافرتی را با تورهای مشابه آن بسنجید. روزانه تبلیغات متنوع و زیادی برای تورهای ارزان قیمت اروپا وجود دارد اما شما باید علاوه بر قیمت، به خدمات و کیفیت آن نیز توجه کنید.

حرف آخر

سفر به اروپا ممکن است برای هر فرد معنا و مفهومی متفاوتی داشته باشد. برخی از افراد عاشق مشاهده و لذت بردن از معماری‌ و طراحی آثار تاریخی و غرق شدن در دل تاریخ هستند. برخی دیگر به طبیعت بکر، منظره و سواحل زیبای اروپا علاقمنداند و برخی دیگر نیز به‌دنبال آشنایی با ادبیات، هنر، فرهنگ و آداب و رسوم غرب هستند.

تور اروپا یک تجربه شگفت‌انگیز و فراموش‌نشدنی برای سایر افراد با هر علاقه و هدفی است. این قاره آنقدر جاذبه‌های گردشگری زیبا، معماری‌های چشم‌نواز، سواحل رویایی، آثار باستانی، غذاهای لذیذ و… دارد که بتواند هر کسی را به وجد آورد. در صورتی که قصد سفر به مکانی زیبا و هیجان‌انگیز دارید، تور اروپا علی بابا بهترین گزینه برای شماست. این قاره اروپا با تنوع فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری متنوع خود، مناسب سایر افراد و تمام سلیقه‌هاست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو