بیوگرافی آیدا جعفری؛ عکس های خانوادگی و همسر آیدا جعفری و زندگی شخصی اش

بیوگرافی آیدا جعفری؛ عکس های خانوادگی و همسر آیدا جعفری و زندگی شخصی اش


منبع: تاپ ناز

3

1402/12/4

16:11


آیدا جعفری از بازیگران خوب و معروف ایرانی است که با بازی در رسریرال گاندو به محبوبیت رسید. ما نیز امروز در سایت ادبی و هنری تاپ ناز قصد داریم …

آیدا جعفری از بازیگران خوب و معروف ایرانی است که با بازی در رسریرال گاندو به محبوبیت رسید. ما نیز امروز در سایت ادبی و هنری تاپ ناز قصد داریم نگاهی بر زندگی آیدا جعفری از آغاز تا معروفیت داشته باشیم. در ادامه همراه ما باشید.

بیوگرافی آیدا جعفری

آیدا جعفری بازیگر جوان ایرانی متولد 11 مرداد سال 67 در تهران است. او لیسانس رشته معماری و سخت افزار کامپیوتر را دارد. او دو برادر دارد و پدر و مادرش اهل رشت هستند.

او از کودکی به بازیگر شدن و یا معلم شدن علاقه داشت، همیشه مجلات هنری را می خرید و اتاق او پر از عکس بازیگران و پوستر فیلم های مختلف بود و به سینما بسیار علاقه داشت.

آیدا جعفری

شرکت در کلاس بازیگری

در سال 82 به کلاس بازیگری محمودرضا رحیمی رفت و بازی در تیائر را شروع کرد. پس از مدتی به دلیل مخالفت برادرانش بازیگری را رها کرد ولی در سال 92 به کلاس های بازیگری رفت.

در سال 93 برای نخستین بار در یک فیلم کوتاه ایفای نقش کرد.

آیدا جعفری

نخستین فیلم ایدا جعفری

نخستین فیلم او ثبت با سند برابر است به کارگردانی بهمن گودرزی در سال 95 بود.

آیدا جعفری

نخستین سریال آیدا جعفری

نخستین سریال او سریال آنام بود که در یک نقش فرعی ایفای تقش کرد و سپس در سریال گاندو در نقش پلیس بازی می کند.

آیدا جعفری

اوقات فراغت و علاقمندی ها

آیدا در یک مصاحبه در مورد علاقمندی هایش صحبت کرد. او گفت که رنگ محبوبش زرد است و به خواراکی های مختلف و غذا علاقه زیادی دارد ، هرچند که برای حفظ اندامش زیاده روی نمیکند.

خانم جعفری همچنین گفت در اوقات فراغتش ورزش میکند و موسیقی گوش میدهد. او همچنین به خواندن کتاب علاقه دارد اما معمولا وقت کافی برای آن ندارد!

آیدا جعفری

ازدواج و همسرش

او در حال حاضر مجرد است و هیچ عکس و اطلاعاتی از همسر و یا نامزدش در دست نیست. خودش در این مورد میگوید که چندین موقعیت و خواستگار برایم وجود داشت و دارد ، اما هنوز نتوانسته ام با مقوله ازدواج به خوبی کنار بیایم و در واقع آماده پذیرش چنین مسئولیتی نیستم.

آیدا جعفری

جراحی زیبایی بینی

او هم مانند بهنوش بختیاری(!) بینی اش را جراحی زیبایی کرده است. در سن 18 سالگی به دلیل انحراف بینی(!) بینی اش را عمل زیبایی کرده است.

بازی در سریرال گاندو

آیدا جعفری با بازی در سریال گاندو به معروفیت خوبی دست یافت. گاندو یک مجموعه تلویزیونی محصول گروه فیلم و سریال شبکه ۳ در سبک اجتماعی، اکشن و امنیتی است که نخستین قسمت آن در ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ از شبکه ۳ تلویزیون ایران با کارگردانی جواد افشار و نویسندگی آرش قادری پخش شد و در ۱۵ تیر ۹۸ به پایان رسید. فصل دوم این مجموعه تلویزیونی با نام گاندو ۲ از ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۳ قسمت از شبکه ۳ پخش شد. فصل دوم این مجموعه به دلیل ژانر سیاسی که داشت، با اعتراض برخی از مسئولان دولت متوقف شد و ادامه آن بعد از انتخابات ۱۴۰۰ پخش شد.

ساخت مجموعه گاندو به کارگردانی جواد افشار با حضور تعدادی از بازیگران اصلی از ۱۹ شهریور کلید خورد. این در حالی است که علاوه بر تهران، در شهر استانبول کشور ترکیه نیز تصویربرداری سریال ادامه داشت و گروه‌هایی ساخت برخی دکورها را در تهران ادامه دادند. تصویربرداری مجموعه گاندو در فروردین ماه در کشور چین به پایان رسیده بود.

کارگردان مجموعه «گاندو» دربارهٔ بودجهٔ این سریال گفت: من پیش‌تر سریال آنام را با بودجهٔ دولت ساختم اما کل بودجه سریال «گاندو» را سازمان صدا و سیما پرداخت کرده‌است. وقتی سریال آنام را کار کردیم، پراید بیست میلیون بود. اما حالا بودجه سریال «گاندو» تنها سی درصد بیشتر از آن سریال است و فکر نمی‌کنم بیشتر از هفت میلیارد بوده باشد.

عکس های آیدا جعفری

شاهد جدیدترین عکس های آیدا جعفری بازیگر ایرانی هستید که از شبکه های اجتماعی و اینستاگام این بازیگر گردآوری شده اند.

آیدا جعفری

عکس های آیدا جعفری

آیدا جعفری

عکس های هنری آیدا جعفری

آیدا جعفری

اینستاگرام آیدا جعفری

آیدا جعفری

عکس های آیدا جعفری

آیدا جعفری

بیوگرافی آیدا جعفری

آیدا جعفری

جدیدترین عکس های آیدا جعفری بازیگر زن ایرانی

آیدا جعفری

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو