دیدنی های جزیره بورانو در ایتالیا

دیدنی های جزیره بورانو در ایتالیا


منبع: آرگا

2

1402/12/6

10:10


دیدنی های جزیره بورانو در ایتالیا علاقه مندان زیادی دارد. این جزیره گران قیمت و تفریحات لاکچری و رستوران های متعددی دارد که از آن دیدن می کنید. در ادامه با این جزیره کوچک آشنا می شوید.

این جزیره را می توان یکی از مجموعه جزایر دیدنی در ایتالیا دانست که علاقه مندان زیادی دارد. دیدنی های جزیره بورانو شگفت انگیز بوده و با وجود کوچک بودن آن زیبایی های زیادی را پیش روی شما قرار می دهد.

 

دیدنی های جزیره بورانو:

احتمالا تصاویر این جزیره را دیده باشید. این جزیره دیدنی را می توانید در شمال تالاب ونیز مشاهده کنید. این جزیره دارای خانه های رنگارنگ با زیبایی های فوق العاده می باشد. تورهای گردشگری زیادی به این نواحی برگزار می شود که شما از امتیازهای آن استفاده می کنید.  حال و هوای ونیز را به خوبی در این جزیره حس خواهید کرد.

این جزیره امروزه از مکان های دیدنی ایتالیا برای علاقه مندان است. شما می توانید در این بخش یکی از جزایر کوچک و و در عین حال دیدنی ایتالیا را مشاهده کنید که تورهای گردشگری زیادی به این نواحی برگزار می شود.

دیدنی های جزیره بورانو

خانه های رنگی بورانو:

در امتداد مسیر ساحلی می توانید، خانه های رنگی با تنوع بالا را مشاهده کنید. شما می توانید مسیرهایی نزدیک به این خانه ها را با قایق تردد کنید، درست مانند ونیز که زیبایی های فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد. این ناحیه در واقع یک دهکده ماهگیری با جذابیت های منحصر به فرد است.

در برخی از مواقع این خانه ها با مه گرفتگی دارای مناظر دیدنی تری می شوند. همانطور که اشار شد، صنعت اصلی مردمان این منطقه نیز ماهیگیری می باشد. یک لذتی که تجربه می کنید، ثبت تصاویر فوق العاده ای از این نواحی هستند. آرامش و هیجان را ببا یکدیگر در این ناحیه تجربه خواهید کرد.

آشنایی با بورانو

خانه گالوپی:

این خیابان در واقع یکی از اصلی ترین خیابان های این جزیره است. در امتداد این خیابان نیز با مراکز و فروشگاه های مختلفی رو به رو هستید. شیرینی فروشی هایی که در این امتداد می بینید، تنوع زیادی داشته و با عطر شیرینی های آن مدهوش می شوید. انواعی دیگر از فروشگاه ها، رستوران ها و کافه های دیدنی با مکانی دنج و امن نیز از زیبایی های این خیابان برای شما بازدیدکنندگان است.

گردشگری در بورانو

برج کج بورانو:

بد نیست سری به این برج بزنید و معماری جالب آن را از نزدیک ببینید. برخی از ویژگی های این سازه در بیان قابل وصف نیستند. این برج برای ثبت تصاویر دیدنی و ویژه نیز ایده مناسبی خواهد بود. شاید نظیر این بنا را در برج پیزا بتوانید، مشاهده کنید. این برج در گذشته ناقوش کلیسا بوده است.

راهنمای سفر به بورانو

رستوران گردی:

بعد از بازدید از دیدنی های جزیره بورانو باید سری به رستوران های محلی و خیبان ها بزنید. این رستوران ها مکانی دنج بوده و هم اینکه دارای منویی با غذاهای عالی است. رستوران ونیسا یکی از رستوران های مشهور بوده و یکی از رستوران های متنوع است. حال و هوای این رستوران ها دنج بوده و فضای دلنشین دارد.

جزایر زیبای بورانو

چگونه به بورانو برویم؟

این جزیره یک ناحیه توریستی بوده و هزینه های سفر به آن کمی گران است. تاکسی و قایق روش های دسترسی به این جزیره هستند. سفر یک طرفه این جزیره با ۷.۵  یورو امکان دارد. با قایق ۹ می توانید، راهی این سفر شوید. با قایق ۱۲ نیز در طی مسیر توقفی دارید.

جاهای دیدنی ایتالیا کجاست؟ شما با زیبایی های این نواحی و دیدنی های آن در لینک نیز آشنا می شوید. شاید با تماشای دیدنی های ایتالیا بتوانید مکان مناسبی برای سفر خود انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو