موزه انزو فراری در ایتالیا و آشنایی با جذابیت های این موزه

موزه انزو فراری در ایتالیا و آشنایی با جذابیت های این موزه


منبع: آرگا

5

1402/9/14

10:11


تلفیق ویژه ای از خودرهای مدرن و قدیمی در این مجموعه دیدنی های زیادی دارد. این مجموعه معماری فوق العاده ای داشته و نیم دایره ای و با دیواره های چرمی هستند.

اگر از علاقه مندان به مهم ترین موزه های دنیا هستید در این بخش می توانید با دیدنی های موزه انزو فراری آشنا شوید. موزه ای با تنوع بالا که ویژه علاقه منادن به اتومبیل است.

معماری انزو فراری

موزه انزو فراری را بشناسید:

این موزه یک کلکسیون ویژه و عالی بوده که شما از آن دیدن می کنید. معماری این موزه به شکل ویژه و همچون یک المان منحصر به فرد است. طراحی این مجموعه و خودروهای موجود در ان نیز به شکل ویژه ای می باشد. بام این بنا زرد رنگ بوده و فضایی فوق العاده دارد.

جذابیت های انزو فراری

این مجموعه ۳۰۰۰ متر مربع مساحت داشته و تشکیل شده از آلومینیوم می باشد. این مجموعه به همکاری کشتی رانی ها بنا شده است. این سازه کاملا ضد آب بوده و فضای بالایی آن نیز دارای شیارهایی می باشد. با توجه به اینکه لوگوی شرکت خودروسازی فراری بر روی این بنا بوده است آن را با این نام نامگذاری کرده اند.

نماش این بنا شیشه ای بوده و شکل معماری آن نیز به صورت خمیده خواهد بود. وزن این سازه نیز نسبتا زیاد است. در فصل تابستان نیز در این مجموعه سنسورهایی قرار دارد که وسیله ای برای خنک کردن هوا هستند. فضای این مجموعه به اندازه مافی خنک بوده و در این صورت است که می توانید به راحتی در ان به گردش بپردازید.

موزه انزو فراری

بر روی این مجموعه نیز پنل های خورشیدی در نظر گرفته شده اند. این مجموعه امروزه از مکان های دیدنی ایتالیا به شمار می آید. هر ساله بازدیدکنندگان زیادی از این مجموعه دیدن می کنند.

خودروهای در جایگاه دایره ای:

در فضای داخلی این مجموعه نیز انواعی از خودروها را مشاهده می کنید که در جایگاهی به شکل دایره ای قرار گرفته اند. در این مجموعه می توانید با قدیمی ترین این خودروها که به شکل ویزه ای طراحی شده اند از نزدیک آشنا شوید. این مجموعه امروزه سازه ای پایدار در نوع خود است.

نمایشگاه انزو فراری

جالب است بدانید که سازه های داخل این مجموعه نیز شامل پوشش هایی از چرم می باشند. تالار کنفرانس نیز یکی از مهم ترین تالارهایی بوده که شما از آن دیدن می کنید. هر ساله مهمان های زیادی از این نمایشگاه دیدن می کنند.

موزه انزو فراری در ایتالیا مهم ترین سازه ای بوده که شما از نزدیک آن را مشاهده می کنید. رنگ های مختلفی از این خودرو را مشاهده می کنید. در بخشی از این مجموعه نیز می توانید با خودروهای جدیدی رو به رو شوید. تلفیقی از نمونه های قدیمی و جدید این خودرو زیبایی های زیادی داشته که از آن دیدن می کنید.

مجموعه دیدنی انزو فراری

خودروهایی با رنگ قرمز و زرد نیز زیبایی های زیادی دارند که شما می توانید آن را مشاهده کنید. از ارتفاعات بالاتر نیز می توانید با سبک معماری این موزه آشنا شوید. هر یک از قسمت های این موزه نیز دارای دیدنی های زیادی می باشند که از آن دیدن می کنید. درون این مجموعه نیز معماری نیم دایره ای با سقف های شیشه ای داشته که مشاهده می کنید. هر یک از این قسمت ها زیبایی زیادی دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو