دیدنی های آلبروبلو و جاذبه های تماشایی این شهر

دیدنی های آلبروبلو و جاذبه های تماشایی این شهر


منبع: آرگا

2

1402/5/18

11:12


در این بخش به معرفی دیدنی های آلبروبلو پرداخته ایم که از اهمیت زیادی برخوردار بوده این منطقه خانه هایی آجری با سقف های مخروطی داشته که از آن دیدن می کنید.

دیدنی های آلبروبلو از تنوع و جذابیت زیادی برخوردار است. این شهر با وجود قدمت و پیشینه تاریخی خود به خوبی حائز اهمیت بوده و از مشهورترین سازه های دوران ایتالیا به شمار می آید.

سفر به آلبروبلو

معرفی های آلبروبلو:

یکی از زیباترین شهرهایی که در کشور ایتالیا واقع شده است آلبروبلو می باشد که می تواند هر گردگشری را مجذوب زیبایی های خود نماید. یکی از دلایل زیاد شهرت این شهر سازه هایی است که نام آن ترولو می باشد. این بنا از جذاب ترین دیدنی های رم هستند.

دیدنی های آلبروبلو

نوع معماری:

ترولو در واقع نام خانه های است که سقف های آن مخروطی شکل می باشند و دارای معماری خاص و منحصر به فردی هستند. این سازه ها از سال ۱۹۹۶ در فهرست میراث جهانی یونسکو به عنوان یک نماد بزرگ به ثبت رسیده اند. قدمت تعداد زیادی از خانه های این شهر به اوایل قرن ۱۴ میلادی باز می گردند و برای مردم این شهر به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شوند.

خانه های آلبروبلو

البته امروزه برخی از این ترولو ها به عنوان انبار، کافه، رستوران و … استفاده می شوند و گردشگران می توانند به راحتی از داخل این ترولوها نیز بازدید نمایند. گردشگران می توانند با قدم زدن در خیابان های این شهر از سفر خود لذت ببرند و به بازدید از ترولو های شگفت انگیز در این شهر بپردازند.

جذابیت آلبروبلو

دیدنی های دیگر:

اگرچه دیدنی های آلبروبلو بسیار اندک و محدود می باشد اما سفر به این شهر می تواند هر گردشگری را با یک دنیا دیگر در صنعت شهر سازی رو به رو نماید. این شهر برای مردم کشور ایتالیا به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این شهر کلیسا های مذهبی زیادی نیز وجود دارد که می توانید از آن ها بازدید کرده و به ثبت عکس و خاطرات در کوچه خیابان های آلبروبلو بپردازید و یک سفر دلنشین را تجربه نمایید.

این شهر در تابستان دارای آب و هوای مطلوبی می باشد که می توانید چند روز را در هتل های کوچک این شهر سپری نمایید. خانه های ترولی این شهر در سراسر جهان بخصوص در اروپا زبانزد می باشد و سالیانه گردشگران زیادی برای بازدید از آن ها به ایتالیا سفر می کنند.

بازدید از آلبروبلو

زیبایی معماری ها:

چیزی که بیشاز همه توجه شما را به سوی خود می کشاند، زیبایی معماری این خانه ها است. سقف های این بنا که به شکل مخروطی هستند با استفاده از ساده ترین مصالح ساخته شده که در نوع خود بی نظیر بوده و نشان دهنده شاهکارهای معماری در این بنا می باشد.

از سوی دیگر نیز مصالح این بنا با استفاده از آجر بوده که به شکل زیبایی روی یکدیگر نهاده شده اند و شما مشاهده می کنید. دور تا دو این خانه ها را طبیعتی سرسبز و دیدنی پوشانده است که شامل درختانی مرتفع با زیبایی های مختلف است.

در میان خیابان ها و کوچه هایی که به این روستا منتهی می شود شما شاهد زیبایی های بیشتری بوده و با بخش مهمی از زیبایی های تاریخی و فرهنگی نیز آشنا می شوید. شما می توانید با مکان های دیدنی ایتالیا بیشتر آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو