از کدام موزه های ایتالیا بازدید کنیم؟

از کدام موزه های ایتالیا بازدید کنیم؟


منبع: آرگا

2

1402/8/28

21:14


موزه های ایتالیا که شامل موزه های فرهنگی و تاریخی می باشد، تنوع زیادی دارد. موزه فیلم؛ موزه آثار باستانی؛ مجسمه و …. از مهم ترین دیدنی های این‌ موزه به شمار می آید.

شاید باورتان نشود که ایتالیا موزه هایی با چنین ویژگی های گردشگری برای شما داشته باشید. شما می توانید در این بخش با موزه های ایتالیا و ویژگی های گردشگری این مجموعه های تماشایی آشنا شوید و شگفتی های متعددی از آن را بشناسید.

معرفی موزه های ایتالیا:

اگر دنبال مقاصد گردشگری ویژه دنیا هستید، می توانید در این بخش با مهم ترین موزه های جهان آشنا شوید. موزه ای که ترکیبی از معماری و فرهنگ بوده و شما از نمای آن دیدن می کنید. ویژگی های هنری در این موزه ها نیز ویژه بوده و توجه شما را جلب می کند.

چیزی که در این موزه های توجه شما را جلب می کند پیش از هر چیز نوع معماری های ساختمان بوده و از سوی دیگر نیز اشیا و آثاری که در آن قرار داده شده اند مجموعه ای قدیمی بوده و نفیس می باشد. در ادامه با مهم ترین این موزه و ویژگی های ان آشنا می شوید.

موزه ملی باستان شناسی در ناپل:

این موزه را می توان یکی از مهم ترین موزه های باستانی دانست که ویژگی های گردشگری زیادی برای علاقه مندان دارد. طیف وسیعی از گنجینه های باستانی در این مجموعه نگهداری می شوند. این موزه در ابتدا نیز موزه ای با کاربری نظامی بوده و شامل مجموعه ای از مجسمه های باستانی و قدیمی است که از آن دیدن می کنید. سنگ های حکاکی شده در این موزه نیز یکی دیگر از ویژگی های این مجموعه می باشد.

معماری های ایتالیا

موزه مصرشناسی تورین:

این موزه نیز مجموعه ای از دیدنی های ایتالیا برای علاقه مندان می باشد. تحقیقات معتبری در این مجموعه انجام شده و نشان دهنده اهمیت این موزه است. موزه ای که توسط یکی از ژنرال های فرانسوی‌ جمع آوردی شده و امروزه نیز بازدیدکنندگان زیادی دارد. قطعه هایی از مومیایی، مجسمه و … شامل قسمت های مهمی از این موزه هستند. در گذر زمان این مجموعه تاریخی نیز تغییراتی داشته است. این بخش از دیدنی های موزه های ایتالیا می باشد.

دیدنی تاریخی ایتالیا

موزه فراری مارنلو:

اگر از علاقه مندان به سرعت و هیجان هستید در این بخش می توانید با زیبایی های این‌ موزه نیز آشنا شوید. این موزه نشان دهنده اتومبیل های تولید شده و مشهوری بوده که توسط طراحان ماهری ساخته شده اند. این مجموعه نیز شامل ۶ سالن بوده و هر یک از بخش های آن شامل ویژگی های متعددی هستند. یکی از ویژگی اوی این مجموعه معرفی کارخانه های مهم در زمینه تولید خودرو می باشد.

موزه مشهور ایتالیا

موزه ملی سینما در تورین:

این موزه یکی از بلندترین ساختمان ها را داشته و آثار مهمی از فیلم و سریال های مهم در آن دیده می شود. مجموعه ای از آثار نقاشی، پوسترهای فیلم، آثار چاپی و کتاب های نفیس در این موزه نگهداری می شود. در این بخش می توانید با تاریخچه سینما و فیلمبرداری نیز آشنا شوید.

جاذبه های ایتالیا

گالری آکادمی فلورانس:

این گالری نیز ویژگی های تفریحی و گردشگری زیادی داشته و از نظر گردشگری شهرت زیادی دارد. اهمیت فرهنگی این مجموعه نیز بالا است. آثار برجسته ای از میکل آنژ و مجموعه ای از آلات موسیقی نیز در این بخش نگهداری شده اند که شما از آن دیدن می کنید.

موزه های ایتالیا

این مجموعه امروزه از مکان های دیدنی ایتالیا به شمار می آید. شما می توانید در لینک با دیدنی های این منطقه و جذابیت های فوق العاده آن آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو