4 انیمیشن سریالی جدید از تلویزیون پخش خواهند شد

منبع: فیگار

2

1402/12/20

11:42


چندی پیش اعلام شد که 4 انیمیشن سریالی جدید به عنوان جدیدترین آثار تولید شده توسط مرکز انیمیشن سوره آماده نمایش هستند و از تلویزیون پخش خواهند می‌شوند.

4 انیمیشن سریالی جدید از تلویزیون پخش خواهند شد

چندی پیش اعلام شد که 4 انیمیشن سریالی جدید به عنوان جدیدترین آثار تولید شده توسط مرکز انیمیشن سوره آماده نمایش هستند و از تلویزیون پخش خواهند می‌شوند.

چهار سریال انیمیشنی با عنوان موتورها، گروه فریاد، چل پله زیر زمین و با بابام، به عنوان تازه‌ترین محصولات مرکز انیمیشن سوره در 105 اپیزود و نزدیک به 1000 دقیقه‌ آماده نمایش شده‌اند و به زودی در رسانه ملی میزبان مخاطبان کودک و نوجوان خود می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پخش 4 انیمیشن سریالی جدید از تلویزیون

داستان سریال 50 قسمتی موتورها، به کارگردانی «حسن اسدی»، نویسندگی «علی تهرانی» و تهیه‌کنندگی «محمدعلی اسدی»، برای کودکان 5 تا 9 ساله تدارک دیده شده است. این انیمیشن ماجراجویانه که تکنیک کات اوت دو بعدی دارد، قصه «سوسو»، موتور سیکلت 7 ساله‌ای را روایت می‌کند که به علت شغل پدر، همراه با خانواده‌اش مجبور به مهاجرت به شهر کوچکی با عنوان کلاچ تپه می‌شوند.

گروه فریاد به تهیه‌کنندگی «یوسف بچاری»، عنوان مجموعه انیمیشن دیگری است که در 32 قسمت 10 دقیقه‌ای برای رده‌سنی نونهال طراحی و ساخته شده است. این مجموعه، داستان همراهی آقای فریاد، معلم ورزش مدرسه و شاگردانش برای حل مشکلات شهر و محله را نشان می‌دهد.

چهار شخصیت به نام‌های «ژاوا»، «دارا»، «مانا» و «پروا» در یک محله زندگی می‌کنند و هرکدام ویژگی و توانایی خاص خود را دارند. با آمدن آقای «فریاد»، معلم ورزش جدید به مدرسه، گروهی تشکیل می‌شود که مشکلات محله را با کمک هم حل می‌کنند.

انیمیشن سریالی

فصل سوم سریال انیمیشن چل پله زیر زمین، به نویسندگی «نسیم خراشادی‌زاده» و کارگردانی و تهیه‌کنندگی «علیرضا طاهری»، پس از استقبال کودکان از 2 فصل ابتدایی و به عنوان یکی از آثار پُرمخاطب شبکه کودک، در 13 قسمت 12 دقیقه‌ای آماده نمایش شده است.

در این اثر اپیزودیک که با تکنیک دو بعدی رایانه‌ای و در ژانر کمدی فانتزی-آموزشی برای مخاطب کودک تولید شده، «دکتر تور» و گروه قهرمانی سفرهایی را با کشتی پرنده خود به نام «چرخ و فلک» به سراسر ایران دارند تا با مشکلات زیست محیطی و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی آشنا ‌شوند.

مجموعه انیمیشن «با بابام» به کارگردانی «زینب‌سادات بدری»، نویسندگی «امیررضا مافی» و تهیه‌کنندگی «فرزانه فخریان» نیز در 10 اپیزود 7 دقیقه‌ای با قصه‌های متفاوت ساخته شده و داستان‌های روزمره از رابطه یک دختر خردسال با پدرش را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره‌ی رقابت این دو فیلم در باکس آفیس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو