ترفند آسان برای ساختن رژگونه در خانه

ترفند آسان برای ساختن رژگونه در خانه


منبع: ساعد نیوز

3

1402/12/20

12:19


شما می‌توانید در خانه با مواد گیاهی که در این مطلب از ساعد نیوز گفته شده رژگونه‌ای خوش‌رنگ درست کنید تا پوست خود را از آسیب‌های مواد شیمیایی نجات دهید.

ساختن رژگونه در خانه یکی از کارهای هیجان‌انگیزی است که شما را سر ذوق می‌آورد. یکی از مواردی که خانم‌ها باید بدانند، آن است که استفاده از لوازم آرایشی شیمیایی برای پوست بسیار مضر هستند اما خانم‌ها با دانستن این مورد هم نمی‌توانند از آرایش دست بکشند، همه خانم‌ها علاقه دارند که زیبا باشند بنابراین از محصولات آرایشی استفاده می‌کنند. ساختن رژگونه در خانه شما را زیبا می‌کند بدون آن‌که به پوستتان ضرر برساند. همراه دلتامگ باشید

ساختن رژگونه در خانه


ساخت رژگونه خانگی با مواد طبیعی را در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم.

ساختن رژگونه در خانه با پودر کاکائو


برای ساختن رژگونه در خانه یک‌دوم قاشق پودر مارانتا آروندیناسه (یک نوع گیاه است که شما می‌توانید از عطاری‌ها تهیه کنید) را با یک‌دوم قاشق پودر کاکائو طبیعی و یک‌دوم قاشق پودر هیبیسکوس (چای ترش) مخلوط کنید. این رژگونه را روی دستتان امتحان کنید و برای اینکه رنگ دلخواه موردنظر خود را پیدا کنید، می‌توانید هر مقدار از این مواد را که می‌خواهید، طوری مخلوط نمایید تا ترکیب رنگ زیبایی به شما دهد.

پودر کاکائو

ساختن رژگونه در خانه با پودر چغندر


  • برای ساختن رژگونه در خانه به موادی مانند پودر چغندر، پودر نشاسته ذرت، اسطوخودوس (اختیاری)، کاسه برای مخلوط‌کردن مواد، قاشق اندازه‌گیری، محفظه‌ای برای نگهداری مواد نیاز دارید.

  • یک قاشق چایخوری پودر نشاسته را در یک کاسه می‌ریزیم و نصف قاشق چایخوری پودر چغندر را به آن اضافه می‌کنیم و با هم خوب مخلوط می‌کنیم تا یکدست شود، پس از آن 2 الی 3 قطره اسطوخودوس را به مواد اضافه می‌کنیم و هم می‌زنیم تا چسبناک شود.

  • اگر می‌خواهید رژگونه‌تان را تست کنید، با استفاده از یک‌قلم مو مقداری از این مواد را روی پوست دست خود تست کنید، اگر می‌خواهید رنگ رژگونه تیره یا روشن شود، مقدار پودر چغندر و پودر نشاسته را تغییر دهید و به اندازه دلخواه کم یا زیاد کنید تا رنگ دلخواه خود را بیابید.

پس از رضایت از رنگ رژگونه‌تان، آن را در ظرفی محکم بریزید و هر زمان که قصد آرایش دارید از این رژگونه خوش‌رنگ و بدون ضرر استفاده کنید

پودر چغندر

.طرز ساخت رژگونه طبیعی با استفاده از رنگ غذا


برای درست کردن یک رنگ گونه مقدار کمی آب، رنگ غذا و گلیسیرین را با هم مخلوط کنید تا به رنگ دلخواهتان برسید سپس این مواد را در ظرفی ریخته و از آن استفاده کنید .

شما می توانید به این ترکیب 1 قاشق چایخوری روغن بابونه اضافه کنید تا پوستتان از اثرات بی نظیر روغن بابونه نیز بی بهره نماند.

رنگ غذا

طرز تهیه رژگونه طبیعی اکلیلی و براق


اکنون که طرز تهیه رژگونه های طبیعی را آموختید می توانید به هر رژگونه خانگی ( پودری یا کرمی ) پودر اکلیل یا پودر میکا اضافه کنید و از آن استفاده کنید تا گونه هایتان علاوه بر گرفتن رنگ زیبا ، بدرخشد.

رژگونه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو