فهرست بهترین بازی های PS5 برای کودکان | ۱۰ بازی برتر

فهرست بهترین بازی های PS5 برای کودکان | ۱۰ بازی برتر


منبع: پلازا

1

1402/12/21

12:42


فهرست بهترین بازی های PS5 برای کودکان | ۱۰ بازی برتر

سطح بالای هوش کودکان سبب شده تا امروزه شرکت‌های بسیاری برای سرگرمی این قشر از جامعه به دنبال ساخت بازی‌های مختلفی بروند. در این فهرست تصمیم داریم به بهترین بازی های PS5 برای کودکان اشاره داشته باشیم. با ما همراه باشید.

همانطور که می‌دانید سبک بازی‌های کودکانه باید از خشونت و استرس دور باشد. در این زمینه بازی‌های مناسبی برای کودکان در پلی‌استیشن ۵ وجود داشته است که اگر تصمیم دارید از طریق این کنسول سونی فرزند خود را سرگرم کنید، کافیست که فهرست بهترین بازی های PS5 برای کودکان را از دست ندهید که برای شروع به ۱۰ بازی برتر این حوزه اشاره کرده‌ایم. ناگفته نماند که در توضیحات هربازی به سبک و داستان آن پرداخته‌ایم تا بهتر بتوانید با این عناوین آشنا شوید.

فهرست مطالب

بازی های PS5 برای کودکان

با پایان بخش ابتدایی باید بدانید که این عناوین با برخورداری از چالش‌های گوناگون می‌توانند گزینه خوبی برای سرگرمی باشند. امروزه بازی های PlayStation 5 برای کودکان این ماهیت را دارند که در کنار سرگرمی بتوانند آموزش‌های خوبی به کودکان بدهند که این موضوع سبب خواهد شد تا بهره بیشتری از بازی‌ها داشته باشند.

1. بازی Astro’s Playroom

معرفی بهترین بازی های ps5 برای کودکان

Astro’s Playroom عنوان یک بازی کوتاه با جذابیت‌های سرگرم کننده متعدد می‌باشد. درطول این بازی به دستاوردهای بسیاری دسترسی خواهید داشت که از طریق کنترلرهای پلی استیشن می‌توانید درمراحل مختلفی که مربوط به ماجراجویی و کشف کردن هستند حضور پیدا کنید. بازی Astro’s Playroom شما را در محیط‌های مختلفی قرار می‌دهد که با تکیه به مهارت‌های خود باید به دنبال پایان دادن به مراحلی باشید که ازسوی بازی برایتان درنظر گرفته شده است. این بازی پلی استیشن ۵ از خشونت و ماموریت‌های دلهره‌آور دور است و می‌تواند گیم‌پلی مناسبی را در اختیار فرزند شما قرار دهد.

2. بازی Super Monkey Ball: Banana Mania

معرفی بهترین بازی های ps5 برای کودکان

بازی Super Monkey Ball: Banana Mania سال‌های بسیاری است که معنای واقعی اوقات خوش را در اختیار کاربران قرار داده است. بدنیست بدانید در این بازی تلفیقی بیش از ۳۰۰ مرحله از Super Monkey Ball، Super Monkey Ball 2 و Super Monkey Ball Deluxe وجود داشته است که می‌توانید از طریق مراحل اصلی و یا فرعی به آنها دسترسی پیدا کنید. هدف اصلی شما در این بازی جمع آوری موزهای موجود است. شخصیت‌های مختلفی در بازی وجود داشته است که با انتخاب کاراکتر مدنظر خود می‌توانید در مراحل بازی حضور پیدا کنید و با سفارشی سازی آنها به دنبال پشت سر گذاشتن مراحل بازی باشید.

3. بازی Justice League: Cosmic Chaos

معرفی بهترین بازی های ps5 برای کودکان

بازی لیگ عدایت Justice League: Cosmic Chaos شما را در نقش بتمن، سوپرمن و زن شگفت‌انگیز قرار می‌دهد که باید در یک بازی اکشن و ماجراجویی ساده که از خشونت دور است حضور پیدا کنید. هدف اصلی شما درطول بازی Justice League: Cosmic Chaos متوقف کردن آقای Mxyzptlk است. مبارزات ساده و سرگرم‌کننده‌ای برای شما در بازی درنظر گرفته شده که در این زمینه می‌توانید به گیم‌پلی خوبی برای سرگرمی دسترسی داشته باشید. از دیگر عناصر این عنوان می‌توان به وجود مراحل طنز آمیز و لباس‌های منتنوع برای سفارشی‌سازی قهرمانان اشاره داشت. سیستم گیم‌پلی بازی فرصت مناسبی برای سرگرمی شما خواهد بود که پیشنهاد می‌شود این بازی لیگ عدالت را از دست ندهید.

4. بازی Sonic Frontiers

معرفی بهترین بازی های ps5 برای کودکان

در میان بازی‌های سونیک، بازی Sonic Frontiers بی‌تردید گزینه خوبی برای سرگرمی کودکان خواهد بود. این بازی اولین عنوان از سری سونیک است که در دنیای جهان‌باز جریان خواهد داشت. بازی Sonic Frontiers شمارا در جزایر Starfall قرار می‌دهد که درطول هر یک با چالش‌های مختلفی مواجه خواهید شد که از این طریق باید فکری برای تکمیل چالش‌ها کنید. ماجراجویی درطول جزایر Starfall بی‌شک برای کودکان نیز می‌تواند سرگرم کننده باشد. سیستم مبارزه‌ای Sonic Frontiers از بافت‌های بسیار خوبی بهره‌مند است که این موضوع می‌تواند شما را با جنبه‌های مختلفی از بازی سونیک مواجه کند.

5. بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga

معرفی بهترین بازی های ps5 برای کودکان

بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga یکی از بهترین بازی‌های لگو برای پلی استیشن 5 و کودکان می‌باشد که با برخورداری از چالش‌های متنوع می‌تواند ساعات طولانی شما و فرزندتان را سرگرم نگه‌دارد. بازی‌های لگو بسیاری تا به امروز منتشر شده‌اند اما موضوعی که سبب محبوبیت بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga شده است وجود بیش از 380 شخصیت قابل بازی با ویژگی و مزایای شگفت انگیز می‌باشد.

در طول حماسه‌های این عنوان می‌توانید از جهان‌های مختلف بازدید کنید و یا در سناریوهای متنوعی که گیم‌پلی‌های پویا نهفته است دیدن نمایید. بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga شامل سه گانه‌های Prequel، Original و Sequel  می‌باشد که همین موضوع سبب شده تا بازی هم برای کودکان و هم بزرگسالان مفید باشد. طراحی دیدنی درکنار مزایای بصری عالی سبب خواهد شد تا درطول مراحل بازی بتوانید از ویژگی‌های خوبی که ازسوی سازنده برایتان درنظر گرفته شده است لذت ببرید. ناگفته نماند سلاح و تجهیزات خوبی دربازی تعبیه شده که از طریق تجهیزات مختلف می‌توانید در بخشی از مراحل بازی به پرواز در بیایید. تابه اینجای فهرست بهترین بازی های پلی استیشن 5 کودکان نظرتان نسبت به عناوین معرفی شده چیست؟ با ما همراه باشید.

6. بازی Just Dance 2024 Edition

معرفی بهترین بازی های ps5 برای کودکان

بازی Just Dance 2024 Edition ماهیت اصلی‌اش مربوط به سرگرمی نیست، بلکه مربوط به افزایش انرژی می‌باشد. این عنوان با برخورداری از موزیک‌های مدرن امروزی و آثار قدیمی محبوب می‌تواند کودک شما را به جنب‌وجوش دعوت کند که درکنار موسیقی‌های بسیار بازی Just Dance 2024 Edition باید به رقص و شادی بپردازد. طراحی رنگارنگ این عنوان می‌تواند آواتارهای مختلفی را در دیدگاه فرزندتان قرار دهد که در این زمینه بسته به موزیک و چالشی که در آن حضور دارید می‌توانید از بازی لذت ببرید. ناگفته نماند که بازی Just Dance 2024 Edition در محیط‌های بسیاری جریان داشته است که این موضوع سبب خواهد شد تا از مواجه شدن با مراحل تکراری به دور باشید.

7. بازی Ratchet & Clank: Rift Apart

معرفی بهترین بازی های ps5 برای کودکان

اگر احساس می‌کنید که فرزند شما از سن کودکی خارج شده و توان اجرای بازی‌های اکشن در محیط‌های بچه گانه را داشته است بازی Ratchet & Clank: Rift Apart گزینه خوبی برای شما خواهد بود. این بازی یک عنوان اکشن و ماجراجویی تیراندازی درسبک سوم شخص است که از داستان سرگرم کننده‌ای بهره‌مند می‌باشد. در خط داستانی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart باید با راچت همراه شوید و به طور تصادفی در شکاف‌های فضایی حضور پیدا نمایید.

در طول این عنوان با ماجراجویی‌های زیبایی مواجه خواهید شد که این موضوع بیانگر آن است که این بازی از یک طراحی دیدنی بهره‌مند است. هدف اصلی شما در طول بازی Ratchet & Clank: Rift Apart، مبارزه با نیروهای دست‌نشانده دشمنان است که در این زمینه برای نابودی رئیس آنها باید از سد دشمنان مختلفی عبور کنید. در کنار این موضوع سلاح‌های مناسبی برایتان درنظر گرفته شده است که این موضوع سبب خواهد شد تا بتوانید بسته به دشواری مراحل، از سلاح‌های خوبی استفاده کنید. با اینکه بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از سبک تیراندازی برخوردار است، بازهم گزینه خوبی برای سرگرمی در پلی استیشن 5 به شمار می‌رود.

8. بازی Kena: Bridge of Spirits

معرفی بهترین بازی های ps5 برای کودکان

بازی Kena: Bridge of Spirits از طراحی انیمیشنی برخوردار است که می‌تواند زیبایی‌های بسیاری را در دیدگاه شما قرار دهد. سبک پلتفرمز اکشن و ماجراجویی بازی به بچه‌ها این امکان را می‌دهد تا با همراهی یک روح جوان به دنبال پایان دادن به مراحل بازی باشند. شخصیت اصلی داستان در دنیایی عرفانی رها شده که روح همراه او روت نام داشته است. مهارت روت می‌تواند در زمینه‌های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد که از اصلی‌ترین آن می‌توان به حمل اشیا برای حل پازل‌ها و حواس پرتی دشمنان اشاره داشت.

گنج‌های پنهان بسیاری دربازی Kena: Bridge of Spirits وجود داشته که با دستیابی به آنها می‌توانید مواردی که مدنظر دارید را ارتقاء دهید و از این طریق به دنبال تقویت شخصیت خود در دنیای ناشناخته بازی باشید. گیم‌پلی پویا و سرگرم کننده بازی می‌تواند بزرگسالان و کودکان را برای زمان طولانی سرگرم کند که در این راستا بسته به دشواری مراحل قادر به سرگرمی برای مدت زمان طولانی در بازی Kena: Bridge of Spirits خواهید بود.

9. بازی Sackboy: A Big Adventure

معرفی بهترین بازی های ps5 برای کودکان

بی‌تردید یکی از بهترین بازی‌های پلی استیشن 5 برای کودکان بازی Sackboy: A Big Adventure می‌باشد. بازی از نظر ساختار گیم‌پلی شبیه به سری سوپر ماریو است که می‌تواند شما را در محیط‌های مختلفی برای ماجراجویی قرار دهد. در طول بازی Sackboy: A Big Adventure می‌توانید اقدامات مختلفی را انجام دهید که از اصلی‌ترین آنها شیرجه زدن و غلت زدن برای عبور از موانع بوده است. از دیگر مزایای بازی می‌توان به وجود آیتم‌های گوناگون برای سفارشی سازی بازی اشاره داشت. در این زمینه ابتدا باید پاداش‌های موجود در بازی Sackboy: A Big Adventure را جمع آوری کنید و سپس به دنبال ارتقاء خود باشید. گیم‌پلی بازی توان سرگرم نمودن کودکان و بزرگسالان را داشته است.

10. بازی Dragon Quest Builders 2

معرفی بهترین بازی های ps5 برای کودکان

اگر تصمیم دارید فرزند خود را در یک محیط زیبا و جهانی آزاد قرار دهید که برای مدت زمان طولانی سرگرم شود بازی Dragon Quest Builders 2 گزینه خوبی خواهد بود. این عنوان یک بازی نقش آفرینی و اکشن است که براساس مکانیک‌های نوبتی شکل گرفته و می‌تواند این اجازه را به بازیکنان بدهد تا به سراغ ساخت ساختمان‌های مختلف بروند. امکان سفارشی سازی شهرها وجود داشته که در این زمینه می‌توانید به آیتم‌های خوبی دسترسی داشته باشید.

با ساخت پناهگاه مدنظر خود در بازی Dragon Quest Builders 2 باید از دارایی‌هایتان در برابر هیولاها محافظت کنید که در این زمینه شخصیت‌های بسیاری به دنبال شکست دادن شما خواهند بود. این بازی به صورت انلاین نیز قابل اجرا خواهد بود که در گیم‌پلی آن مزایای بسیاری برای سرگرمی وجود داشته است.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید معرفی بهترین بازی های PS5 برای کودکان به پایان رسید که در این زمینه به 6 بازی برتر موجود اشاره کردیم. نظر شما نسبت به عناوین معرفی شده چیست؟ ایا بازی خوب دیگری وجود داشته که از قلم افتاده باشد؟ شما عزیزان در ادامه می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود نسبت به فهرست بازی های ps5 برای کودکان را برایمان ارسال کنید و به تکمیل شدن لیست کمک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو