بهترین ابزارهای تشخیص کپی بودن محتوا + آموزش استفاده

منبع: پلازا

1

1402/12/22

15:56


بهترین ابزارهای تشخیص کپی بودن محتوا + آموزش استفاده

اگر میخواهید ببینید که آیا کسی محتوای سایت شما را کپی کرده است یا خیر، چه کارهایی باید انجام دهید؟ در ادامه این مطلب روش های تشخیص کپی بودن محتوا را به شما نشان داده ایم.

وب سایت شما همیشه باید حاوی محتوای اورجینال باشد. اگر سایت شما حاوی محتوای تکراری و کپی باشد، می تواند به رتبه سایت و شهرت شما آسیب برساند. سرقت ادبی یا ارائه کار شخص دیگری به عنوان کار خود بدون اجازه، هم به صورت آنلاین و هم آفلاین غیرقابل قبول است. محتوای کپی ممکن است باعث شود که رتبه صفحه کاهش یابد یا صفحه وب شما از جستجو به طور کامل حذف شود.

احتمال دیگری که باید در نظر بگیرید این است که دیگران ممکن است محتوای سایت شما را کپی کنند و سعی کنند بدون اجازه شما از آن استفاده کنند. دیگران ممکن است آشکارا از محتوای شما، بدون اینکه از شما سؤالی بپرسند یا به شما اطلاع دهند، استفاده کنند و ممکن است در موتورهای جستجو از شما پیشی بگیرند. حال برای جلوگیری از این موضوع باید چه کرد؟ در ادامه این مطلب از پلازا راه های تشخیص کپی بودن محتوا (Plagiarism) را به شما توضیح داده ایم.

فهرست مطالب:

ابزارهای جستجوگر برای تشخیص کپی بودن محتوا

برای رفتن به سایت مربوطه بررسی سرقت ادبی می توانید روی لینک هر سایت کلیک کنید.

استفاده از گوگل برای تشخیص کپی بودن محتوا

تشخیص کپی بودن محتوا

یک راه سریع این است که حدود ده کلمه را از ابتدای یک جمله کپی کنید و سپس آن را با نقل قول در گوگل سرچ کنید. این در واقع روش پیشنهادی گوگل برای بررسی است. در حالت ایده آل انتظار دارید که فقط صفحه وب خود و بدون هیچ نتیجه دیگری مشاهده کنید. اما اگر وب‌سایت‌های دیگر نیز به همراه سایت شما نمایش داده می‌شوند، ممکن است مشکل محتوای کپی داشته باشید. این فرآیند را با آزمایش چند جمله کوتاه تصادفی متن از صفحه وب خود در Google تکرار کنید.

Copyscape

Copyscape می‌تواند به سرعت محتوای شما را در میان محتواهای قبلاً منتشر شده، در عرض چند ثانیه بررسی کند. این ابزار مقایسه، محتوایی را که به صورت تکراری نشان داده می‌شوند، برجسته می‌کند و به شما اطلاع می‌دهد که چند درصد از محتوای شما با محتوای منتشر شده قبلی مطابقت دارد.

Plagspotter

Plagspotter می‌تواند صفحات محتوای تکراری را در سراسر وب شناسایی کند. این یک ابزار عالی برای یافتن کسانی است که محتوای شما را دزدیده اند. همچنین به شما این امکان را می دهد که به طور خودکار URLهای خود را به صورت هفتگی کنترل کنید تا محتوای تکراری را شناسایی کنید.

ابزار تشخیص کپی بودن محتوا: Duplichecker

تشخیص کپی بودن محتوا

Duplichecker به سرعت تکراری نبودن محتوایی را که قصد دارید در سایت خود پست کنید، بررسی می‌کند. کاربران ثبت نام شده می‌توانند تا 50 جستجو در روز انجام دهند.

Siteliner

Siteliner عالی است که می‌تواند ماهانه یک بار کل سایت شما را برای محتوای تکراری بررسی کند. همچنین می‌تواند لینک‌های خراب را بررسی کند. همچنین قادر است صفحاتی را که برای موتورهای جستجو برجسته‌تر هستند، شناسایی کند.

Smallseotools

انواع ابزارهای SEO در Smallseotools در دسترس هستند، از جمله یک بررسی کننده سرقت ادبی که قطعاتی از محتوای یکسان را شناسایی می‌کند.

سخن پایانی

کاربران اینترنت همیشه انتظار دارند محتوای غیر کپی و مفید را بیابند. به همین دلیل تا حد امکان باید از محتوای تکراری خودداری شود. محتوا باید به خوبی نوشته شده و منحصر به فرد باشد تا خوانندگان بتوانند بهترین تجربه آنلاین ممکن را داشته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو