قابلیت Photomoji از سوی گوگل معرفی شد

منبع: پلازا

3

1402/9/15

15:24


قابلیت Photomoji از سوی گوگل معرفی شد

همانطور که میدانید مسیر ابزار و قابلیت های گوگل به خوبی در حال توسعه بوده است که Photomoji یکی از جدیدترین و بهترین قابلیت های معرفی شده در روز های اخیر بوده است. این قابلیت هنوز بطور رسمی برای تمام کاربران درنظر گرفته نشده است و فقط به صورت بتا برای یک منطقه خاص در برنامه Google Messages تعریف شده است.

در رابطه با قابلیت Photomoji باید بدانید که با استفاده از این فناوری میتوانید تصاویر خود را در برنامه گوگل مسیج به گیف و استیکر تبدیل کنید که روند انجام اینکار از سوی خود برنامه انجام خواهد شد و در واقع محدودیتی برای شما اعمال نمیشود.

تبدیل تصاویر به ایموجی در قابلیت Photomoji امروز در بلاگ رسمی گوگل قرار گرفت که بدنیست بدانید بازخوردهای مثبت بسیاری نسبت به آن در فضای مجازی منتشر شد که این موضوع نشان دهنده ویژگی ها و برنامه ریزی های خوبی از سمت گوگل بوده است که در آینده شاهد فراگیر شدن این قابلیت برای تمام مناطق خواهیم بود. همچنین چند روز پیش نیز شاهد معرفی قابلیت جدیدی برای تصاویر HDR در گوگل مسیج بودیم که این موضوع بازگو کننده برنامه کاری گوگل برای برنامه های مرتبط با گوشی های هوشمند بوده است.

نظر شما نسبت به این قابلیت چیست ؟ باما در بخش نظرات همراه باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو