معرفی سریال اکازیون، اثری جدید از مسعود اطیابی در نماوا

معرفی سریال اکازیون، اثری جدید از مسعود اطیابی در نماوا


منبع: پلازا

1

1402/12/23

21:26


معرفی سریال اکازیون، اثری جدید از مسعود اطیابی در نماوا

سریال اکازیون از جمله جدیدترین مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی پلتفرم نماوا برای سال 1403 است. در ادامه مقاله پیش رو با معرفی آن همراه شما هستیم.

مسعود اطیابی بی‌شک یکی از موفق‌ترین کارگردانان این روزهای ایران در حوزه ساخت کمدی و آثار پرفروش‌ است که آثار مشهوری همچون تگزاس 1 و 2، دینامیت، انفرادی، فیلم بخارست و فیلم هتل را کارگردانی کرده و تمامی این آثار موفق به جابه‌جایی رکوردهای گیشه شده‌اند. او که پیش از این تجربه کارگردانی سریال نیسان آبی 2 را داشته، اکنون به سراغ سریال دیگر رفته است.

سریال اکازیون به کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی در ژانر کمدی ساخته شده و قرار است از پلتفرم نماوا در سال 1403 پخش شود‌. این اثر کمدی همراه بازیگران مشهور و دیده شده این روزهای ایران ساخته شده و جز جذاب‌ترین عناوین کمدی موردانتظار محسوب می‌شود‌. در ادامه مقاله پیش رو پلازا با معرفی سریال اکازیون نماوا همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال اکازیون

ژانر سریال اکازیون کمدی و خانوادگی است. این مجموعه احتمالا از چهارشنبه اول فروردین 1403 ساعت 10 صبح منتشر شود. تعداد قسمت های سریال اکازیون 9 قسمت خواهد بود.

داستان سریال اکازیون

داستان سریال اکازیون

خلاصه سریال اکازیون درباره جوانی به نام‌ رحیم است که در دهه 70 زندگی می‌کند و قصد دارد تا به کانادا برای ادامه تحصیل برود اما به گونه‌ای دایی‌ رحیم‌ او را ممنوع‌الخروج کرده است. از این رو او باید فکر چاره‌ای باشد.

بازیگران سریال اکازیون

این مجموعه بسیار پربازیگر است و از افرادی که این روزها شهرت خوبی در زمینه طنز دارند در آن استفاده شده است.

هادی کاظمی

بازیگران سریال اکازیون

هادی کاظمی بازیگر اهل ایران متولد 13 آبان 1355 است. او اولین بار با سریال شب‌های برره نقش نظام به خوبی دیده شد و توانست برای ایرانیان خاطره سازی کند. سابقه اصلی بازیگری این هنرپیشه به سال 1375 و نقش‌های کوتاه او برمی‌گردد. آقای کاظمی در سال‌های اخیر ایفای نقش‌های متعددی داشته و از نظر مهران مدیری نقش‌های غیرمتعارف و پیرمردهای هادی کاظمی بهتر از دیگر نقش‌های او هستند.

بهترین آثار سال‌های اخیر اوفیلم‌های قانون مورفی، جوجه تیغی، بخارست، فیلم آهنگ دو نفره، فیلم فسیل، عینک قرمز، شه‌سوار سریال‌‌های سال‌های دور از خانه و آنتن هستند.

ایمان صفا

هنرپیشه های سریال اکازیون

ایمان صفا بازیگر اهل ایران در 1 دی 1362 متولد شد. این بازیگر از دوران کودکی به دنیای ورود پیدا کرد تا اینکه نخست به طور رسمی در سریال عملیات 125 جلوی دوربین رفت و توانست دیده شود. حضور در سریال نیسان آبی یک باعث شد که ایمان صفا مشهور شود و بعد از آن در برنامه‌هایی همچون جوکر و شب‌های مافیا به شهرت زیادی رسید. او در سریال‌هایی همچون مهمانان ویژه، خوب بد زشت، خداحافظ بچه، محکومین، نیوکمپ، نیسان آبی 2، فیلم‌های فسیل و بخارست ایفای نقش داشته است.

غلامرضا نیکخواه

خلاصه سریال اکازیون

غلامرضا نیکخواه بازیگر ایرانی در 1 فروردین 1327 چشم به جهان گشوده است. آقای نیکخواه ابتدا در 1345 و تئاتر بازیگری خود را آغاز کرد. بعد از آن در سال 1367 برای باز نخستبا نقشی کوتاه در تلویزیون داشت و سرانجام سال 1372 با نوروز 72 رسما بازیگری را شروع کرد. این نخستین اولین بار به صورت گسترده در سال 1387 با نقشی کلیدی در سریال بزنگاه به شهرت رسید و بعد از استقبال مدیری از بازیگری او، در سریال مرد هزار چهره بازی کرد. سریال‌های قهوه تلخ، نقطه سر خط، آقا و خانم سنگی، نیسان آبی، سیاه‌چاله و سریال اسکار از جمله آثار دیده شده او هستند. همچنین این بازیگر در فیلم‌های طهران تهران، رحمان 1400، فسیل، بخارست و هتل نیز ایفای نقش داشته است.

سمانه پاکدل

ژانر سریال اکازیون

سمانه پاکدل هنرپیشه زن ایرانی متولد 26 مهر 1366 است. او بازیگری را با سریال روز حسرت و نقش کوتاهی آغاز کرد. سپس در چند فیلم و سریال بود تا اینکه با نقش مهتاب سریال دلنوازان به شهرتی گسترده رسید. او در فیلم‌های همچون یکی از ما دو نفر، معراجی‌ها، لبه پرتگاه و سریال‌های پنجره، دست بالای دست، بچه‌های نسبتاً بد و همسایه‌ها حضور پیدا کرده است. خانم پاکدل نقش اول زن این سریال هستند و در اکازیون کنار همسر واقعی خود، هادی کاظمی، ایفای نقش دارند.

سایر هنرپیشه های سریال اکازیون عبارتند از:

  • سام نوری
  • نعیمه نظام دوست
  • شمسی فضل‌اللهی
  • رضا ناجی
  • و…

نقد سریال اکازیون

هنوز این مجموعه پخش نشده و نمی‌توان آن را نقد کرد اما طبق آنچه تا کنون از سریال دیده‌ایم باید بگوییم که احتمالا اکازیون اثری جذاب خواهد بود. در درجه اول تمامی بازیگران اصلی این مجموعه علاوه بر درجه یک بودن، سوابق طنز درخشانی داشته‌اند. سپس مسعود اطیابی، کارگردان سریال، با تجارب موفق طنز خود نشان داده در این زمینه حرفی برای گفتن دارد. در نهایت حمزه صالحی که پیش از این نویسندگی فیلم‌های دینامیت، انفرادی و سریال خنده بازار را برعهده داشته، نویسنده قوی‌ای در طنز است.  با تمام این تفاسیر انتظار داریم نمرات سریال اکازیون بالا باشند.

سخن نهایی

نقد سریال اکازیون

با معرفی و بررسی سریال اکازیون ساخته جدید مسعود اطیابی که قرار است در نوروز 1403 شاهد پخش آن باسیم همراه شما بودیم. این سریال پربازیگر است و احتمال زیاد موفقیت خوبی داشته باشد. نظر شما درباره این مجموعه چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید‌. از همراهی شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو