آشنایی با بازیگران سریال سیاه چاله به همراه بیوگرافی کوتاه

آشنایی با بازیگران سریال سیاه چاله به همراه بیوگرافی کوتاه


منبع: آرگا

6

1402/4/20

12:42


سیاه چاله نام سریالی ایرانی محصول سال ۱۴۰۲ می باشد که در ژانر کمدی اجتماعی، مشکلات اجتماعی مردی عائله مند که با مستاجری و بیکاری دست و پنجه نرم می کند، را به تصویر می کشد. در این مطلب شما را با بازیگران سریال سیاه چاله این سریال تلویزیونی آشنا می کنیم.

سیاه چاله نام سریالی ایرانی است که دارای ژانر کمدی – اجتماعی بوده و و کارگردان آن حسین نمازی و تهیه کننده آن سعید خانی می باشد. این سریال در ماه اردیبهشت سال ۱۴۰۲ شروع به پخش از فیلم نت کرد. سیاه چاله درمورد داستان زندگی یک مرد به اسم جمشید است که در سن ۶۰ سالگی هنوز با مشکلات استیجاری و بیکاری دست و پنجه نرم می کند. وی به ناچار و تحت فشار مشکلات اقتصادی برای سکونت در منزل پدری روانه می گردد، ولی با پی بردن به لوله های انتقال نفت پالایشگاه، کلا مسیر ماجرا عوض می شود. در این مطلب شما عزیزان را با بازیگران سریال سیاه چاله آشنا می کنیم.

نگاهی به سریال تلویزیونی سیاه چاله و نقش آفرینان آن

معرفی بازیگران سریال سیاه چاله با ژانر کمدی اجتماعی

در این مجموعه تلویزیونی هنرپیشگان مطرحی همچون مهران احمدی (رستم)، حسن پورشیرازی (جمشید خدابنده)، شهره لرستانی (پروین خدابنده)، بهرنگ علوی (آیت)، ژاله صامتی (مهری)، الناز حبیبی (خورشید)، غلامرضا نیکخواه (اکبر نفتی)، سعید نعمتی (سرگرد بندری)، ایمان برات پور(الوند)، عباس جمشیدی فر(جندقی)، مجید نوروزی(فرخ)، بیوک میرزایی (شاهد پرونده)، آبان بازبیگی (سینا)، رضا بهبودی (سرگرد فتحی)، مهرناز افلاکیان (فائزه)، رحمان تقی پور، صفر محمدی، سعید عطائیان، بهزاد مشایخ، آبان یاربیگی، حافظ نبی زاده در آن ایفای نقش می کنند. سیاه چاله از جمعه یکم اردیبهشت سال ۱۴۰۲ شروع به پخش کرده و جمعه ها راس ساعت ۱۲ از پلتفرم فیلم نت پخش می گردد. در ادامه مرور کوتاهی بر بیوگرافی بازیگران سریال سیاه چاله خواهیم داشت.

آشنایی با هنرپیشگان سریال سیاه چاله

«مهران احمدی»

مهران احمدی زاده یکم اسفند سال ۵۲ در تهران می باشد که با تحصیلات دانشگاهی رشته نمایش در هر دو عرصه تلویزیون و سینما فعالیت نموده است. او در سال ۷۶ با بازی در سریال تلویزیونی «جدال با سرنوشت» نخستین تجربه بازیگری خود را به دست آورد. پس از این نقش آفرینی او دگرباره با نقش «شکیب» در سریال «آوای باران» در مقابل دوربین تلویزیون حضور یافت و البته با همین نقش هم بود که مشهور گردید. وی ازدواج نموده و متاهل است که حاصل آن نیز فرزند دختری به اسم «باران» می باشد.

آشنایی با هنرپیشگان سریال سیاه چاله

«حسن پورشیرازی»

پورشیرازی از هنرپیشگان و کارگردانان ایرانی، زاده سال ۱۳۳۶ در شیراز می باشد. او تحصیلکرده رشته بازیگری و کارگردانی در مقطع کارشناسی است که وقتی بیست و شش داشت برای اولین بار قدم به عرصه بازیگری گذاشت و با بازی در سریال تلویزیونی «نرگس» مشهور گردید. او خیلی وقت است که با مهناز فضلی از دیگر کارگردان و هنرپیشه های ایرانی ازدواج نموده و صاحب فرزند هستند.

مروری بر بازیگران سیاه چاله و داستان آن

«شهره لرستانی»

شهره لرستانی زاده چهاردهم بهمن سال ۱۳۴۸ در بجنورد خراسان می باشد که در زمینه خوانندگی و بازیگری مشغول به فعالیت است. او تحصیلکرده رشته موسیقی در مقطع کارشناسی است که در سال ۷۲ با بازی در فیلم سینمایی «عبور از تله» تجربه بازیگری خود را به دست آورد، سپس با بازی در سریال تلویزیونی «روزی روزگاری » به خوبی دیده شد و مشهور گردید. در سال ۹۰ این هنرمند با بهروز پناهنده کارگردان ایرانی ازدواج نمود و زندگی مشترک خود را آغاز کرد.

آشنایی با هنرپیشگان سریال سیاه چاله

«ژاله صامتی»

زاله صامتی در چهاردهم فروردین سال ۵۱ در تهران به دنیا آمده است. او از بازیگران سریال سیاه چاله است که توانسته در عرصه های تلویزیون و سینما به خوبی دیده شود. تحصیلاتش را در رشته تئاتر در مقطع کارشناسی به پایان رسانده است و در سال ۷۵ با بازی در سریالی به اسم «یحیی و گلایتون» تجربه بازیگری در تلویزیون را به دست آورده است. کسب شهرت و محبوبیت او به بازی در سریال تلویزیونی آژانس دوستی» بازمی گردد. خانم ژاله صامتی سال ها است که با ایرج سنجری زندگی مشترک خود را آغاز نموده و صاحب دو فرزند دختر هستند.

مروری بر بازیگران سیاه چاله و داستان آن

«بهرنگ علوی»

بهرنگ علوی زاده یکم فروردین سال ۵۹ در تهران است که تحصیلکرده رشته نقشه کشی در مقطع متوسطه است. او که در سریال سیاه چاله بازی می کند نخستین بار با حضور در برنامه دوربین مخفی مقابل دوربین قرار گرفت و سپس با بازی در سریال «هشت و نیم» توانست به خوبی مورد توجه قرار گرفته و مشهور شود.

معرفی بازیگران سریال سیاه چاله

«الناز حبیبی»

الناز حبیبی از بازیگران سریال سیاه چاله  زاده بیست و یکم مرداد سال ۱۳۶۷ در تهران می باشد. او لیسانس کارگردانی و فوق دیپلم تدوین دارد که وقتی تنها ۹ سال داشت با بازی در فیلم سینمایی «دفترچه خاطرات» مقابل دوربین حضور یافت و با بازی در سریال تلویزیونی «دردسرهای عظیم» مشهور گردید. در سال ۹۱ بود که زندگی مشترک خود را با «مهدی صاحب زمانی» آغاز نمود که البته سپس از یکدیگر جدا گردیدند.

آشنایی با بازیگرهای سریال سیاه چاله از دو. بعد شخصی و حرفه ای

«مجید نوروزی»

نوروزی از دیگر بازیگران سریال سیاه چاله در بیستم فروردین سال ۷۰ در تهران به دنیا آمده است. این هنرپیشه تلویزیون و سینما، فارغ التحصیل رشته نمایش و نیز رشته بازیگری در مقطع کارشناسی است. او کار هنری اش را با رفتن به روی صحنه نمایش آغاز نمود و در سن سیزده سالگی با بازی در مجموعه تلویزیونی «دفاع مقدس» به قاب تلویزیون پیوست، وی سپس در سریال تلویزیونی «زیر پای مادر» حضور یافت که البته با این نقش آفرینی بود که شناخته گردید.

معرفی بازیگران سریال سیاه چاله

«عباس جمشیدی فر»

آقای جمشیدی فر یکی دیگر از بازیگران سریال سیاه چاله است که در هفدهم شهریور سال ۵۹ در تهران به دنیا آمده است. او تحصیلکرده رشته تئاتر در مقطع کارشناسی است که کار هنری خویش را با حضور در دوره های تئاتر آغاز و در ۱۳۸۶ با بازی در سریالی به اسم «روزگار خوش حبیب آقا» مقابل دوربین قرار گرفت. شهرتش را مدیون بازی در سریال تلویزیونی «سه دونگ سه دونگ» می باشد.

بازیگران سریال سیاه چاله همراه عکس و بیوگرافی

«مهرناز افلاکیان»

مهرناز افلاکیان از بازیگران سریال سیاه چاله است که در هفدهم فروردین سال ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمده است. او علاوه بر هرپیشگی، در عرصه مدلینگ نیز فعالیت می کند. او دانش بازیگری را از طریق دوره های هنرپیشگی موسسه ای فرهنگی هنری به دست آورده و سپس کارش را به صورت عملی با رفتن به روی صحنه آغاز نموده که نخستین بار در سال ۸۹ با بازی در فیلم سینمایی «شیش و بش» مقابل دوربین حاضر شده است. مهرناز افلاکیان به واسطه ی نقش آفرینی در سریال تلویزیونی «پرگار» بود که مشهور گردید.

معرفی بازیگران سریال سیاه چاله

«غلامرضا نیکخواه»

این هنرپیشه زاده یکم فروردین سال ۱۳۲۷ در بوشهر می باشد که تحصیلات دانشگاهی خود در مقطع کارشناسی را در رشته علوم سیاسی به پایان برده است. فعالیتش را با رفتن به روی صحنه آغاز نمود و بعد در سال ۷۶ بود که در سریال تلویزیونی پرواز ۵۷ و نیز سریال تلویزیونی جنگ ۷۷ با کارگردانی مهران مدیری حضور یافت. همسر او شهلا چهلتن است.

نگاهی به سریال تلویزیونی سیاه چاله و نقش آفرینان آن

«سعید نعمتی»

آقای نعمتی هنرپیشه گیلانی در ژانر کمدی که کارش را با رفتن به روی صحنه آغاز نمود و نخستین بار در سال ۸۵ با بازی در سریال تلویزیونی «بازارچه» مقابل دوربین قرار گرفت، او پس از ایفای نقش در سریال تلویزیونی «زیرآبی» بود که مشهور گردید.

آشنایی با بازیگرهای سریال سیاه چاله از دو. بعد شخصی و حرفه ای

«ایمان برات پور»

برات پور هنرپیشه دهه شصتی اهل تهران می باشد که فعالیتش را با رفتن به روی صحنه آغاز نمود و نخستین بار با بازی در سریالی به اسم «کیمیا» مقابل دوربین قرار گرفت و با بازی در سریال تلویزیونی «همسایه» شناخته گردید. ایمان برات پور در کنار بازیگری فعالیت موسیقیایی نیز دارد.

نگاهی به سریال تلویزیونی سیاه چاله و نقش آفرینان آن

«میثم راز فر»

میثم راز فر از بازیگران سریال سیاه چاله در نوزدهم آبان ماه سال ۵۷ در تهران به دنیا آمده است. او کار هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز نمود و در ۱۳۸۴ بود که با بازی در فیلم سینمایی «باغ فردوس ۵» به سینما پیوست، با بازی دیگرش در فیلم سینمایی «آسپرین» بود که دیده شد. آقای رازفر در سال ۹۲ با شهره رعایتی ازدواج نمود.

بازیگران سریال سیاه چاله همراه عکس و بیوگرافی

«رضا بهبودی»

ایشان هنرپیشه تلویزیون و سینمای ایران هستند که در یکم شهرور سال ۱۳۵۰ در رودسر گیلان به دنیا آمده است. او لیسانس کارگردانی تئاتر می باشد که در سال ۷۳ به طور حرفه ای با رفتن به روی صحنه فعالیتش را آغاز نمود. در سال ۸۳ با بازی در فیلم کوتاه «گوشه خیس خیابان» تجربه بازی در سینما را به دست آورد و به واسطه ی ایفای نقش در سریال تلویزیونی «روزگار غریب» دیده گردید.

بازیگران سریال سیاه چاله همراه عکس و بیوگرافی

«بیوک میرزایی»

این هنرپیشه ایرانی تولد یافته سال ۱۳۳۴ در تهران می باشد که علاوه بر هنرپیشگی، گوینده رادیو نیز می باشد. او تحصیلکرده رشته علوم سیاسی در مقطع کارشناسی است که در ۱۳۴۹ یادگیری هنرپیشگی در آموزشکده آناهیتا آغاز نمود و در سال ۶۲ با بازی در سریال تلویزیونی «آینه خیال» نخستین بار مقابل دوربین قرار گرفت. وی متاهل و صاحب فرزند است.

نگاهی به سریال تلویزیونی سیاه چاله و نقش آفرینان آن

در این مطلب شما عزیزان را با بازیگران سریال سیاه چاله آشنا کردیم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد. همچنین جهت آشنایی با بازیگران فیلم نگهبان شب و بازیگران سریال قهوه ترک می توانید به روی لینک ها کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو