بهترین رنگ کابینت برای لوازم مشکی آشپزخانه با تصاویر

منبع: تاپ ناز

1

1402/12/29

11:00


امروزه استفاده از لوازم مشکی برای آشپزخانه بسیار ترند هستند. خانم های بسیاری از این رنگ برای وسایل خود در آشپزخانه استفاده می کنند. اغلب این خانم ها نگران رنگ …

بهترین رنگ کابینت برای لوازم مشکی آشپزخانه با تصاویر

امروزه استفاده از لوازم مشکی برای آشپزخانه بسیار ترند هستند. خانم های بسیاری از این رنگ برای وسایل خود در آشپزخانه استفاده می کنند. اغلب این خانم ها نگران رنگ کابینت آشپز خانه خود و ترکیب آن با رنگ مشکی وسایل هستند. کابینت های آشپزخانه باید هماهنگ با وسایل مشکی آشپزخانه باشند تا بتوانند جلوه زیبایی به افراد ارائه کنند. به طور کلی آشپزخانه قلب خانه می باشد.

بسیار مهم است که در انتخاب همه مواردی که به قلب خانه ربط دارند حساسیت به خرج داده شود. ایده های جالبی برای رنگ کابینت ها و وسایل در آشپزخانه وجود دارد. افراد با به کار بردن این ایده ها می توانند یک آشپزخانه جذاب و متنوع داشته باشند. علاوه بر این انتخاب هوشمندانه می تواند آشپز خانه را بسیار دل باز مرتب و شیک نشان دهد.

بهترین رنگ کابینت برای لوازم آشپزخانه مشکی

همه افرادی که قصد دارند آشپزخانه جدیدی داشته باشند لوازم آشپزخانه خود را به رنگ مشکی ضد استیل خریداری می نمایند. اما اغلب این افراد نمی دانند چه رنگی برای کابینت های شان انتخاب کنند. این افراد می توانند در ادامه مقاله همراه ما باشند تا بتوانند انتخاب بهتری برای کابینت های خود داشته باشند. در ادامه این مقاله توضیح داده شده است که چه رنگی کابینتی می تواند با لوازم مشکی آشپزخانه هماهنگ باشد و به آن ها جلوه زیبایی دهد.

استفاده از رنگ های گرم اصلی

افرادی که به دنبال رنگ کابینت هماهنگ با وسایل مشکی هستند می توانند از رنگ های اصلی مانند آبی و سبز استفاده کنند. این رنگ ها با لوازم مشکی ای که در آشپزخانه وجود دارند بسیار جور هستند و جلوه بسیار زیبایی دارند. امروزه کابینت های رنگی بسیار ترند شده اند و افراد بسیاری از آن استفاده می کنند. در میان تمام رنگ های کابینت، رنگ های گرم دارای طرفداران بسیاری می باشند. علاوه بر این این رنگ های گرم هرچه روشن تر باشند جذاب تر به نظر می رسند.

استفاده از کابینت های آبی در کنار وسایل مشکی

بهترین رنگ کابینت برای لوازم مشکی آشپزخانه با تصاویر

رنگ آبی یکی از رنگ های گرم است که برای استفاده در کنار وسایل مشکی بسیار جذاب می باشد. به طور کلی در سال های گذشته اغلب افراد کابینت های خود را با رنگ های قهوه ای، کرم، مشکی و یا سفید انتخاب می کردند.

امروزه رنگ انتخاب شده توسط افراد بسیار جسورانه تر و جذاب تر می باشد. علاوه بر این که رنگ آبی بسیار متناسب با وسایل مشکی هست می تواند یک انتخاب خلاقانه برای کابینت ها باشد. رنگ آبی سرشار از انرژی و آرامش می باشد و می تواند این حس را به افراد منتقل کند. آشپزخانه ای که دارای رنگ آبی باشد منعکس کننده حس دریا و اقیانوس در داخل خانه است.

علاوه بر این کنار هم قرار گرفتن رنگ مشکی و آبی می تواند بسیار جذاب و چشم نواز باشد. افراد می توانند رنگ کفپوش ها و میز ناهارخوری را نیز مشکی انتخاب کنند. علاوه بر مشکی نیز می توان رنگ های دیگری نیز به کار برد. به عنوان نمونه قرار گیری کرم آبی و مشکی در کنار یکدیگر بسیار جذاب می باشد. کابینت های آبی رنگ دارای تناژ مختلفی هستند. معمولاً آبی کم رنگ دارای طرفداران بسیاری می باشد. رنگی که برای کابینت ها انتخاب می شود بر کل خانه تاثیر می گذارد. در نتیجه افراد باید کابینت خود را با نهایت دقت و سلیقه انتخاب نمایند. علاوه بر این می توان کابینت ها را نیز به صورت ترکیبی از مشکی و آبی همراه با وسایل مشکی به کار برد.

مطلب مشابه: چطور آشپزخانه مرتب داشته باشیم؟ (ساده ترین چک لیست نظافت)

استفاده از کابینت های سبز رنگ در کنار وسایل مشکی

بهترین رنگ کابینت برای لوازم مشکی آشپزخانه با تصاویر

یکی دیگر از رنگ های گرمی که می توان در کنار وسایل مشکی به کار برد سبز می باشد. این نمونه رنگ ها برای آشپزخانه های مدرن انتخاب بسیار جذابی است. به طور کلی رنگ سبز برای کابینت، سال های طولانی است که مرسوم بوده و افراد زیادی به آن علاقه دارند.

به کار بردن رنگ سبز و مشکی در آشپزخانه یک فضای جذاب و ارگانیک در فضای داخلی خانه ایجاد می کند. سبزی که برای کابینت ها استفاده می شود چه کم رنگ باشد چه پر رنگ می تواند یاد آور طبیعت باشد. زمانی که طبیعت به آشپزخانه وارد شود به افراد آن خانه آرامش و تعادل و تازگی می بخشد.

رنگ سبز یک رنگ خنثی است و در کنار هر ترکیبی می تواند عالی به نظر برسد. افراد می توانند رنگ سبز، مشکی، کرم و طلایی را در کنار یکدیگر به کار ببرند. از سبز می توان در دکوراسیون های نئوکلاسیک، کلاسیک و مدرن استفاده نمود. کابینت سبز رنگ دارای تناژ های بسیار متفاوتی می باشد که افراد می توانند از آن ها برای آشپزخانه خود بهره ببرند. هر یک از تناژهای سبز دارای ویژگی ها و جذابیت های خاص خود می باشند. اغلب طراحان و دیزاینرها این رنگ های گرم و جدید را برای آشپزخانه بسیار پیشنهاد می دهند و استفاده از آن ها را بسیار جذاب می دانند.

استفاده از کابینت نارنجی

بهترین رنگ کابینت برای لوازم مشکی آشپزخانه با تصاویر

نارنجی یک رنگ گرم است که در ترکیب با مشکی بسیار جذاب می باشد. کابینت نارنجی در سبک دکوراسیون های مدرن و کلاسیک جز رنگ هایی است که برای اغلب افراد محبوب بوده و محبوب خواهد ماند. آشپزخانه قسمتی از خانه است که بسیاری از افراد علی الخصوص خانم های خانه دار اوقات زیادی از روز شان را در آن صرف می کنند. پس انتخاب رنگ برای وسایل و کابینت ها برای آن بسیار مهم و قابل تامل می باشد.

قرار گیری رنگ نارنجی و مشکی در کنار یکدیگر ترکیب بسیار جذاب و چشم نواز ایجاد می کند. علاوه بر این رنگ نارنجی می تواند ایجاد گرما و صمیمیت در فضای آشپزخانه کند. رنگ نارنجی اغلب مورد توجه همه افراد قرار می گیرد. زیرا ترکیب آن با هر رنگی، علی الخصوص رنگ مشکی یک هارمونی دل نشین را به وجود می آورد. می توان در کنار مشکی و نارنجی رنگ سفید نیز به کار برد. این ترکیب برای آشپزخانه های که نور کافی ندارند بسیار مناسب است. زیرا باعث بزرگ دیده شدن فضا می شود. همچنین آشپزخانه را بسیار دل باز جلوه می دهد.

مطلب مشابه: نکات مهم در ست آشپزخانه؛ راهنمای انتخاب وسایل ست متنوع

استفاده از کابینت صورتی در کنار وسایل مشکی

بهترین رنگ کابینت برای لوازم مشکی آشپزخانه با تصاویر

از جدید ترین مدل های کابینتی که مورد توجه خانم های جوان است کابینت صورتی می باشد. ام دی اف صورتی امروزه بسیار پرطرفدار می باشد و یک رنگ بسیار خاص برای آشپزخانه است. قرار گیری مشکی و صورتی در کنار یک دیگر ترکیبی بسیار جذاب و پر طرفدار می باشد. ترکیب رنگ صورتی و مشکی برای اغلب افراد بسیار آشنا است. زیرا تقریباً همه افراد این ترکیب را در موارد بسیاری مشاهده کرده اند.

به کار بردن کابینت صورتی در سبک های مدرن و مینیمال بسیار جذاب می باشد. زیرا در این سبک از رنگ های شاد و پر انرژی استفاده می شود. همچنین استفاده از کفپوش مشکی در کنار این کابینت ها و وسایل مشکی می تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد. استفاده از رنگ صورتی برای کابینت ها یک انتخاب شجاعانه می باشد و می تواند خانه فرد را به صورت تک و خاص نشان دهد. علاوه بر این به کار بردن رنگ هایی مانند طوسی و طلایی در کنار مشکی و صورتی می تواند بسیار خاص و شیک باشد.

استفاده از کابینت های زرد

طراحی جدید آشپزخانه ها به این صورت است که به طور کامل به نشیمن و پذیرایی متصل می شوند. با توجه به این مورد دیزاین آشپزخانه یک کار بسیار ضروری می باشد. کابینت اصلی ترین و بزرگ ترین بخش دیزاین هر آشپزخانه ای است که به محض ورود به خانه آشپز خانه مورد توجه قرار می گیرد. کابینت بیشترین فضا را در آشپزخانه پوشش می دهد. پس باید رنگ آن با سایر وسایل هماهنگ باشد. کابینت های زرد رنگ و لیمویی در کنار وسایل مشکی می توانند گزینه بسیار مناسبی باشند.

رنگ زرد موجب بازتاب و منعکس شدن نور شود و آشپزخانه را روشن تر از حالت عادی نشان دهد. قرار گیری زرد و مشکی در کنار هم دیگر یک تضاد بسیار شیک و خاص را به وجود می آورد. افراد می توانند در کنار کابینت زرد رنگ از گاز هود و سینک مشکی استفاده کنند. همچنین میز ناهار خوری مشکی نیز انتخاب بسیار خوبی می باشد. مشکی می تواند غلظت سردرد آور زرد را کم کند و آن را متعادل سازد. به نحوی که فضا را دلنشین جلوه دهد.

مطلب مشابه: لیست لوازم آشپزخانه؛ اصلی ترین و ضروری ترین وسایل آشپزخانه و نکات انتخاب

استفاده از کابینت قهوه ای

بهترین رنگ کابینت برای لوازم مشکی آشپزخانه با تصاویر

استفاده از کابینت قهوه ای در کنار وسایل مشکی یک فضای کلاسیک و بسیار جذاب را به وجود می آورد. رنگ قهوه ای از آن دسته رنگ هایی است که علاوه بر جذابیت و زیبایی فضای آشپزخانه را بسیار آرام و دلنشین می کند. رنگ قهوه ای سال ها است که برای کابینت استفاده می شود و هیچ وقت از مد نمی افتد. افرادی که به دنبال یک کابینت جدید، خاص و بی نظیر هستند می توانند از انواع رنگ های قهوه ای را استفاده نمایند.

سپس آن را با وسایل مشکی که دارند ست کنند. رنگ قهوه ای یک رنگ ساده است که در کنار سادگی زیبایی بسیار خاصی دارد. آشپزخانه هایی که دارای فضای بزرگ هستند می توانند با ترکیب مشکی و قهوه ای بسیار ایده آل و مدرن به نظر بیایند.

رنگ قهوه ای و مشکی را نیز می توان با سفید کرم و زرد نیز به راحتی ترکیب کرد و یک دکوراسیون بی نظیر در آشپز خانه ساخت. علاوه بر این آشپز خانه هایی که کوچک هستند می توانند از رنگ قهوه ای استفاده کنند. اما بهتر است قهوه ای انتخابی آنها دارای تناژی روشن باشد.

همچنین کابینت قهوه ای برای افراد خانه دار یا خانواده های که دارای بچه کوچک هستند بسیار مناسب می باشد. زیرا دیرتر از رنگ های روشن کثیف شده و به تمیزکاری کمتری احتیاج دارد. افرادی که قصد دارند برای آشپزخانه لوازم مشکی استیل ضد زنگ بگیرند. بهتر است کابینت های شان را به رنگ قهوه ای انتخاب کنند. این نظر بسیاری از متخصصان و طراحان داخلی بزرگ می باشد.

استفاده از کابینت دودی

بهترین رنگ کابینت برای لوازم مشکی آشپزخانه با تصاویر

رنگ دودی شباهت بسیار زیادی به رنگ مشکی دارد. علاوه بر این یک تناژ ملایم تر نسبت به رنگ مشکی محسوب می شود. افراد می توانند از رنگ دودی در کنار مشکی برای خانه خود استفاده کنند. زمانی که وسایل آشپزخانه مشکی می باشند انتخاب کابینت ها به رنگ دودی می تواند یک انتخاب مناسب باشد. این رنگ در تمام زمان ها ترند بوده و مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد. انتخاب کابینت دودی و ترکیب آن با مشکی معمولاً توسط افراد خاص پسند صورت می گیرد. افراد می توانند در کنار کابینت دودی و وسایل مشکی از رنگ سفید و کرم نیز استفاده کنند.

به طور معمول این ذهنیت کلیشه ای وجود دارد که رنگ روشن می تواند آشپزخانه را بزرگ تر و دلباز تر نشان دهد. اما امروزه این کلیشه شکسته شده زیرا رنگ های تیره نیز بسیار جذاب تر از رنگ های روشن هستند. همچنین حالت بسیار جدید تر و جذاب تری برای آشپزخانه به وجود می آورند.

افراد با اندکی خلاقیت می توانند بدون استفاده از رنگ های روشن نیز آشپزخانه ای بسیار جذاب و دل بر داشته باشند. یکی از رنگ های جذاب و خاص می باشد که می توان آن ها آن را در کنار وسایل مشکی به کار برد. علاوه بر این یک نورپردازی متفاوت و خاص می تواند آشپزخانه ای با این دو رنگ را بسیار جذاب تر و متفاوت تر نشان دهد.

مطلب مشابه: معرفی انواع نظم دهنده خانه و آشپزخانه + تصاویر از این وسایل زیبا

استفاده از کابینت خاکستری

اغلب طراحان و دیزاینر ها بر این عقیده هستند که ترکیب خاکستری و مشکی در آشپزخانه می تواند بسیار فوق العاده به نظر برسد. خاکستری تقریباً در مایه های رنگ مشکی می باشد. اما دارای تناژی بسیار روشن تر است. خاکستری از جمله رنگ هایی است که فضای داغ و جذابی ایجاد می کند. علاوه بر این ماندگاری بیشتری از لحاظ دیداری دارد و چشم افراد را در طولانی مدت خسته نمی کند.

علاوه بر این افراد می توانند خاکستری را با هر رنگی که دوست داشتند ست کنند. زیرا خاکستری یک رنگ خنثی و سرد است. کنار هم قرار گرفتن رنگ خاکستری، سفید، قهوه ای و مشکی می تواند بسیار جذاب خاص و متفاوت باشد. علاوه بر این در آشپز خانه هایی که وسایل استیل مشکی هستند. به کار بردن رنگ زرد و کابینت خاکستری یک انتخاب بسیار هوشمندانه و حرفه ای می باشد. علاوه بر این خاکستری با صفحه ای از جنس مرمر در کنار وسایل مشکی ترکیبی فوق العاده خواهد ساخت.

استفاده از کابینت کرم رنگ

پر استفاده ترین رنگ کابینت کرم می باشد. تقریباً بیشتر افراد به استفاده از رنگ کرم در آشپزخانه علاقه دارد این رنگ خنثی است و استفاده های بسیار زیادی دارد. علاوه بر این به راحتی با سایر رنگ ها ترکیب می شود. ترکیب کابینت کرم و وسایل مشکی می تواند فضایی مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک بسازد. علاوه بر این رنگ کرم می تواند آشپز خانه را بسیار بزرگ تر و دل باز تر نشان دهد. در کنار کرم و مشکی می توان از رنگ های طلایی و قهوه ای نیز استفاده نمود.

تقریبا سال های زیادی است که کرم براق بسیار ترند می باشد و با توجه به طرفداران آن در سال های آتی نیز ترند و مد باقی می ماند. مشکی و کرم در کنار یکدیگر یک هارمونی شیک و مدرن است که دارای سازگاری بسیار زیادی می باشد. زیبا ترین و در دسترس ترین رنگ کابینت برای آشپزخانه کرم است. آشپزخانه ای که دارای تجهیزات استیل مشکی رنگ است باید با یک رنگ روشن خنثی شود. چه رنگی می تواند بهتر از رنگ کرم باشد؟

استفاده از کابینت سفید در کنار وسایل مشکی

بهترین رنگ کابینت برای لوازم مشکی آشپزخانه با تصاویر

افرادی که برای آشپزخانه خود از وسایل استیل مشکی استفاده می‌ کنند. می‌توانند رنگ کابینت‌ های خود را به سفید تغییر دهند. کابینت سفید می‌ تواند به عنوان مرواریدی در خانه نام برده شود. کابینت سفید در سال ۲۰۲۳ به عنوان پرطرفدارترین رنگ برای کابینت‌ انتخاب شد.

کابینت سفید بسیار درخشان، پر نور و آرامش دهنده است. همچنین نشانه پاکی و تمیزی در خانه می‌ باشد. به طور کلی آشنا ترین ترکیب از لحاظ رنگ ترکیب سفید و مشکی می‌ باشد. زیرا این تضاد به شدت جذاب و متداول است. کابینت‌ های سفید همیشه ظاهر لوکسی دارند و آشپزخانه را بزرگ و دلباز نشان می‌ دهند.

برای آشپز خانه‌ هایی که کوچک هستند علاوه بر این دارای نور کافی نیستند پیشنهاد می‌ شود که از رنگ سفید استفاده شود تا فضا نورانی‌ تر و بزرگتر به نظر برسد. می‌ توان در کنار وسایل مشکی و کابینت سفید از کف پوش‌ های قهوه‌ ای و طرح چوب استفاده نمود. همچنین رنگ‌ های کرم، طوسی و نقره‌ ای در کنار این رنگ بسیار جذاب و خاص می‌ باشند. افرادی که طرفدار کابینت‌ های ساده هستند می‌ توانند کابینت سفید و ساده را در کنار وسایل مشکی خود به کار برده و از آن لذت ببرد.

همیشه رنگ سفید در قسمت بالای فهرست رنگ‌ های مورد علاقه برای کابینت‌ های کلاسیک و مدرن قرار داشته است. به طور کلی همه رنگ‌ ها زمانی خوب و جذاب به نظر می‌ رسند که در کنار و با ترکیب سفید به کار برده شوند. رنگ‌ های مشکی و سفید همیشه تکمیل کننده هستند. پس هنگامی که هر دوی این رنگ‌ ها در کنار هم قرار بگیرند ترکیبی فوق العاده خواهند ساخت.

مطلب مشابه: جدید ترین طرح های کابینت؛ نحوه انتخاب کابینت و رنگ های آن

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو