تریلر جدید فیلم Furiosa: A Mad Max Saga منتشر شد + تاریخ انتشار

منبع: فیگار

1

1403/1/1

13:46


اولین تریلر فیلم Furiosa: A Mad Max Saga ، یکی مورد انتظارترین فیلم‌های 2024 منتشر شد. این فیلم یک پیش درآمد از فیلم Mad Max: Fury Road است که ماجرای…

تریلر جدید فیلم Furiosa: A Mad Max Saga منتشر شد + تاریخ انتشار

اولین تریلر فیلم Furiosa: A Mad Max Saga ، یکی مورد انتظارترین فیلم‌های 2024 منتشر شد. این فیلم یک پیش درآمد از فیلم Mad Max: Fury Road است که ماجرای جدیدی از این دنیای آخرالزمانی را روایت می‌کند.

داستان فیلم در یک دنیای آخرالزمانی روایت می‌شود که دنیا به فروپاشی عظیمی رسیده است و منابع طبیعی مانند آب کمیاب هستند. تریلر Furiosa: A Mad Max Saga نسخه جوان‌تری از فوریوسا با بازی «آنیا تیلور جوی» را نشان داد که پس از اینکه از “مکان سبز مادران” توسط جنگجویی به نام «دمنتوس» با بازی «کریس همزورث» ربوده می‌شود، مجبور به جنگ برای زندگی خود خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین تریلر فیلم Furiosa: A Mad Max Saga

فیلم «Mad Max: Fury Road» دارای داستان و سکانس‌های فوق‌العاده‌ای بود؛ این فیلم نشان داد که «جرج میلر» می‌تواند داستان‌های جذاب‌تری را برای این فرانچایز روایت کند.

اولین تریلر فیلم فوریوسا: افسانه مکس دیوانه نشان می‌دهد که ضدقهرمان اصلی این فیلم کمی با شخصیت اصلی فوریوسا در فیلم «Mad Max: Fury Road» متفاوت است.

این تریلر، چند سال پس از ربوده شدن فوریوسا از خانواده‌اش و زمانی که او برای آزادی خود تلاش می‌کند را به تصویر می‌کشد؛ اما «فوریوسا» زمانی متوجه می‌شود آماده است که باید برای آزادی خود بجنگد و بی‌رحم باشد. این فیلم در تاریخ 24 مه 2024 (4 خرداد 1403) به صورت رسمی در سینماها اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Furiosa: A Mad Max Saga چیست؟ آیا به این سبک از فیلم‌های آخرالزمانی علاقه دارید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو