17 لباس قدیمی که می خواهید تابستان امسال بپوشید!

17 لباس قدیمی که می خواهید تابستان امسال بپوشید!


منبع: تیپ زا

1

1403/1/1

19:43


17 لباس قدیمی که می خواهید تابستان امسال بپوشید! 17 لباس قدیمی که می خواهید تابستان امسال بپوشید! آیا از قبل برای تابستان هیجان زده اید؟ اگر چنین است ممکن است به تمام لباس‌های جدیدی که در تابستان 2024 می‌پوشید فکر می‌کنید. و اگر با ترندهای اخیر مد همراه باشید می دانید که استایل قدیمی […]

17 لباس قدیمی که می خواهید تابستان امسال بپوشید!

17 لباس قدیمی که می خواهید تابستان امسال بپوشید! آیا از قبل برای تابستان هیجان زده اید؟ اگر چنین است ممکن است به تمام لباس‌های جدیدی که در تابستان 2024 می‌پوشید فکر می‌کنید.

و اگر با ترندهای اخیر مد همراه باشید می دانید که استایل قدیمی در حال حاضر همه جا را فرا گرفته است.

بنابراین اگر می خواهید در طول تابستان زیبا به نظر برسید و در عین حال حال و هوای قدیمی را به شما ارائه دهید، این پست 17 لباس به سبک قدیمی فوق العاده زیبا را به شما نشان می دهد که برای تابستان عالی خواهند بود !

1. دامن تاپ و ماکسی

اگر دوست دارید دامن بپوشید و به دنبال یک لباس زیبا برای تابستان هستید، این ست دامن فوق العاده زیبا را دوست خواهید داشت.

با این ست یک دامن ماکسی و یک بلوز آستین بلند متناسب با رنگ کرمی زیبا خواهید داشت. برای تکمیل ظاهر، توصیه می‌کنم این دامن و تاپ را با صندل‌ پاشنه‌دار زیبا با رنگ کرم ست کنید.

17 لباس قدیمی که می خواهید تابستان امسال بپوشید!

2. بلوز ابریشمی

ابریشم یکی از جنس رایجی است که هنگام خرید لباس های قدیمی پیدا می کنید. بنابراین اگر شما علاقه مند به اضافه کردن چیزی ابریشمی به کمد لباس خود برای تابستان امسال هستید، نمی توانید با این تاپ ابریشمی زرد خیره کننده رالف لورن اشتباه کنید.

این تاپ ابریشمی نه تنها حال و هوای  قدیمی را که شما به دنبال آن هستید می دهد بلکه سایه زرد آن را به یک آیتم عالی برای ست کردن به کمد در تابستان تبدیل می کند.

و برای تکمیل ظاهر می توانید این تاپ ابریشمی را با شلوار جین سفید و صندل زیبا ست کنید.

17 لباس قدیمی که می خواهید تابستان امسال بپوشید!

3. لباس کتان

کتان یک جنس محبوب برای تابستان است، و سرمه ای یک رنگ اصلی قدیمی است، بنابراین بیایید هر دو را با این لباس کتانی در سرمه ای ترکیب کنیم.

این یک لباس خوب برای کسانی از ما خواهد بود که به دنبال یک لباس غیر رسمی هستیم که بتوانیم در تابستان بپوشیم.

فقط کافی است این لباس یقه ای زیبا را با صندل های تخت یا صندل ست کنید و ظاهر قدیمی مناسبی برای تابستان خواهید داشت.

17 لباس قدیمی که می خواهید تابستان امسال بپوشید!

4. شلوار کرم دمپا

اگر بیشتر یک دختر شلواری هستید و می‌خواهید لباسی پیدا کنید که بتوانید به‌صورت غیررسمی بپوشید یا لباسی که بتوانید آن را هم بپوشید، پس توصیه می‌کنم شلوار جین کرم را تهیه کنید.

شلوار جین کرم را می‌توانید با یک بلوز و صندل زیبا بپوشید تا حالت غیر رسمی‌تری در تابستان داشته باشید، یا می‌توانید این ظاهر را با کفش‌های پاشنه بلند زیبا و جواهرات طلا بپوشید.

17 لباس قدیمی که می خواهید تابستان امسال بپوشید!

5. لباس گلدار

سبک قدیمی نباید خسته کننده باشد همچنین ممکن است به دنبال اضافه کردن چیزهایی به کمد لباس خود برای تابستان باشید که دارای طرح های جذاب هستند.

17 لباس قدیمی که می خواهید تابستان امسال بپوشید!

6. شلوار سفید

شلوار سفید نیز یکی از لباس‌های محبوب برای زیبایی‌شناسی قدیمی است. بنابراین ممکن است به دنبال لباس مناسبی باشید که بتوانید با شلوار جین سفید ترکیب کنید.

همچنین اگر می‌خواهید لباسی شیک‌تر در تابستان بپوشید، می‌توانید یک کت سفید را نیز با این استایل ست کنید.

شلوار سفید

7. شلوار فاق بلند

شلوارهای فاق بلند مانند این وقتی با بلوز  مانند این کرم با طراحی ظریف ست می‌شوند عالی به نظر می‌رسند.

و برای به پایان رساندن حس زیبای لباس، باید آن را با یک جفت کفش صاف یا پاشنه بلند ست کنید تا واقعاً ظاهر کلاسیک را برای تابستان داشته باشید.

شلوار فاق بلند

8. ژاکت و دامن 

نکته جالب در مورد تابستان این است که می توانید رنگ های جذاب  را به کمد لباس خود ست کنید. به عنوان مثال، صورتی روشن یک انتخاب رنگ شگفت انگیز تابستانی است.

برای اینکه این ظاهر فانتزی‌تر به نظر برسد می‌توانید آن را با یک جفت کفش پاشنه بلند زیبا ست کنید یا اگر احساس راحتی دارید می‌توانید آن را با کفش‌های باله ست کنید.

ژاکت و دامن 

9. بلوز و شلوار جین

یکی دیگر از انواع لباس های رایج برای تابستان بلوز و شلوار جین است.

این ظاهر شامل شلوار جین پاستلی رنگارنگ (ترند دهه 2010 است که برای بازگشت آماده است) همراه با یک بلوز آستین پفی کرم زیبا. مثل همیشه، صندل های ساده و شیک ظاهر را برای آن حس قدیمی تکمیل می کنند.

بلوز و شلوار جین

10. تاپ راه راه

تاپ راه راه یکی دیگر از لباس های رایج لباس هنگام استفاده از زیبایی لباس قدیمی است. بنابراین اگر کالای خوبی در کمد خود ندارید توصیه می کنم هر چه سریعتر سرمایه گذاری کنید.

این لباس بسیار ساده است فقط یک تاپ راه راه آستین بلند که با شلوار یا شلوار جین دوخت سفید پوشیده می شود.

تاپ راه راه

11. ژاکت کشباف

یکی دیگر از موارد مورد علاقه رایج که باید به کمد لباس تابستانی خود ست کنید یک ژاکت تیشرت بافتنی مانند این تامی هیلفیگر است.

ممکن است عاشق پوشیدن ژاکت های کابلی در پاییز و زمستان باشید، با این حال در طول تابستان می خواهید چیزی را پیدا کنید که برای هوای گرم تر مفید باشد.

این ژاکت زیبا و رنگارنگ را با شلوار یا شلوار جین و کت شلوار کشویی ست کنید تا ظاهری جذاب و باکلاس در تابستان داشته باشید.

ژاکت کشباف

12. ست جلیقه

جلیقه ها یکی دیگر از لباس های محبوب برای زیبایی شناسی قدیمی هستند بنابراین ممکن است کنجکاو باشید که چگونه می توان جلیقه ها را در تابستان طراحی کرد.

این ست لباس جلیقه یک نمونه بارز است. آن را با یک پیراهن جلیقه و یک شلوار کوتاه ست در سایه زرد کم رنگ ارائه می شود که برای تابستان عالی به نظر می رسد.

برای تکمیل این ظاهرمی توانید آن را با چند صندل یا یک جفت پاشنه دار زیبا ست کنید. و همچنین می توانید استایل را جداگانه بپوشید تا حداکثر ساییدگی ست را داشته باشید.

ست جلیقه

13. پیراهن پولو

البته نمی‌توانیم بدون اشاره به پیراهن یقه‌دار کلاسیک، یک پست لباس تابستانی داشته باشیم. هر دختر استایل قدیمی حداقل به یکی در کمد لباس خود نیاز دارد.

بنابراین اگر می‌خواهید یک جایگزین زیبا برای تی‌شرت تابستانی داشته باشید، یک تی شرت یقه‌دار مانند این  سرمایه‌گذاری عالی است. آن را با شلوار جین یا شورت و کفش های کتانی یا صندل ساده بپوشید.

پیراهن پولو

14. لباس ماکسی

لباس‌های ماکسی مانند این با طرح‌های گل‌دار آبی و سفید، لباس‌های سرگرم‌کننده‌ای را به شما می‌دهند که حال و هوای تابستانی را در شما احساس می‌کند و در عین حال کاملا قدیمی به نظر می‌رسید.

برای اینکه این لباس را برای هر رویداد تابستانی که دارید عالی کنید، آن را با کفش های پاشنه بلند زیبا یا صندل های تخت ساده ست کنید و یک کیف رافیا بردارید.

لباس ماکسی

15. دامن میدی

اگر دوست دارید دامن بپوشید و می خواهید بیشتر به کمد لباس تابستانی خود اضافه کنید توصیه می کنم یک دامن ساده مانند بخرید.

این به شما یک دامن روان می دهد که برای تابستان عالی است. همچنین به شما یک استایل کلاسیک برای اضافه کردن به کمد لباستان می دهد که می توانید آن را به تناسب زیبایی شناسی قدیمی تبدیل کنید.

لباس ماکسی

16. لباس A-Line

بنابراین اگر به دنبال لباس دیگری هستید که حال و هوای شیک ظاهر قدیم را به شما بدهد پس توصیه می کنم این لباس پیراهن سفید را خریداری کنید.

این لباس با یک یقه و کراوات در جلو ارائه می شود بنابراین در کمر شما جمع می شود و کاملاً کلاسیک به نظر می رسد.

لباس A-Line

17. شلوارک کتان

همچنین می‌توانید تابستان امسال شلوارک انتخاب کنید که حال و هوای قدیمی را به شما بدهد اگر به دنبال این ظاهر هستید شلوارک کتان مانند این مدل‌های عالی برای تابستان شما خواهند بود.

این شلوارک کتان کاملاً با بلوز و صندل ست می‌شود تا ظاهری غیررسمی‌تر اما شیک‌تر برای لباس‌های روزمره تابستان امسال ایجاد کند.

و برای اینکه لباس‌های خود را بیشتر متمایز کنید این شلوارک ها را در رنگ نارنجی در نظر بگیرید که در عین اینکه کلاسیک به نظر می‌رسند.

لباس A-Line

کدام یک از این لباس های تابستانی قدیمی را دوست دارید؟

دوست دارید در تابستان چه نوع لباس هایی بپوشید؟ آیا شما از طرفداران فضای تابستانی قدیمی هستید؟ همچنین میتوانید با کلیک برروی نحوه ترکیب و ست رنگ ها در لباس های خود این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما درپایین همین پست به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو