پسرها از چه دخترهایی خوششان می آید؟

پسرها از چه دخترهایی خوششان می آید؟


منبع: آویژه

1

1403/1/15

23:52


پسرها از چه دخترهایی خوششان می آید؟

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

با وجود تنوع گسترده شخصیت دختران برخی از خصوصیات اخلاقی و ظاهری یکسان در بین آنها وجود دارد که موجب می شود، پسرها به نسبت سایر دختران دیگر خیلی سریع تر جذبشان شوند.

اگر شما هم به دنبال پاسخ به این سوال هستید که پسرها از چه دخترهایی خوششان می‌آید و یا اینکه برایتان سوال پیش آمده است که پسرها به چیزهایی در دخترها اهمیت می دهند، توصیه می کنیم که حتما مقاله زیر را تا انتها بخوانید، مشاوران مرکز مشاوره خانواده آویژه به نکات بسیار مهمی در این رابطه اشاره کرده اند که حتما به دردتان می خورد.

نکات سه گانه مهم در زمینه شناخت دختران جذاب

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با خودتان فکر می کنید، بعضی از دخترها حتما مهره مار دارند که تا این حد در نگاه مردان افرادی جذاب و دوست داشتنی به نظر می رسند.

در باور شما این گروه از دختران خیلی راحت مورد تایید یک پسر قرار گرفته و پسرها در بیشتر مواقع دلشان می خواهد که با آنها وارد رابطه صمیمانه شده و یا حتی برای آشنایی بیشتر با آنها به اصطلاح معروف، سر و دست می شکنند. برای آنکه بدانید پسرها از چه ویژگی این دختران خوششان می آِید قبل از هر چیز به این نکات توجه داشته باشید:

⭕ بخش قابل توجه جذابیت هر دختری تحت تاثیر رفتارهایی است که از خودش با جنس مخالف نشان می دهد.

⭕ الگوی خاصی برای آنکه بتوانید مورد تایید پسرها قرار بگیرید وجود ندارد اما یک سری نکات مشترک می تواند در این راه به شما کمک کند.

⭕ نقش بازی کردن شما برای آنکه خود را جذاب نشان دهید، نمی تواند در بلند مدت هم موجب آن شود که پسری پایبندتان بوده و به عنوان یک فرد جذاب به شما اهمیت زیادی از خود نشان دهد.

بهتر است قبل از آنکه به مطالعه ادامه توصیه های ارائه شده از سوی مشاوران مرکز مشاوره خانواده آویژه مراجعه کنید، این سه نکته را حتما مد نظر قرار دهید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه پسرها از چه دخترهایی خوششان می آید؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.
برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

پسرها از چه دخترهایی خوششان می‌آید؟

پاسخ به این سوال را می بایست به دو بخش تقسیم کرد. بخش اول مربوط به ویژگی های باطنی و درونی یک دختر جذاب و مورد تایید پسران می شود و بخش دوم مربوط به آن دسته از ویژگی هایی می شود که در ظاهر دختران وجود داشته و در اصل جز ویژگی های اکتسابی است که تقویت آنها موجب می شود یک پسر از دختری خوشش بیاید.

الف) آشنایی با ویژگی های شخصیتی مورد تایید پسران در دختران

هر دختری ویژگی های شخصیتی منحصر به فرد خودش را دارد. گاهی اوقات ویژگی های مثبت از نظر شخصیتی نسبت به ویژگی های منفی که در وجود یک دختر است بیشتر مورد توجه یک پسر قرار می گیرد، با این حال حواستان به این نکته باشد که علاقه مندی شما به برخی از ویژگی های مثبت یک دختر به معنای آن نیست که او دیگر هیچ خصوصیت منفی ندارد.

برخی از مهم ترین مواردی که موجب می شود پسرها از دخترهایی خوششان بیاید، را اینطور می شود عنوان کرد:

دختران با اعتماد به نفس

اعتماد به نفس در وجود شما یکی از آن مواردی است که می تواند افراد با خصوصیات و روحیات مختلف را به جذب شما کند. دختران با اعتماد به نفس همیشه در یک جمع خیلی راحت تر و بهتر می توانند توجه پسرانی را که اطرافشان هستند به خود جلب نمایند.

🟣 داشتن اعتماد به نفس میزان قدرت یک دختر را در پیش چشم مردان بالا برده و همین موضوع موجب آن می شود که خیلی زودتر و بیشتر برای ارتباط برقرار کردن با این دختران پیش قدم شوند.

🟣 پس در قدم اول به شما توصیه می کنیم برای آنکه در نگاه پسر مورد علاقه خود جذاب تر به نظر برسید، اعتماد به نفستان را افزایش دهید و خودتان را به هیچ عنوان دست کم نگیرید.

نکات سه گانه مهم در زمینه شناخت دختران جذاب

دختران شاد و پرهیجان

همه پسران از دخترانی که بسیار شاد و پرهیجان بوده و در دیدار با آنها احساس خوشایندی در وجودشان دارند، خوششان می آید. دختران شادی که هر زمان وارد یک ارتباط می شوند، می توانند تحت تاثیر انرژی بالایی که دارند، افراد مختلف را به خود جذب کنند.

🟣 اغلب اوقات پسرها از این بابت از چنین دخترانی خوششان می آید که فکر می کنند در ارتباط با آنها مشکلات کمتری داشته و بیشتر می توانند در مواقع سخت روی کمکشان و بودنشان حساب باز کنند.

دختران شجاع و نترس

هرچقدر بتوانید خود را به عنوان یک فرد شجاع و نترس در رابطه نشان دهید، میزان محبوبیت شما در آن رابطه بیشتر می شود. از آنجایی که قدرتمند بود برای مردان همیشه جذاب است. از این جهت آنها ترجیح می دهند زنان و دخترانی را برای ارتباط بیشتر و آشنایی انتخاب کنند که این حس را در وجودشان دو چندان سازند.

🟣 قطعا آشنایی و ارتباط با دخترانی که شجاع هستند و ضعف کمتری در رابطه از خود نشان می دهند، به پسران حس بهتری از کلیت رابطه و شخصیت دختر مورد علاقه شان ارائه می دهد.

دخترانی که مراقب احساسات خود هستند

این واقعیت را باید قبول کرد که قطعا ارتباط برقرار کردن با آن گروه از دخترانی که حواسشان به احساسات خود بوده و کنترل بیشتری روی احساسات و افکار خود دارد، دشوار تر است.

🟣 با این حال این دشواری برای مردان به معنای آن است که چنین دخترانی به نسبت سایرین همجنسان خود دست نیافتنی تر بوده و تلاش کردن برای داشتن و به دست آوردنشان ارزش بیشتری هم دارد.

🟣 بهتر است سعی کنید به عنوان یک دختر تسلط بیشتری روی احساسات خود در ارتباط با جنس مخالف داشته باشید، این خصوصیت حتما شما را باارزش تر و جذاب تر می سازد.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه پسرها از چه دخترهایی خوششان می آید؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.
برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

دختران شوخ طبع

دختران شوخ طبع جز دخترانی محسوب می شوند که مورد تایید همه پسران قرار می گیرند. شوخ طبعی شما نباید به هیچ وجه به لودگی و جدی نگرفتن هیچ موضوع و مسئله ای ختم شود.

🟣 شوخ طبعی شما به معنای آن نیست که همیشه تمام مسائل را از سر شوخی نادیده گرفته و در موضوعاتی که باید جدی باشید، نوعی بی خیالی را اتخاذ کنید.

🟣 با این حال حواستان باشد که در یک جمع همه پسران جذب آن دختری می شوند که می تواند آنها را بخنداند و البته که متقابلا به شوخی های آنها نیز علاقه نشان داده و بخندند.

دختران ماجراجو

اگر آدم ماجراجویی نباشید فرد مورد علاقه تان خیلی زود از شما فاصله می گیرد. چرا که اکثر مردان روحیه ماجراجویی داشته و دلشان می خواهد که دختر همراهشان هم چنین روحیه ای را داشته باشد.

🟣 یادتان نرود مردان عاشق هیجان و امتحان کردن چیزهای جدید هستند. در این رابطه ماجراجویی شما باید در بخش های مختلف زندگی خود را نشان دهد.

🟣 قرار نیست تنها در موقعیت های خاص ماجراجو باشید، ماجراجویی شما حتی از نوع خرید کردنتان برای زندگی روزمره نیز کاملا مشخص می شود.

دختران دارای چارچوب

چارچوب داشتن یک دختر می تواند حس آرامش را در وجود یک پسر افزایش داده و اعتماد به نفسش را در رابطه بیشتر کند. اینکه شما فردی دارای چارچوب شخصیتی مشخص باشید به معنای آن است که افرادی که در ارتباط با شما هستند خیلی راحت تر می توانند به شما اعتماد کرده و خیالشان از بابت رابطه با شما راحت باشد.

🟣 دختران دارای چارچوب همیشه در اولویت پسرانی هستند که دلشان می خواهد یک رابطه دائمی که در نهایت ختم به زندگی مشترک شود را تجربه کنند. حواستان باشد که چارچوب های ذهنی هر دختر نوع شخصیت وی را مشخص می کند.

ویژگی های شخصیتی مورد تایید پسران در دختران

دختران مهربان

مهربان بودن شما موجب می شود که مرد این حس را داشته باشد که در مواقع مورد نیاز مراقبت و همدلی را که حالش را خوب می کند از رابطه با شما به دست می آورد.

🟣 تحقیقات نشان داده است که مهربان بودن یک دختر جز مهم ترین ویژگی هایی است که برای اغلب مردان مهم بوده و در شروع یک رابطه به آن توجه می کنند. جذابیت زنانی که از مردان مراقبت کرده و به خوبی با آنها رفتار می کند بسیار زیاد است. مراقب باشد در این حوزه بیش از حد اقدام نکنید.

دختران دارای گوش شنوا

دختران دارای گوش شنوا دخترانی هستند که شخصیتی مطیع داشته و کمتر پیش می آید که بخواهند بر سر موضوعات مختلف با پسران وارد چالش شوند. آنها اغلب اوقات به حرف هایی که پسر مورد علاقه شان می زند گوش داده و کمتر بر سر موضوعات مختل سرکشی کرده و حرف خودشان را می زنند.

🟣 این گروه از دختران هم از آن جهت که اعتماد به نفس پسران را افزایش می دهند می توانند مورد تاییدشان قرار بگیرند.

ب) آشنایی با ویژگی های ظاهری مورد تایید پسران در دختران

دختران دارای چشمان نافذ

نوع نگاه دختران به پسری که با آنها وارد رابطه می شود، می تواند در بهبود کیفیت رابطه و میزان علاقه یک پسر به دختر غوغا کند. ارتباط چشمی شما موجب می شود که مردان فارغ از آنکه چه می گویید فقط و فقط به چشمان شما خیره و در نگاهتان غرق شوند.

🟣 بهتر است در هنگام ارتباط با پسر مورد علاقه تان به هیچ عنوان نگاه خود را از وی نگیرید و سعی کنید در زمان دیدار و گفتگو با یکدیگر با او ارتباط چشمی خاصی برقرار کنید.

ظرافت و زنانگی خاص

رفتارهای زنانه شما می تواند مردان را بیشتر از هر زمان دیگری جذب شما نماید. بهتر است از این که بخواهید به شیوه مردانه لباس پوشیده و یا ظاهر خود را به شیوه مردانه تبدیل کنید، پرهیز نمایید. این رفتار ظاهری شما کمتر مورد تایید مردان قرار می گیرد.

🟣 به جای آن بهتر است که در کوچکترین مواردی که به ظاهر شما مربوط می شود. ظرافت و زنانگی خاص خود را حفظ کنید.

🟣 آرام راه بروید. آرام و با متانت حرف بزنید. لبخند ملیح روی صورت خود داشته باشید. هنگام عصبانیت خود را کنترل کنید. همه این موارد بر میزان زنانگی شما و در نهایت زیبایی و جذابیت ظاهری شما می افزاید.

زنان خوشبو و مرتب

عطر تن شما موجب می شود که پسر مورد علاقه تان بیشتر از همیشه از بودن در کنارتان لذت ببرد. بگذارید که عطر تنتان طوری باشد که همیشه پس از مدت ها از زمان خداحفظی کردن از وی در مشامش باشد و یاد شما را برایش تداعی کند.

🟣 زنان خوشبو همیشه در نگاه مردان جذاب و دوست داشتنی هستند. بهتر است در دیدار با جنس مخالف خود عطر زدن را به هیچ عنوان فراموش نکنید. سعی کنید همیشه عطر ویژه خودتان را داشته باشید.

زنان خوش لباس

پوشش شما و مدل لباس هایی که انتخاب می کنید، نقش موثری در افزایش جذابیتتان در بین مردان و پسری که با او وارد رابطه شده‌اید، دارد. نوع پوشش شما هم تا حد زیادی شخصیت شما و چارچوبی که دارید را نشان می دهد.

🟣 خوش لباس بودن شما لزوما به معنای برند پوش بودن شما نیست. کافی است کمی سلیقه به خرج داده و لباس هایی را انتخاب کنید که در کنار آراستگی ظاهری تان، ظرافت ها و زیبایی های زنانه شما را در نگاه مردان دو چندان کند.

دخترانی با مدل موهای جذاب

نوع مدل موی شما تاثیر بسیار زیادی در افزایش میزان جذابیت شما دارد. پسران توجه زیادی به رنگ موهای شما و مدلی که موهایتان را درست می کنید، دارند.

🟣 حتی گاهی اوقات بازی کردن با موهایتان در حین صحبت با مردان زیبایی و جذابیت شما را در نگاه آنها دو چندان می کند.

🟣 بهتر است این را هم بدانید که اکثر مردان عاشق موهای بلند زنان هستند و دخترانی که دارای موهای بلندی هستند در نگاه آنها زیبایی و جذابیت خاصی دارند.

دختران دارای تناسب اندام

هرگز برای جذاب بودن و برخورداری از معیارهایی که موجب ارزشمند بودن شما در نگاه مردان می شود از مقوله ورزش کردن غافل نشوید. تناسب اندام شما همیشه برای یک مرد که به زیبایی ظاهری زن توجه زیادی دارد، اهمیت دارد.

🟣 سعی کنید برنامه غذایی خاصی داشته باشید و حتما روزانه زمانی را برای داشتن اندامی متناسب تر به ورزش اختصاص دهید. اضافه وزن شما می تواند نگاه های زیادی را از شما دور کند.

سخنی از مشاوران آویژه

درست است که ظاهر دختران برای پسران بسیار اهمیت دارد و رعایت برخی از موضوعات موجب افزایش جذابیت دختر در نگاه مردان می شود با این حال به اعتقاد مشاوران مرکز مشاوره خانواده تلفنی آویژه آن چیزی که در دختران موجب جلب نظر و افزایش علاقه پسران می شود، رفتارها و خصوصیات اخلاقی آنهاست.

بهتر است برای اینکه بیشتر مورد تایید جنس مخالف خود قرار گیرید در کنار توجه به اندازه بر روی مسائل و موضوعات ظاهری به خصوصیات اخلاقی خود نیز توجه داشته و سعی کنید زنانگی های خود را در هر دو بخش ظاهر و باطن به خوبی تقویت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو