در اولین قرار ملاقات با پسر مورد علاقه مان چگونه باشیم؟

در اولین قرار ملاقات با پسر مورد علاقه مان چگونه باشیم؟


منبع: آویژه

1

1403/1/18

23:51


در اولین قرار ملاقات با پسر مورد علاقه مان چگونه باشیم؟

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

پسر مورد علاقه تان به شما پیشنهاد داده تا با یکدیگر برای آشنایی بیشتر قرار ملاقاتی را تنظیم کنید؟

قصد دارید از این فرصت استفاده کرده و به نحوی رفتار کنید که زمینه ساز قرار ملاقات بعدی شما شود؟ همه این موارد نیازمند رعایت اصول و قواعد خاصی است که اگر آنها را در اولین قرار ملاقات خود با پسر مورد علاقه تان رعایت کنید، شک نداشته باشید که به مراد دلتان خواهید رسید. کافی است پیشنهادات ارائه شده از سوی مشاوران مرکز مشاوره آویژه را با دقت تمام خوانده و آنها را برای اولین قرارتان اجرایی کنید.

نکات مقدمات قرار ملاقات با آقایان

قرار ملاقات با آقایان گاهی اوقات می تواند به نتایج بسیار خوبی برای یک دختر ختم شود. شک نداشته باشید اگر بتوانید در قرار ملاقات اولتان با یک مرد به درستی رفتار کرده و باب گفتگو را به بهترین شکل ممکن باز کنید، تا اندازه زیادی راه را برای یک آشنایی طولانی مدتی که ختم به ازدواجتان شود، فراهم خواهید کرد. بهتر است برای تدارک دیدن مقدمات چنین قرار ملاقاتی به چند مورد مهم توجه داشته باشید:

  1. از تاثیر رنگ و نوع لباسی که برای خود انتخاب می کنید به هیچ وجه غافل نشوید.
  2. سوالات و حرف هایی که می خواهید بزنید را انتخاب کنید نه اینکه یک مکالمه بر حسب موضوعات تصادفی را پیش برید.
  3. به تک تک رفتارهایتان در روز قرار و دیدار با پسر مورد علاقه تان توجه داشته باشید.

💙 برای جذب یک مرد در قرار اول، پیش از هر اقدامی بایستی حواستان به نوع لباسی که برای این دیدار انتخاب می کنید باشد.

نوع مدل و رنگ لباس شما باید به گونه ای انتخاب شود که نه خیلی مجلسی و رسمی باشد و نه خیلی حالت معمولی و عادی را داشته باشد. بهتر است برای انتخاب نوع کفش و و رنگ لباستان حتما یک سرچ در گوگل داشته باشید و سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که جدا از آنکه به رنگ پوستتان می آید موجب جذابیت بیشتر شما شود.

💙 پوشش شما در این قرار ملاقات می تواند تا اندازه زیادی معرف شخصیت شما باشد.

برای دیدار با پسر مورد علاقه تان تا جای ممکن از جهات مختلف آماده شوید.

💙 اینکه در قرار ملاقات خود کاملا سکوت کرده و حرفی برای گفتن نداشته باشید خیلی ظاهر جذاب و خوبی برای شما ندارد.

💙 بهتر است از شب قبل به چند موضوع مهمی که دلتان می خواهد در مورد آنها صحبت کنید و سوالاتی را که دوست دارید جوابشان را از مرد مورد علاقه تان بشنوید، پرسیده و سعی کنید با این اقدام خودتان را تا حد ممکن یک فرد معاشرتی نشان دهید.

💙 نوع مکانی که برای اولین دیدار انتخاب کرده اید، آرایش مو، نوع سفارش غذا و یا نوشیدنی، عطری که استفاده می‌کنید و حتی نوع آرایشتان همه باید متناسب با قرار اول باشد.

💙 بهتر است در هیچ یک از این موارد زیاده روی نکنید. حد تعادل را در مورد همه موضوعاتی که در آن روز فکر شما را به خود مشغول کرده است نگه دارید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه در اولین قرار ملاقات با پسر مورد علاقه مان چگونه باشیم؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.
برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

راه های جذب مرد در قرار ملاقات اول:

برای جذب یک مرد در قرار ملاقات اول راه های زیادی وجود دارد. فقط باید با حفظ توجه به سه نکته کلیدی که در بالا مطرح شد اصول و نکات زیر را رعایت کنید. شک نداشته باشید راهکارهای مشاوران مرکز مشاوره خانواده آویژه می تواند در رسیدن شما به هدفتان بسیار موثر باشد:

خجالت نکشید

اینکه خود را فردی با شرم و حیا نشان دهید، با اینکه خود را فردی خجالتی نشان دهید زمین تا آسمان فرق می کند. بهتر است در این مورد از قبل با خود اتمام حجت کرده باشید. یک دختر خجالتی، هیچ شانسی برای جذب یک پسر در قرار ملاقات اول خود نخواهد داشت.

💚 بهتر است، خجالت را کنار بگذارید و با حفظ شرم و حیای دخترانه خود در این دیدار کاملا جذاب به نظر برسید.

اولین قرار ملاقات با پسر مورد علاقه مان

با شور و انرژی باشید

بهتر است به جای آنکه کاملا جدی و رسمی رفتار کنید، کمی ملایمت به خرج داده و در اولین دیدارتان مهربان تر و البته کاملا محترمانه باشید. قرار نیست از موضع بالا به فرد مقابل خود نگاه کنید، یادتان باشد که شما قصد دارید در این دیدار رفتاری انجام دهید که پسر مورد علاقه خود را به سمت خود جذب کنید.

💚 بهتر است در هنگام گفتگو در حد ممکن صمیمتی را که تصور اشتباه از شما در ذهن طرف مقابلتان ایجاد نکند را داشته باشید. حواستان باشد اکثر مردان زنان پر شور و انرژی را به زنان آرام و به نوعی خنثی ترجیح می دهند.

لبخند بزنید

اینکه در هنگام دیدار با فرد مقابلتان لبخند روی لب داشته باشید، اینکه هنگامی که گفتگو بین شما دو نفر گرم شد در بخشی از صحبت هایتان بخندید اصلا کار اشتباهی نیست.

💚 به خودتان سخت نگیرید. سعی کنید به جای ایجاد یک فضای رسمی و کاملا دور از احساسات خوشایند فضایی جذاب برای طرفتان ایجاد کنید که به جای فکر کردن به پایان زمان دیدار با شما هرگز به ساعت مچی و یا ساعت موبایلش نگاه نکند.

💚 حواستان باشد از خنده های بلند و متداوم جلوگیری کنید. این اقدام تا حد زیادی سطح شما را برای قرار اول پایین می آورد.

عطر را فراموش نکنید

عطری که انتخاب می کنید می تواند تا حد زیادی حس خوشایندی را نسبت به شما در ذهن مرد مورد علاقه تان ایجاد کند. بهتر است در چنین قرار ملاقات مهمی تا جای ممکن از بهترین عطری که دارید، استفاده کنید.

💚 عطری ملایم و زنانه که جذابیت و زیبایی شما را برای فرد مقابلتان بیشتر کند و موجب تمایز شما برای وی از سایرین گردد.

نکات مقدمات قرار ملاقات با آقایان

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه در اولین قرار ملاقات با پسر مورد علاقه مان چگونه باشیم؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.
برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

زیاده گویی نکنید

درست است که نباید در چنین قرار ملاقاتی مدام سکوت کرده و نقش یک دختر منفعل را بازی کنید، اما به شما توصیه می کنیم تا حد امکان از پرحرفی کردن بسیار هم جلوگیری کنید.

💚 بهتر است در حین صحبت با طرف مقابلتان شمرده شمرده صحبت کرده و از تند حرف زدن هم بپرهیزید. حرف زدن شما نباید طوری باشد که تمام اطرافیانتان هم متوجه صحبت های شما شوند.

💚 سعی کنید تا جای ممکن آرامش خود را حفظ کرده و از هیجانی صحبت کردن خود و داد زدن بپرهیزید.

سوال بپرسید

اینکه شما هم در این مکالمه در مورد موضوعات مختلفی که ذهنتان را درگیر کرده از طرف مقابل خود سوال بپرسید اصلا چیز بدی نیست. اما بهتر است در این مورد خاص حد و حریم خود را رعایت کرده و تا حد ممکن از پرسیدن سوالاتی که کاملا شخصی بوده و به قرار ملاقات های بعدی مربوط می شود امتناع کنید.

💚 هیچ لزومی ندارد که در قرار اول بلافاصله سراغ سوالات اقتصادی و موضوعات مالی بروید و از مرد مورد علاقه تان بخواهید که کمی بیشتر در مورد میزان دارایی هایی که دارد برایتان توضیح دهد.

💚 البته این نکته را فراموش نکنید که پرسش های شما در مورد وضعیت شغلی فردی که دوستش دارید و قصد دارید در مورد آشنایی بیشتر با وی فکر کنید، هیچ ایرادی ندارد.

خودتان را معرفی کنید

اینکه خودتان قبل از هرچیز یک معرفی مختصر و مفید از خودتان برای طرف مقابل ارائه دهید خیلی اقدام جذابی است. بهتر است این کار با نهایت دقت شما در مورد مسائلی که توصیح می دهید، همراه باشد.

💚 لزومی ندارد که در همین دیدار اول شروع به شکوه و شکایت کرده و از خودتان ایرادهای بنی اسرائیلی بگیرید.

💚 توصیه می کنیم که فقط روی نکات و ویژگی های مثبت خود تاکید داشته باشید.

💚حرف زدن شما از خودتان نه باید به سمت تعریف و تمجید پیش رود و نه به سمت دروغ گویی و یا به اصلاح امروز کلاس گذاشتن برای فردی که هنوز شناخت خاصی از شما ندارد.

💚 حواستان باشد که صداقت بهترین سلاح برای ایجاد یک رابطه مستمر و پایدار است.

حواستان به حرف هایتان باشد

به هیچ عنوان از شکست عشقی خود و تجربه های تلخی که در این زمینه داشته اید، صحبت نکنید.

💚 به هیچ عنوان در مورد جنس مخالف خود با دید منفی حرف نزنید.

💚 نگویید مردها همه فلان ویژگی منفی را دارند.

💚 خود را جوری معرفی نکنید که انگار مدام با پسرهای مختلفی در ارتباط بوده اید و در این زمینه تجارب زیادی دارید. اگر هم از شما سوالی در این زمینه پرسیده شد کاملا منطقی و کوتاه به آن جواب دهید.

راه های جذب مرد در قرار ملاقات اول

زیرک باشید

اگر واقعا مردی که با وی قرار ملاقات گذاشته اید، همان مردی است که خودتان می خواهید و تمایل دارید که این ارتباط بیشتر باشد. بهتر است با زیرکی و کمی تدبیر قرار ملاقات های دیگرتان هم همین الان تعیین کنید.

💚 به عنوان مثال از مکان خاصی تعریف کنید و بگویید اگر شد یک با هم به آنجا می رویم و یا اینکه اگر فرد مقابلتان در زمینه خاصی تخصص دارد، از وی بخواهید در این زمینه به شما کمک کند و از وی راهنمایی بگیرید.

💚 این موضوع موجب ادامه دار شدن ارتباط شما و داشتن فرصت بیشتر برای آشنایی با فرد مقابلتان خواهد شد.

حریم خصوصی را فراموش نکنید

نیازی نیست برای جذب مردی که با وی قرار گذاشته اید در همان قرار اول حریم خصوصی خود را نادیده بگیرید. سعی کنید از هر اقدامی که موجب می شود شما را از یک دختر سالم و مبادی آداب دور نماید، امتناع کنید.

💚اینکه در قرار اول بدون هیچ ملاحظه ای با فرد مقابل تماس فیزیکی داشته باشید، یا اینکه به عنوان مثال از دخانیات استفاده کنید و حرف هایی را که در جمع دوستان صمیمی خود می زنید، در این قرار ملاقات هم تکرار کنید اصلا روش خوبی برای جذب طرف مقابلتان نخواهد بود.

جوگیر نشوید

شما یک دختر هستید که به پیشنهاد پسر مورد علاقه تان به یک قرار ملاقات دعوت شده اید.

💚 اول از همه به این نکته توجه کنید که قرار ملاقات شما در پارک و خیابان نباشد.

💚دوم اینکه قرار ملاقات ترتیب داده شده در کافه یا یک رستوران به دعوت مردی بوده است که ابراز تمایل کرده که دوست دارد کمی با شما بیشتر آشنا شود، درست نیست پس از پایان دیدار بر سر صورت حساب غذا و یا نوشیدنی که داشته اید با وی تعارف کرده و مدام اصرار کنید که اجازه دهد شما هزینه را متقبل شوید.

آداب قرار ملاقات را بدانید

بهتر است برای آنکه در اولین قرار ملاقات همه چیز مطابق برنامه تان پیش رود برای آشنایی با روانشناسی قرار ملاقات چند اقدام اساسی کنید. می توانید از یک مشاور ازدواج خوب در این زمینه استفاده کنید یا آنکه کتاب خوانده و یا حتی اگر فرصت چندان زیادی ندارید یک سرچ مختصر در وب سایت های مربوط به مشاوره انجام دهید. همه این اقدامات راهکارهای بسیاری خوبی را پیش پای شما می گذارند تا به درستی در برقراری رابطه با فردی که دوستش دارید، عمل کنید.

سخنی از مشاوران آویژه

به عنوان یک دختر باید این نکته را بدانید که تلاش برای جذب مرد مورد علاقه تان در اولین قرار ملاقات می تواند آینده و سرنوشت شما را تا حد زیادی تعیین کنید.

بهتر است در این زمینه قبل از آنکه بر مبنای احساس عمل کنید، عاقلانه تصمیم بگیرید. قبل از تدارک دیدن و آماده شدن برای جضور در این قرار ملاقات به این فکر کنید که آیا فرد مورد انتخاب شما اصلا از نظر شخصیتی و موقعیت اجتماعی فرد معقول و پسندیده ای است یا خیر.

بهتر است حواستان به این موضوع هم باشد که بسیاری از مردان در قرار ملاقات اول تنها برای جذب نظر شما طوری رفتار می کنند که شاید جزوه خصوصیات همیشگی شان نیست.

منطقی باشید و سعی کنید در این زمینه بهترین اقدام را انجام دهید. حواستان باشد که اگر فرد مورد علاقه شما در این دیدار آنطور که باید باب میلتان نبوده و مورد تاییدتان واقع نشد، مجبور نیستید که این رابطه را با وی ادامه دهید.

از سوی دیگر بهتر است این واقعیت را هم بپذیرید که شاید بسیاری از رفتارها و حرف های شما مورد تایید طرف مقابلتان قرار نگیرید و به این ترتیب این آشنایی در همان قرار ملاقات اول کلا به پایان برسد. ناراحت نشوید و خود را بابت آن سرزنش نکنید، هیچ اتفاق خاصی برای شما نیفتاده است ضمن آنکه تجربه بهتری در این زمینه برای آشنایی با جنس مخالف خود به دست آورده اید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو