راهنما و نکات بازی الدن رینگ Elden Ring

راهنما و نکات بازی الدن رینگ Elden Ring


منبع: پلازا

1

1403/1/16

12:25


راهنما و نکات بازی الدن رینگ Elden Ring

بازی Elden Ring موفق‌ترین عنوان سال 2022 بوده که اکنون به دلیل محبوبیت بالای این عنوان تصمیم داریم شما را با راهنمای بازی الدن رینگ آشنا کنیم که در این زمینه به اطلاعات مهم و بسیاری از این بازی محبوب اشاره شده است.

گیمرهای بازی Elden Ring خوب می‌دانند که پشت سرگذاشتن ماموریت‌های بازی چه قدر دشوار است. در این بین یکسری ترفندهای ریز وجود داشته که فقط گیمرهای حرفه‌ای آنها را می‌دانند که با استفاده از آنها می‌توانید روند پشت سرگذاشتن مراحل را با سرعت بالاتری درپیش داشته باشید. همچنین باید بدانید که درطول مقاله راهنمای بازی الدن رینگ به نکات و بخش‌های مهم نیز اشاره خواهد شد که می‌تواند برای شما مفید واقع شود.

فهرست مطالب

راهنمای بازی الدن رینگ

از آنجایی که بازی الدن رینگ در جهانی عظیم و بزرگ جریان دارد همین موضوع سبب شده تا تعداد زیادی NPC و ماموریت‌های جانبی و فرعی نیز در بازی پدیدار شود. همین موضوع ممکن است برای گیمرهای ساده کمی گیج کننده به نظر برسد زیرا درطول مراحل باید با هیولاهای عظیم‌الجثه بسیاری مواجه شوند که در نگاه اول برخی از آنها ارتباطی با خط داستانی ندارد. درحقیقت باید بدانید همین پیچیدگی داستانی سبب شد تا مقاله‌ای مفید با عنوان راهنمای بازی الدن رینگ را برایتان تدارک ببینیم.

اولین هیولا Chapel of Anticipation

راهنما و ترفندهای بازی الدن رینگ Elden Ring

در ابتدای وارد شدن به اولین مرحله بازی الدن رینگ باید بدانید که پیش از حضور رسمی در دنیای خشونت آمیز بازی باید مهارت‌های خود را بسنجید و در این زمینه شخصیتی که مد نظر دارید را پرورش دهید. در اولین مرحله از بازی یک هیولای رباتیک مانند در کلیسا انتظار شما را می‌کشد که وی مانند یک عنکبوت پرقدرت و عظیم الجثه طراحی شده است. با استفاده از شمشیر زینتی و سپری که در اختیار دارید باید به مبارزه با این هیولا بپردازید که بد نیست بدانید در ابتدای بازی المان‌های کمکی خوبی برای شما ارائه خواهد شد که از طریق آنها می‌توانید به یادگیری بهتر مهارت‌ها دسترسی داشته باشید. بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای بازی الدن رینگ بر این باور هستند که حضور چنین هیولای قدرتمندی در اولین مرحله از بازی چندان رضایت بخش نیست زیرا گیمر را از همان لحظات ابتدایی با مشکل مواجه می‌کند.

Limgrave لیمگریو

راهنما و ترفندهای بازی الدن رینگ Elden Ring

زمانی که در گورستان بازی از خواب بیدار می‌شوید باید به دنبال معجون‌هایی باشید که به شما در زمینه بهبود سلامتی و بازیابی خون از دست رفته کمک خواهد نمود. در این بین یک گودال شفابخش قدرتمند که مانند یک سیاهچال آموزشی بوده برای شما به نمایش در خواهد آمد که در آن می‌توانید به بخش‌های مختلفی دسترسی داشته باشید و از این طریق به بهبود مکانیک‌ها و مهارت‌هایی که در اختیار دارید بپردازید. سایت‌های بسیاری در خصوص این غار شفابخش به نکات مهم می‌پرداختند که مجموع آنها به این موضوع اشاره داشته که به گیمرها پیشنهاد می‌کند که برای یک بار هم که شده از این غار عبور کنند.

Stormveil Castle قلعه Stormveil

راهنما و ترفندهای بازی الدن رینگ Elden Ring

قلعه استورم ویل در واقع اولین سیاهچال میراثی در بازی الدن رینگ می‌باشد که دو مسیر برای ورود به قلعه وجود داشته که اولین آن مربوط به مسیر فرعی و دومین آن دروازه اصلی قلعه می‌باشد. صرف نظر از اینکه کدام یک را انتخاب می‌کنید باید بدانید که هر دوی آنها در نهایت به گودریک منتهی می‌شوند. اگر تصمیم دارید فقط برای کاوشگری و ماجراجویی وارد این قلعه شوید باید بدانید که گودریک یکی دیگر از هیولاهای قدرتمند بازی است که در ابتدای رویارویی با قلعه شاهد بسته بودن در خواهید بود که در این بین باید به گذرگاه جانبی سمت چپ بروید. در این مکان یک مرد شما را به سمت دروازه سوق می‌دهد که قبل از آن باید با وی صحبت کنید و اطلاعاتی را از او کسب نمایید. برای دریافت کلید دروازه قلعه استورم ویل باید آیتم‌هایی که از شما درخواست می‌شود را انجام دهید تا در نقش یک شوالیه قدرتمند تبعید شده بتوانید به قلعه ذکر شده وارد شوید.

Liurnia of the Lakes لیورنیای دریاچه ها

راهنما و ترفندهای بازی الدن رینگ Elden Ring

در این بخش از بازی که شامل یک آکادمی قدرتمند نیز است هدف شما شکست دادن لیورنیا می‌باشد که بعد از نابودسازی گودریک با آن مواجه خواهید شد. راهنمای بازی از طریق دریاچه شمال غربی شما را به خرابه‌های لاسیار سوق می‌دهد که در این زمینه باید آمادگی رویارویی با دشمن جدیدی را داشته باشید. کاربرانی که تصمیم دارند از دریاچه لیورنا عبور کنند به خوبی می‌دانند که این مکان جایی برای کاوش کردن نیست زیرا یکی از قدرتمندترین هیولاهای بازی در آن نهفته است که می‌تواند از طریق قدرت و مهارت‌های شیطانی خود شما را به چالش‌های دشواری سوق دهد.

Academy of Raya Lucaria آکادمی رایا لوکاریا

راهنما و ترفندهای بازی الدن رینگ Elden Ring

بخش رایا لوکاریا از بازی الدن رینگ مرتبط با ملکه ماه کامل است. پس از یافتن کلید گلینستون می‌توانید به دروازه جنوبی رایالوکار بروید و از آسانسوری که برای شما تعبیه شده است به کلیسای فاخته ورود پیدا کنید. در این کلیسا دو جادوگر قدرتمند وجود دارند که رویارویی با آنها نیازمند افزایش مهارت و قدرت شما بوده است. در راهروهای بازی شاهد وجود تصاویر و قاب‌های مختلفی خواهید بود که هدف از استفاده آنها سوق دادن شما به سمت قبرستان می‌باشد. با عبور از گذرگاه ذکر شده به یک مسیر باریک خواهید رسید که در آن شاهد یک چرخ آبی در حال چرخش خواهید بود. از مواجهه با جادوگران به صورت مستقیم اجتناب کنید زیرا در این زمینه نباید به صورت خطی برای نابودسازی آنها اقدام نمایید.

Caelid کیلید

راهنما و ترفندهای بازی الدن رینگ Elden Ringراهنما و ترفندهای بازی الدن رینگ Elden Ring

کیلید بخش دیگری از بازی الدن رینگ می‌باشد که به سرزمین پوسیدگی و بیماری در شرق لیمگریو معروف است. شما با دنبال کردن مسیر شرق طوفان هیل می‌توانید مستقیماً وارد این منطقه شوید اما توصیه‌ای که به شما داریم این است که تا پایان مرحله لیورنا در دریاچه منتظر بمانید زیرا زمانی که به کلبه استورمیل وارد می‌شوید باید استراحت کنید و قدرت از دست رفته خود را برگردانید.

Redmane Castle قلعه ردمین

راهنما و ترفندهای بازی الدن رینگ Elden Ring

قدم زدن در قلعه الدن رینگ و وارد شدن به بخش آکادمی ‌تواند شما را با یکی دیگر از سیاهچال‌های میراثی بازی مواجه کند. در این بخش شما با یک باس فایت بدنام و ترسناک مواجه خواهید شد و قبل از اینکه به پل بزرگی که برای شما در نظر گرفته شده است برسید باید از سد این باس فایت عبور کنید. قدرت بالای آن می‌تواند سبب نبرد عظیمی شود که هرگز از ذهن شما پاک نخواهد شد. شلیک خمپاره از شاخه‌های جلویی هیولا می‌تواند شما را به سمت خطرات بسیاری سوق دهد که در این زمینه با کمک شمشیر آتشین بزرگ باید به دنبال نابودسازی دشمن خود باشید. در طول مبارزه نیم نگاهی به یافتن ورودی مخفی بازی که در امتداد مسیر جنوب غربی وجود داشته نگاهی بیندازید تا بتوانید پیش از اینکه کشته شوید از قبرستانی که برای شما در نظر گرفته شده است عبور نمایید.

Altus Plateau فلات آلتوس

راهنما و ترفندهای بازی الدن رینگ Elden Ring

فلات آلتوس صرف نظر از اینکه یک دره یا گرند لیفتکتوس است می‌تواند شما را در مکانی مشابه یک سرزمین زیبا قرار دهد که در آن شاهد مزارع سرسبز و جنگل‌های پاییزی زیبایی خواهید بود. این گذرگاه که متعلق به مناطق غربی است که شما را وادار می‌کند تا از طریق عبور از آن به کوه گلمیر که در شمال غربی بازی وجود داشته سفر کنید. در فلات آلتوس هیچ کسی را نخواهید یافت مناطق اختیاری زیادی برای بازی وجود داشته است که با کاوش در این فلات می‌توانید شاهد دهکده‌های زیبایی که با آسیاب بادی در حال فرسودگی هستند مواجه شوید.

Mt Gelmir کوه گلمیر

راهنما و ترفندهای بازی الدن رینگ Elden Ring

کوه گلمیر به طور قابل توجهی یکی از مهم‌ترین مناطق ذکر شده از بازی الدن رینگ می‌باشد که بد نیست بدانید رشته کوه‌های گلمیر از شمال غربی فلات آرتوس تا شمال شرقی را احاطه می‌کنند. ان پی سی های بسیاری در این بخش وجود داشته که در امتداد سنگ‌های راهنما می‌توانید به امتداد پلی که مربوط به مکان کمپین است برسید. در این کوه‌های زیبا شاهد آتشفشان‌های مانور نیز خواهید بود که بسیاری از آنها به صورت بیرون زدگی به نمایش در آمده‌اند.

Volcano Manor مانور آتشفشانی

راهنما و ترفندهای بازی الدن رینگ Elden Ring

پیاده‌روی روی کوه آتشفشان بازی الدن رینگ به شما این موضوع را گوشزد می‌کند که بعد از پشت سر گذاشتن کوه‌های مانور باید به تانیس بروید و دعوت او برای پیوستن به گروهش را بپذیرید. با وارد شدن به قلمرو او باید به دنبال یک گذرگاه مخفی باشید تا بتوانید منطقه جدیدی را برای کاوش پیدا کنید. با پیدا نمودن گذرگاه مخفی شاهد مکان‌ها و سرزمین‌های بسیاری برای کاوش و مبارزه خواهید بود که تمامی آنها می‌توانند شما را به سمت جنوب غربی تاریک سوق دهند. از اصلی‌ترین موارد این سرزمین‌ها می‌توان به رودخانه‌های گدازه‌ای و هیولاهای عظیم الجثه قدرتمند اشاره داشت.

سخن پایانی

راهنمای بازی الدن رینگ به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید درطول این راهنما به اطلاعات و نکات بسیار خوبی اشاره شد که می‌تواند برای دوست داران بازی الدن رینگ جالب باشد. اگر درطول مراحل بازی با مشکلات مختلفی مواجه هستید باید بدانید که این مقاله می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد تا بتوانید با اطلاعات بیشتری به سراغ هیولاها و مراحل بروید و با دانش و قدرت بالاتری برای شکست دادن آنها آماده شود. دیدگاه شما عزیزان نسبت به این مقاله چیست؟ باما همراه باشید و نظر خود را برایمان ارسال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو