برادرجانی ها به روایت تصویر!

برادرجانی ها به روایت تصویر!


منبع: نمناک

362

1398/3/6

13:53


جدیدترین تصاویر از چاوش ، حنیف ، آراز و دیگر بازیگران محبوب سریال برادرجان را در بخش فرهنگ و هنر نمناک ببینید.

برادرجانی ها به روایت تصویر!

بازیگران محبوب سریال برادرجان به روایت تصویر

یکی از سریال های ماه رمضانی که امسال مورد استقبال ویژه ای از سوی مخاطبان تلویزیون قرار گرفت سریال برادرجان به کارگردانی محمدرضا آهنج و نویسندگی سعید نعمت الله بود که با بازی بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون در حال پخش از شبکه سه سیما است.

چاوش با بازی حسام منظور ، حنیف با بازی کامران تفتی و آراز با بازی سجاد افشاریان برادر های سریال برادرجان هستند که داستان این سریال را با بازی های درخشانشان رقم زدند.

تصاویری جذاب از بازیگران سریال برادرجان

سریال برادرجان با داستانی از حق الناس و بالا کشیدن اموال یکی از شخصیت های این سریال به نام کریم بوستان با بازی علی نصیریان توسط چاوش روی آنتن رفت و ماجرای گرفتن حق تا پای قسم یکی از برادرها و اختلاف میان خانواده ها پیش رفت.

بازیگران سریال برادرجان

کامران تفتی ، سجاد افشاریان و حسام منظور در سریال برادرجان

ساخته جدید محمدرضا آهنج با بازی بازیگرانی چون علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام منظور، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، ندا جبرئیلی، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی و جلیل فرجاد یکی از پربیننده ترین سریال های تلویزیون است که حوالی ساعت 20:45 از شبکه سه سیما پخش میشود.

حسام منظور

درخشش حسام منظور در سریال برادرجان

حسام منظور بازیگری که اولین بار با سریال بانوی عمارت و نقش شازده ارسلان در میان مخاطبان دیده شد در این سریال با نقشی متفاوت بازیگر نقش چاوش است و توانسته به خوبی از عهده ایفای نقشش برآید.

سجاد افشاریان

بازی متفاوت سجاد افشاریان در سریال برادرجان

سجاد افشاریان نویسنده و کمدین طناز برنامه خندوانه بود که با نقش جدید آراز برادر کوچکتر چاوش در برادرجان به ایفای نقش پرداخت.

سریال برادرجان

سجاد افشاریان و علی نصیریان در سریال برادرجان

علی نصیریان یکی از اساتید بازیگری است که همواره در دنیای هنر نقش های باورپذیری را در معرض نمایش گذاشته و این بار هم در سریال برادرجان با نقش کریم بوستان به محبوبیت و شهرتش بیش از پیش افزود.

بازیگران سریال برادرجان

کامران تفتی و سجاد افشاریان برادرهای سریال برادرجان

کامران تفتی ، نسیم ادبی ، لعیا زنگنه ، حسن پورشیرازی ، آفرین عبیسی و ... از دیگر بازیگران این سریال هستند که به ترتیب در نقش های حنیف ، عاطفه ، حلیمه ، توکل و الفت نقش های موفقی را ایفا کردند.

بازیگران سریال برادرجان در یک قاب!+تصاویر جدید و جذاب

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو