عکس های جدید و بیوگرافی اسکارلت جوهانسون

عکس های جدید و بیوگرافی اسکارلت جوهانسون


منبع: آرگا

459

1398/3/9

19:17


بیوگرافی اسکارلت جوهانسون: او متولد بیست و دوم نوامبر سال ۱۹۸۴ در نیویورک است. پدرش دانمارکی و معمار و مادرش لهستانی و تهیه کننده است. از مشهورترین فیلم هایی که او در آن به ایفای نقش پرداخته است عبارتند از : گمشده در ترجمه،امتیاز نهایی، جهان ارواح،ویکی کریستینا بارسلونا، ویکی کریستینا بارسلونا، مرد آهنی ۲، دختری با گوشواره‌های مروارید، ترانه ای عاشقانه برای بابی لانگ، جزیره.

در این مطلب قصد داریم به ارائه خلاصه ای از بیوگرافی اسکارلت جوهانسون بپردازیم. او بازیگر جوان و پر کار و سرشناس هالیوود است که نامش برای خیلی از علاقه مندان به دنیای فیلم و بازیگران آشناست. شاید خیلی از خوانندگان بخواهند به اطلاعات بیشتری درباره ی این بازیگر معروف هالیوود بدانند، لذا ما سعی کردیم در اینجا بطور اختصاصی از زندگی و فعالیت های اسکارلت جوهانسون مقاله ای را تهیه کنیم. همچنین در ادامه مطالب عکس های جدید و متفاوتی را از این بازیگر سرشناس برایتان قرار داده ایم. امیدواریم عکس های انتخاب شده مورد پسندتان واقع شود.

بیوگرافی اسکارلت جوهانسون

کارلت جوهانسون ۳۴ ساله متولد بیست و دوم نوامبر سال ۱۹۸۴ در نیویورک است. پدرش معمار و مادرش تهیه کننده است. اصلیت پدر وی دانمارکی و مادر لهستانی الاصل می باشد.

اسکارلت جوهانسون خوش چهره

او یک برادر دو قلو به اسم هانتر و نیز یک خواهر و برادر بزرگتر از خودش دارد.

مادرش عاشق دیدن فیلم بود و از همان کودکی وقت زیادی را با فیلم دیدن سپری می کرد. وقتی یکی از معروفترین فیلم معروف بربادرفته را دید، تحت تاثیر سکارلت اوهارا  قرار گرفت و اسم دخترش را اسکارلت گذاشت.

اسکارلت وقتی کوچک بود علاقه وافرش را به بازیگری حس کرد و بعد آز آنکه فیلم سکوت بره ها را دید علاقه اش بیش از پیش پر رنگ تر شد. در ۱۰ سالگی بازیگری را آغاز کرد. او علاوه بر بازیگری به کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی هم می پردازد.

اسکارلت جوهانسون بازیگر معروف

از او از سن و سال کم سعی کرد ستاره شود و در خیلی از فیلم ها همبازی با بازیگران سرشناسی از جمله کریستین اسکات توماس، دایان ویست، سام نیل  و ردفورد و ایتن هاکی شد.

او می گوید: از کودکی علاقه زیادی به فیلم و موسیقی و رقص داشته است و توانسته با کمک پدر و مادرش به این رویاها دست یابد.

چهره ی اسکارلت جوهانسون

عکس از تیپ اسکارلت جوهانسون

بیوگرافی اسکارلت جوهانسون

بیوگرافی اسکارلت جوهانسون

زندگی اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون

عکس اسکارلت جوهانسون

بازیگر معروف اسکارلت جوهانسون

عکسی متفاوت از اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون و چهره او

عکس جالب از اسکارلت جوهانسون

تیپ اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون بازیگر هالیوود

انواع عکس های اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون خوش تیپ

اسکارلت جوهانسون خوشکل

عکس زیبای اسکارلت جوهانسون

اسامی فیلم های معروف با بازی اسکارلت جوهانسون

در تکمیل ارائه بیوگرافی اسکارلت جوهانسون می خواهیم معروف ترین فیلم های که او در آن به ایفای نقش پرداخته است را به شما معرفی کنیم.

  • پرستیژ
  • گمشده در ترجمه
  • امتیاز نهایی
  • جهان ارواح
  • ویکی کریستینا بارسلونا
  • مرد آهنی ۲
  • دختری با گوشواره‌های مروارید
  • ترانه ای عاشقانه برای بابی لانگ
  • جزیره

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو