معرفی باغ موزه آلبر کان پاریس

معرفی باغ موزه آلبر کان پاریس


منبع: آسمونی

168

1398/6/12

14:10


باغ موزه آلبر کان پاریس (Albert Kahn Musée et Jardins)، از عجیب ترین پارک های موجود در پاریس است که باغ هایی متنوع را از کشورهای مختلف دنیا مانند انگلیس، فرانسه و ژاپن به نمایش می گذارد، این باغ دارای مراسم چای ژاپنی نیز می باشد .

توصیه ی سایت “سفر باتو ” این است که اگر به دنبال فضایی پر از آرامش می گردید تا از شلوغی شهر به دور باشید در تور لحظه آخری خود، از باغ موزه آلبر کان پاریس بازدید کنید.

باغ موزه آلبر کان پاریس

پاریس، شهر عشق است و باغ ها و موزه های بسیاری در این شهر قرار دارند که هرکدام زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند، در گوشه ای از رود سن و در منطقه ی شانزدهم حومه ی پاریس، باغ موزه ی جادویی کوچکی قرار دارد که اکثر توریست ها آن را پیدا نمی کنند، باغهای جهان (فرانسه: Les Jardins du Monde) باغی بود که کان ایجاد کرد. در ادامه به معرفی باغ موزه آلبر کان پاریس، این باغ زیبا و متنوع می پردازیم.

تاریخچه باغ موزه آلبر کان پاریس

آلبر کان(Albert Kahn) یک بانکدار و شهروند فرانسوی بود که از سال 1909 آغاز به ساخت پروژه ی بلند پروازانه ای برای جذب مردم سراسر جهان توسط عکس های رنگی کرد، او با استفاده از ثروت گسترده ی خود، عکاسان را برای جمع آوری 72000 عکس رنگی و 183000 متر فیلم به بیش از 50 کشور مختلف فرستاد.

عکاسان کان، اولین عکس های رنگی را در ویتنام، برزیل، مغولستان و ایالات متحده آمریکا گرفته بودند، آنها همچنین از فرانسه در حین جنگ جهانی اول و قبل و بعد از آن عکس گرفتند، مجموعه ی او در حال حاضر اولین و مهم ترین مجموعه عکس های رنگی در جهان به شمار می رود.

در سال 1893، آلبر کان یک مالکیت بزرگ را در بولون بینکورت خریداری کرد، جایی که او تصمیم گرفت در آن باغی احداث کند که شامل عناصر و المان هایی از سراسر جهان است، بچه های کوچک از کشف این باغ، عناصر آب و پل ها و مسیرهای دسترسی آن لذت می برند.

باغ موزه آلبر کان پاریس تا سال 1930 محل ملاقاتی برای روشنفکران فرانسه بود، آلبر کان در دوران سقوط وال استریت در سال 1929 ثروت خود را از دست داد و ورشکسته شد، در آن زمان بود که باغ موزه آلبر کان پاریس به پارکی عمومی تبدیل شد که آلبر کان خود در آن به پیاده روی می پرداخت، آلبر کان در 14 نوامبر 1940 در زمان اشغال فرانسه توسط نازی ها کشته شد اما میراث او در میان گیاهان زیبا زندگی می کنند.

فضاهای موجود در باغ موزه آلبر کان پاریس

باغ موزه آلبر کان پاریس شامل باغ انگلیسی، باغ ژاپنی با خانه ای سنتی و اتاق چای،  باغ گل رز و چوب درخت بلوط و تفریح جنگلی در کوه های Vosges است، این باغ، سنت های متفاوتی را به ارمغان می آورد و نشان می دهد آرمان های جهان سازگار می باشند و واقعیت های متفاوت می توانند با هارمونی کاملی با هم هماهنگ شوند

شما به راحتی با خط 10 مترو می توانید به باغ موزه آلبر کان پاریس بروید و با دنیای دیگری مواجه شوید، شش جهان متفاوت از ژاپن، فرانسه، انگلستان، کوه های Vosges، کوه های اطلس و ایالات متحده. باغ های بزرگ چهار هکتاری که از همپوشانی شکوه، جلال و پوشش گیاهی و باغبانی این مناطق برخوردار می باشند. پرورش گل ها، حشرات و پرندگان عطری صلح آمیز را به شما هدیه می دهد، نزدیک به پایان ماه آوریل و بسته به آب و هوا، شکوفه کردن درختان گیلاس در باغ موزه آلبر کان پاریس به رنگ های سفید و یا رنگ گل رز لذت بخش است، با وجود کپورهای کویو در آب و پل های تزئین شده و عطر چای ژاپنی شما فورا احساس می کنید که از باغ موزه آلبر کان پاریس به کیوتو منتقل شده اید.

شکوفه های گیلاس باغ موزه

باغ موزه آلبر کان پاریس، نماد صلح در جهان است، هنری و Achille Duchene، دو باغبان معتبر فرانسوی، باغ فرانسوی را در سال 1895 ایجاد کردند، باغ ژاپنی دارای دو خانه، یک غرفه چای و یک بتکده بود که کان از سفر خود به ژاپن آورده بود، در سال 1990 این باغ توسط Fumiaki Takano، یک باغبان ژاپنی اصلاح شد و آن را به عنوان ادای احترام به زندگی آلبر کان تصویر کرد. کان همچنین یک جنگل کاج را که به او چشم انداز دوران کودکی اش  را یادآوری می کرد علاوه بر جنگل آبی که مجموعه ای از درختان با شاخ و برگ آبی بودند کاشته است، این باغ به نام باغ های جهان، مکان ملاقات بسیاری از هنرمندان معروف، فیلسوفان، دانشمندان، صنعتگران و سیاستمداران بود. در مورد تور کربلا بیشتر بخوانید.

اطلاعات باغ موزه آلبر کان

آدرس: رو دوو پورت 14، بولون بینکورت 92100

حمل و نقل: دسترسی به  باغ از طریق مترو خط 10 – بولون پونت د سنت Cloud (آخرین توقف)

دسترسی به باغ از طریق اتوبوس: خطوط 52، 72، 126، 160، 175، 467، 460 (توقف: راین و دانوب)

ساعات بازدید: سه شنبه تا یکشنبه 11:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر

باغ موزه آلبر کان پاریس تا مارس 2018 در حال بازسازی بود و در حال حاضر هم باغ ها به طور انحصاری و رزرو شده توسط تورها قابل بازدید می باشند.

باغ های موزه تنها برای پیاده روی و تفکر است و پیک نیک در چمن ها ممنوع است. همچنین در مورد تور کربلا بیشتر بخوانید.

باغ های نزدیک به باغ موزه آلبر کان پاریس

پس از بازدید از باغ موزه آلبر کان پاریس در تور لحظه آخری خود و لذت بردن از زیبایی های آن می توانید از باغ هایی دیگر در مجاورت آن دیدن کنید:

پارک باگاتل در طرف غرب پاریس قرار دارد، این یکی از چهار پارکی است که با هم مرکز گیاه شناسی پاریس محسوب می شوند.

پارک امپرسیونیست ها، پارکی با گیاهان و گل های رنگارنگ در سبک طیف وسیعی از نقاشی های امپرسیونیست می باشد که در نزدیکی باغ موزه آلبر کان قرار دارد.

باغ معبد باغ مونه که در ژیورنی پاریس قرار دارد.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو