راهنمای انتخاب تور دبی

منبع: نمکستان

144

1398/9/24

15:10


راهنمای انتخاب تور دبی برخی از جاذبه های گردشگری در شهر دبی در سراسر جهان معروف و شناخته شده هستند. جاذبه هایی همچون برج خلیفه، پیست اسکی دبی و همچنین سافاری در بیابان های این شهر دلایلی کافی برای پیوستن به تورهای دبی می باشند. اما شما می توانید مراکز خرید بی نظیری را نیز […]

راهنمای انتخاب تور دبی

برخی از جاذبه های گردشگری در شهر دبی در سراسر جهان معروف و شناخته شده هستند. جاذبه هایی همچون برج خلیفه، پیست اسکی دبی و همچنین سافاری در بیابان های این شهر دلایلی کافی برای پیوستن به تورهای دبی می باشند. اما شما می توانید مراکز خرید بی نظیری را نیز در دبی پیدا کنید.

 

راهنمای انتخاب تور دبی

وب سایت توریاب  آماده است تا با ارائه بهترین آفرهای تور دبی سفر خوشی را برای شما رقم بزند. سری به تور یاب بزنید در سایت تور یاب شما می توانید تور های گردشگری به مقاصد مختلف جهان را مشاهده کنید. تور استانبول ، تور گرجستان ، تور دبی ، تور تایلند و …

بطورکلی دبی شهری گردشگر پذیر است و شاید جالب باشد که بدانید در سال گذشته بیش از 15 میلیون نفر گردشگر وارد دبی شده اند. این شهر در میان شهرهایی که بیشترین بازدید کننده را دارند در رتبه هفتم قرار گرفته است. این آمار نشان می دهند که هر کسی حداقل یکبار باید به دبی سفر کند. البته با یک سفر به این شهر احتمالا شیفته آن خواهید شد.

 

هر سلیقه ای که در سفر داشته باشید دبی می تواند شما را راضی کند. مراکز خرید، سواحل، پارک آبی و دیگر مراکز تفریحی در این شهر بی نظیر هستند.

پارک آبی وایلد وادی یکی از مکان های تفریحی در این شهر است که در تور دبی خود می توانید به آن بروید. شاید بتوان گفت حتی در یک روز کامل هم نمی توان از تمامی بخش های پارک آبی وایلد وادی بهره برد. این پارک آبی یکی از پیشرفته ترین پارک های آبی در سراسر جهان محسوب می شود که بیش از 30 وسیله هیجان انگیز را در خود جای داده است. موج های مصنوعی 1.5 متری در هیچ کجای جهان وجود ندارند اما در استخر موج های پارک آبی وایلد وادی شما می توانید چنین موج هایی را تجربه کنید.

 

لازم به ذکر است در  پارک آبی وایلد وادی خانوم ها می توانند در برخی از روزها بدون حضور آقایان هم از تفریحات مهیج لذت ببرند. همچنین چندین رستوران، کافه و فست فود نیز در این پارک آبی وجود دارد که می توانید از آنها بهره ببرید.

با دیدن بیابان های دبی احتمالا تصور اسکی در این شهر برایتان امکان پذیر نباشد، اما باید گفت که یکی از بزرگترین پیست های اسکی سر پوشیده در جهان در شهر دبی قرار دارد. شما می توانید به مرکز خرید امارات در شهر دبی رفته و بخشی از روز خود را  به اسکی و بخشی دیگر را به خرید اختصاص دهید.

 

در تور دبی هم هماهنند تور گرجستان شما می توانید بهترین مراکز خرید و گردشگری را بگردید. مرکز خرید امارات در شهر دبی یکی از بزگترین مراکز خرید در دنیا به شمار می آید . در این مرکز خرید شما می توانید اجناس و کالاهای با کیفیتی پیدا کنید که دارای قیمت مناسبی هستند. بیش از 90 برند بین المللی در زمینه های مختلف در مرکز خرید امارات شعبه دارند. اما اگر دوست دارید تا با دیگر مراکز خرید دبی آشنا شوید از جمله آنها می توان به دیره سیتی سنتر، دبی مال، دبی مارینا مال،  و دبی فستیوال سیتی اشاره کرد.

 

آب‌نمای دبی یکی از مکان هایی است که در تور دبی خود باید روزی را نیز به آن اختصاص دهید. این آب‌نمای موزیکال بی‌نظیر 275 متر طول دارد و آب در آن در حدود 150 متر به بالا می رود. معمولا در هنگام عصر با پخش موسقی برنامه‌های جذابی در آن برگزار می شود.

 

سافاری بیابانی در دبی یکی دیگر از تفریحاتی است که گردشگران در سفر به این شهر آن را تجربه می کنند. در این سافاری ها شما سوار بر ماشین های دو دیفرانسیلی خواهید شد و در رمل های شنی به گشت زنی می پردازید. این تفریح بسیار هیجان انگیز بوده و طرفداران زیادی دارد.

پارک الممزر ساحلی ایده آل برای ریلکس کردن در دبی است. در این پارک ساحلی امکانات مناسبی برای گردشگران تعبیه شده که شامل استخر، آلاچیق، رستوران و مکان های بازی برای کودکان می شود. لذت آفتاب گرفتن در میان شن های سفید پارک الممزر را از دست ندهید.

 

اگر به تفریحات و مکان های دیدنی دبی علاقمند هستید سری به تور یاب زده و با بهترین آفرهای تور لحظه آخری دبی آشنا شوید. پیشنهاد می کنم برای سفر به دبی در نوروز از همین حالا برنامه ریزی داشته باشید. تورهای نوروزی 5 روزه به دبی می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو