تور کیش مقرون به صرفه تابستان ۱۴۰۱ در سایت لحظه آخر!

منبع: فرزند

32

1401/7/5

18:34


تور کیش مقرون به صرفه تابستان ۱۴۰۱ در سایت لحظه آخر!

کیش یکی از محبوب‌ترین جزیره‌های جذاب و به یادماندی ایران است که هر گردشگری علاقه دارد از نزدیک، زیبایی‌های آن را تماشا کند. اما هزینه‌های بالای سفر به کیش باعث شده تا مسافرین به هزینه و معتبر بودن آژانس‌ها دقت بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.

از همین رو لحظه آخر فرصتی استثنایی و ویژه ایجاد کرده است تا مسافرین و گردشگران بتوانند با قیمت‌های ویژه راهی این مقصد توریستی شوند.

تور کیش به چند صورت برگزار می شود

خانواده لحظه آخر سعی داشته تا تورهایی را به توریست‌ها ارائه دهد تا همه اقشار جامعه را پوشش دهد. تور کیش آژانس‌هایی که با ما همکاری دارند تورهای کیش را هم به صورت هوایی و هم به صورت زمینی برگزار می‌کنند و همانطور که می‌دانید تورهای زمینی نسبت به تورهای زمینی ارزانتر هستند؛ اما مدت زمانی که گردشگران در مسیر سپری می‌کنند نسبت به تورهای هوایی بیشتر است.

برای تور هوایی کیش از چه ایرلاین هایی می توان استفاده کرد؟

تور کیش هوایی رایج‌ترین نوع تور است که سفر با آن بسیار راحت و آسوده بوده و بیشتر  گردشگرانی این تور را انتحاب می‌کنند که قصد دارند بیشتر اوقات سفرشان را در تفریحات کیش به سر ببرند. اگر ترجیح می‌دهید سفری راحت و سریع داشته باشید، لحظه آخر تور کیش هوایی را به شما پیشنهاد می‌دهد. در ضمن هنگامی که با تور سفر می‌کنید خرید بلیط هواپیما به عهده آژانس مسافرتی بوده و با مشکلاتی مثل پیدا نشدن بلیط مواجه نخواهید شد.

ایرالاین‌هایی که تور هوایی کیش را برگزار می‌کنند. عبارت‌اند از:

  • کیش ایر
  • قشم ایر
  • تابان
  • معراج
  • کاسپین
  • وارش
  • زاگرس
  • آتا
  • فلای پرشیا
  • پارس ایر
  • سپهران
  • ایران ایر تور

تور زمینی کیش مناسب چه افرادی است؟

تور زمینی کیش از دیگر تورهای این جزیره است که اغلب گردشگران نزدیک به بندرعباس آن را انتخاب می‌کنند و برای افرادی که فاصله زیادی با این شهر را دارند، چندان پیشنهد نمی‌شود! اما گاهی از مسافرین که تجربه تور داخلی را دارد، امکان دارد به سلیقه خود با ماشین شخصی به جزیره کیش برود و سپس از این جزیره با استفاده از لنج‌ها به نگین خلیج فارس می‌رسند.

تور ۳ شب کیش با ارزان ترین قیمت تنها در لحظه آخر

هنگامی که وارد صفحه تور کیش لحظه آخر می‌شوید، تورهای زیادی با قیمت‌های گوناگون را مشاهده می‌کنید. این تورها در ایام مختلفی از سال ارائه می‌شوند و به گردشگران این امکان را می‌دهد تا با توجه به زمان و نیاز خود حق انتخاب تورهای زیادی داشته باشند. (فیلترهایی که در صفحه وجود دارد می‌تواند کمک شایانی در انتخابتان داشته باشند)

تور ۳ شب کیش را می‌توانید برای ایام مختلفی از سال و با هتل‌ها و ایرلاین‌های مختلف تجربه نمایید. برای مثال هم اکنون نرخ تور ۳ روزه کیش در سایت لحظه آخر ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است (تابستان ۱۴۰۱) که با توجه به امکانات بی‌نظیرِ ارائه شونده، این قیمت کاملا مقرون به صرفه می‌باشد.

چهار فصل سال، جزیره کیش آب و هوای یکسانی را ارائه نمی‌دهد و همین امر باعث شده تا برخی مسافرین سردرگم شوند که در کدام فصل باید از نگین خلیج فارس دیدن کنند؟

زمستان و اوایل بهار دوفصل مناسب و هیجانی برای سفر به کیش است که در این زمان هم درصد شرجی بودن و هم گرمای هوا نسبت به دیگر فصل‌ها کمتر است. اما اگر به دنبال لذت بردن از تفریحات آبی کیش هستید، فصل تابستان بهترین گزینه برای این دسته از توریستان است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو