گشت و گذارهای هیجان انگیز در تور ترکیه با کروز

منبع: روزانه

4

1402/6/1

00:51


ترکیه کشوری جذاب و پر از شهرهای شلوغ، سواحل زیبا، کوه ها و بسیاری موارد دیگر است. چندین مکان ایده آل در اینجا وجود دارد که نشان دهنده فرهنگ و تاریخ غنی کشور است. اما آیا در مورد سفر دریایی معروف در تور استانبول ترکیه چیزی شنیده اید؟ ترکیه به یک مقصد اصلی برای چندین […]

ترکیه کشوری جذاب و پر از شهرهای شلوغ، سواحل زیبا، کوه ها و بسیاری موارد دیگر است. چندین مکان ایده آل در اینجا وجود دارد که نشان دهنده فرهنگ و تاریخ غنی کشور است. اما آیا در مورد سفر دریایی معروف در تور استانبول ترکیه چیزی شنیده اید؟ ترکیه به یک مقصد اصلی برای چندین شرکت کروز تبدیل شده است.همچنین در حین گشت و گذار در تور آنتالیا می توانید زیبایی های منظره فرهنگی و طبیعی کشور را کشف کنید. مقاصد مختلف سفرهای دریایی سنتی با چندین منظره دیدنی از دره ها و استخرهای زیبا وجود دارد.

گشت و گذارهای هیجان انگیز در تور ترکیه با کروز

سفر دریایی در ترکیه: در حین کاوش در دریا، تجربه ای آرام بخش داشته باشید

اگر می‌خواهید ساحل فیروزه‌ای ترکیه را با یک کشتی کوچک برای دسترسی به بنادر، صخره‌ها، سواحل و خلیج‌های کوچکتر در تور آنتالیا کاوش کنید، باید یک سفر دریایی در ترکیه را امتحان کنید. همچنین، این به شما کمک می کند تا ساختمان های خیره کننده را مجذوب خود کنید و سفر خود را فراموش نشدنی کنید. این به شما زمان زیادی می دهد تا نقاط برجسته این منطقه زیبا از جهان را تجربه کنید. این سفرهای ساحلی هیجان انگیز به شما کمک می کند تا از هر تعداد جزیره در سرتاسر دریای مدیترانه بازدید کنید. از این رو، در زیر تعدادی از سفرهای دریایی معروف این کشور را فهرست کرده ایم:

  • سیکلاد جنوبی
  • بازتاب دریای اژه
  • سفر دریایی بسفر استانبول
  • کروز آبی در اطراف خلیج بدروم
  • سفر دریایی جزایر یونان از ازمیر
  • سفر دریایی از کوش آداسی
  • کروز غروب استانبول
  • کروز گرین کانیون

1. کروز سیکلاد جنوبی

فرهنگ های جزیره، گنجینه های باستانی، و سواحل نفس گیر سیکلادهای جنوبی را از طریق سفر دریایی کشف کنید. در اینجا دریای مدیترانه با آب های شفاف، مناظر عالی و هزاران جزیره، تجربه ای مسحورکننده را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین، در اینجا می توانید جزیره زیبای رودس با تاریخ غنی و متنوع آن را کشف کنید. چندین سفر دریایی خصوصی در ترکیه وجود دارد که سفرهای فوق‌العاده درخشانی را در اطراف سیکلادهای جنوبی ارائه می‌دهند که منظره‌ای خارق‌العاده با تجربه‌ای به یاد ماندنی را ارائه می‌دهند.

2. بازتاب دریای اژه

ماجراجویی دریای اژه از آتن زیبا شروع می شود و سپس شما را به جزیره جذاب یونانی ارموپولیس می برد. این سفر دریایی همچنین تجربه ای از Volos را که در نزدیکی لولکوهای باستانی واقع در پای کوه Pelion ساخته شده است، ارائه می دهد. علاوه بر این، می توانید از تور زیبای کروز استانبول که مملو از مساجد زیبا با معماری شگفت انگیز است، لذت ببرید. این یک مقصد عالی است که به چیزهای زیادی معروف است. بهترین آرامش را از سواحل زیبا، غذاهای محلی منحصر به فرد، در اینجا دریافت کنید.

گشت و گذارهای هیجان انگیز در تور ترکیه با کروز

3. سفر دریایی استانبول در بسفر

سفر دریایی بسفر با تورهای شگفت انگیز و فراموش نشدنی با قایق و قایق های تفریحی لوکس یکی از بهترین کارهای ترکیه است. می توانید از این تجربه مسحورکننده با خانواده و دوستان خود لذت ببرید. تنگه بسفر با تمام مناظر در طول آن به شما فرصتی می دهد تا جزایر شگفت انگیز پرنس را کشف کنید. شما از دیدن این شهر قدیمی پر از بناهای تاریخی شگفت زده خواهید شد. این یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری با مکان های دیدنی تاریخی فراوان است.

4. کروز آبی در اطراف خلیج بدروم

آبهای آبی زیبای خلیج بدروم را که در امتداد سواحل شبه جزیره بدروم قایقرانی می کنند، کشف کنید. این مکان به خاطر مناظر زیبای کوه های توروس و چندین نقطه شگفت انگیز دیگر شناخته شده است. شما همچنین می توانید در سواحل خلوت استراحت کنید و از زیبایی قایق های تفریحی در اطراف خلیج بدروم لذت ببرید. این یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در ترکیه است که به شما یک تجربه بهشتی می دهد. همچنین، پر زرق و برق ترین نقطه و دروازه ای برای شهرهای ساحلی و استراحتگاه های مجاور است.

5. سفر دریایی جزایر یونان از ازمیر

شهر ساحلی در خلیج ازمیر بین داردانل و شبه جزیره Cesme با سابقه طولانی در جذب مسافران را کاوش کنید. همچنین، اگر برای ماه عسل در ترکیه برنامه‌ریزی می‌کنید، خلیج ازمیر مکانی است که باید از آن دیدن کنید و جزایر لسبوس و خیوس را کشف کنید و تجربه‌ای عجیب و غریب را در اختیار شما قرار دهد. خانه‌های تاریخی ازمیر با معماری شگفت‌انگیز مکانی است که می‌توانید نگاهی جذاب از این مکان کلاسیک داشته باشید.

6. سفر دریایی از کوش آداسی

اگر قصد سفر دریایی به ترکیه، استانبول را دارید، باید سفر دریایی از کوش آداسی را نیز تجربه کنید. کوش آداسی با چندین مناظر خیره کننده، مکان های هیجان انگیز و غذاهای شگفت انگیز در 379 کیلومتری استانبول قرار دارد. این مکان همچنین به خاطر استراحتگاه های ساحلی مدرن و بازارهای سنتی شهرت دارد و یک مقصد گردشگری محبوب در ترکیه است. جاذبه‌های متنوعی مانند افسوس، بهترین شهر کلاسیک مدیترانه و ساحل زیبای پاموکاک، این مکان را ضروری می‌سازد.

7. کروز غروب استانبول

یک تور گردشگری کامل غروب استانبول با دوستان و خانواده به شما فرصتی برای تجربه زیبایی های استانبول می دهد. این یک راه زیبا برای کشف استانبول است که هنگام غروب آفتاب مناظر بی نظیری از مکان های دیدنی تورهای استانبول ارائه می دهد. این یک تجربه آرامش بخش با مناظر شگفت انگیز غروب آفتاب عصر و منظره شب است. استانبول با زیبایی هایش در مواقع مختلف روز بی نظیر و بی ارزش است. پس تمام نگرانی ها را کنار بگذارید و برای تماشای غروب خورشید آماده شوید.

8. کروز گرین کانیون

از گشت و گذار در آب های آکوامارین گرین کانیون لذت ببرید و استراحت کنید. این مکان با دریاچه سد خوش منظره در منطقه ماناوگات ترکیه، دره های شیب دار به همراه سواحل آرام آن است. این یک تجربه شگفت‌انگیز است و به زیبایی سفر با قایق در استانبول است. در اینجا می توانید مناظر دریاچه و جنگل را تحسین کنید، روی عرشه حمام آفتاب بگیرید، مراقب حیات وحش باشید و چندین رستوران کنار آب را کشف کنید. بنابراین، برای دره سبز نفس گیر آماده شوید و در آب سبز درخشان شنا کنید.

گشت و گذارهای هیجان انگیز در تور ترکیه با کروز

سوالات متداول

برخی از سفرهای دریایی معروف ترکیه کدامند؟

چندین سفر دریایی معروف در ترکیه وجود دارد که به خاطر زیبایی‌های طبیعی مناظر معروف هستند. در زیر لیست برخی از این سفرهای دریایی در این کشور آمده است:

سیکلاد جنوبی

بازتاب دریای اژه

سفر دریایی بسفر استانبول

کروز آبی در اطراف خلیج بدروم

سفر دریایی جزایر یونان از ازمیر

برترین جاذبه های کروز Cyclades Southern چیست؟

جاذبه های برتر سفر دریایی سیکلاد جنوبی مناظر عالی، جزیره زیبای رودس و هزاران جزیره است. در اینجا شما همچنین می توانید سواحل نفس گیر را با چندین تجربه مسحور کننده کشف کنید.

سفر دریایی بسفر استانبول در ترکیه به چه چیزی معروف است؟

سفر دریایی بسفر در ترکیه به خاطر یک تور شگفت انگیز و فراموش نشدنی با قایق ها و قایق های تفریحی لوکس شناخته شده است. این یک تجربه مسحور کننده است که می توانید با خانواده و دوستان خود داشته باشید.

بهترین زمان برای سفر به ترکیه چه زمانی است؟

بهترین زمان برای سفر به ترکیه آوریل، می، سپتامبر و اکتبر است. در طول این ماه ها با دمای 20 تا 30 درجه سانتیگراد گرم می شود. این بهترین زمان برای انجام فعالیت های خارج از منزل است.

چند روز برای گشت و گذار در ترکیه کافی است؟

می توان در عرض 10 تا 14 روز ترکیه را کاوش کرد زیرا کشوری بزرگ با چندین شهر معروف، سواحل و جاذبه های تاریخی است. این سرزمین شگفت انگیز است و به زمان کافی برای کاوش نیاز دارد.

برترین جاذبه های کروز از کوش آداسی چیست؟

جاذبه های کروز از کوش آداسی استراحتگاه های ساحلی مدرن، بازارهای سنتی، افسوس و پاموکاک هستند. چندین مناظر نفس گیر، سایت های هیجان انگیز در کوش آداسی وجود دارد که می توانید با عزیزان خود به گشت و گذار بپردازید.

چرا تور ترکیه اینقدر محبوب است؟

ترکیه به خاطر مناظر متنوعش که شامل کوه ها و جنگل ها می شود، معروف است. همچنین مکان های تاریخی و پیشینه فرهنگی غنی این مکان را به یک مقصد گردشگری بسیار جذاب تبدیل کرده است.

منبع: تور لحظه آخری توریاب

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو