23 قرص ضد اشتهای قوی موجود در داروخانه

23 قرص ضد اشتهای قوی موجود در داروخانه


منبع: اوما

668

1398/7/28

22:13


23 قرص ضد اشتهای قوی موجود در داروخانه

داروهای ضد چاقی یا داروهای کاهش وزن داروهایی هستند که باعث کاهش یا کنترل وزن می شوند. این داروها یکی از فرآیندهای اساسی بدن انسان یعنی تنظیم وزن را با تغییر اشتها یا جذب کالری تغییر می دهند. روش اصلی درمان اضافه وزن و چاقی افراد رژیم غذایی و ورزش می باشد.

به دلیل عوارض جانبی بالقوه و مزایای کم داروهای ضد اشتها در کاهش وزن به ویژه در کودکان و نوجوانان چاق، توصیه می شود داروهای ضد اشتها تنها برای چاقی در حالی که مزایای درمان بیشتر از خطرات آن است توصیه شود.

گیاهان دارویی ضد اشتها

بسیاری از محصولات که به عنوان مکمل های کاهش وزن گیاهی به فروش می رسند، عملا شامل محرک های غیرمعتبر از جمله آنالوگ آمفتامین، متامفتامین و اپدرا می باشند. برخی از مکمل های گیاهی شامل دوزهای بالا ترکیبات موجود در گیاهان با اثرات تحریک کننده از جمله یوهیمبین و هیگینامین می باشند. این گیاهان باعث کاهش اشتها میشوند:

1. عصاره چای سبز

چای سبز برای هزاران سال مصرف شده است و هنوز هم یکی از سالمترین نوشیدنی ها است. مطالعات زیادی بر روی چای سبز انجام شده است که مربوط به جلوگیری از اختلالات شناختی از جمله زوال عقل و مدیریت اختلال متابولیک می باشد. به تازگی مشخص شده است برخی از آنتی اکسیدان ها و مواد در عصاره چای سبز به اثرات مفید بر روی بیماری های متابولیکی و بهبود تنظیم هورمون های اشتها وابسته است.

2-عصاره زعفران

برخی تحقیقات نشان می دهد که مصرف برخی از عصاره های زعفران با افزایش سطح اندورفین و سروتونین می تواند بر تنظیمات خلقی اثر مثبت داشته باشد. اثرات زعفران در هنگام سرکوب اشتها و بهبود خلق و خو همراه با افزایش سروتونین در بدن می باشد.

3-اسانس گریپ فروت

مزایای گریپ فروت برای کاهش وزن مطالعات زیادی را به سمت خود معطوف کرده است و به نظر می رسد اسیدهای مفید، آنتی اکسیدان ها، روغن های فرار و آنزیم ها باعث کاهش اشتها و کاهش میل می شوند که به تحریک سیستم لنفاوی و افزایش انرژی کمک می کنند.

4. غذاهای تند

مواد تند طبیعی (به علاوه ضد التهابی) مانند کاینن، فلفل سیاه، کاری، زردچوبه، زنجبیل، قاصدک یا دارچین ممکن است به افزایش توانایی بدن در سوزاندن چربی ها کمک کنند، سطح گرسنگی را کاهش دهند، سطح گلوکز را نرمال کنند، آسیب رادیکال های آزاد را با افزایش سن کاهش دهند و اشتهای شما برای شیرینی را کاهش دهند.

انواع قرص ضد اشتها موجود در داروخانه های ایران

1-سبوس گندم (Wheat Bran)

سبوس گندم و ضد اشتها

مفید در بهبود و تنظیم سیستم گوارش کاهش اشتهای کاذب کاهش جذب کلسترول که باعث کاهش چربی خون می شود. کاهش جذب قند خون و در نتیجه کاهش ابتلا به دیابت شادابی پوست. مفید در بهبود ورم معده و ورم روده مفید در بهبود پولیپ های کولن و روده حاوی فیبر، فسفر، گلوتن، سیلیس، فلوئور، ویتامین B، ویتامین PP، ویتامین E، آهن، منیزیوم، پتاسیم، روی، کلسیم، منگنز

روش مصرف : روزانه برای هر نفر یک تا دو قاشق غذاخوری در داخل انواع غذاهایی چون انواع سوپ‌ها و آش، سالاد، ماست و انواع خورش ها، کتلت، کوکو سبزی و سیب زمینی،‌ انواع خوراک ها ریخته شود و یا یک قاشق مرباخوری داخل یک لیوان شیر و یا انواع آبمیوه ها استفاده شود.

 قیمت: 57 هزار تومان


2- سلیم وی بانوان (Slim Whey for Women)

اسلیم وی بانوان ضد اشتها

سلامت هضم و گوارش ، کنترل وزن ، حس سیری طولانی مدت

روش مصرف:

شیک : 1 پیمانه از اسلیم وی را در داخل شیکر ریخته و با سرعت به مدت 30 ثانیه تکان دهید. هم زدن : یک پیمانه از اسلیم وی را در داخل یک لیوان بزرگ بریزید و 250 سی سی آب را به آن اضافه کرده به مدت 20 ثانیه با قاشق مخلوط کنید و این کار را تا زمان حلالیت کامل ادامه دهید

میکسر : یک پیمانه از اسلیم وی را در داخل دستگاه بلندر بریزید و 250 میلی لیتر آب به مخلوط اضافه کرده و به مدت 20 الی 30 ثانیه مخلوط کنید ، سپس 1 الی 2 تکه یخ را به مخلوط اضافه کرده و به مدت 30 ثانیه دیگر مخلوط کنید.

 قیمت: 56 هزار تومان


3- ضد اشتها لیپو اسلیم ( توت فرنگی ) (Lipo Slim)

ضد اشتها لیپو اسلیم

کاهش وزن بدن،  حفظ وزن بدن، کاهش چربی های خون (تری گلیسیرید و کلسترول)

روش مصرف:  یک پیمانه پودر داخل لیوان بریزید. 2- شیر 1/5 درصد چربی یا آب ولرم تا حجم 125 میل لیتر اضافه نمایید. 3- به مدت 30 ثانیه آن را به هم بزنید تا پودر با شیر یا آب کاملا مخلوط شود.

قیمت: 47 هزار تومان


4-لیمو ترش 25 میلی گرم  (Lime 25 mg)

لیمو ترش ضد اشتها

کاهش اشتها،  از بین بردن چربی ها

روش مصرف: 3 بار در روز، هر بار یک کپسول نرم همراه با مقداری مایعات قبل از غذا میل شود.

قیمت: 21 هزار تومان


5-زیره 25 میلی گرم (Cumin 25 mg)

زیره باریج ضد اشتها

کاهش وزن،  کاهش اشتها

روش مصرف :  3بار در روز، هر بار یک کپسول نرم همراه با مقداری مایعات بعد از غذا میل شود.

قیمت: 22 هزار تومان


6-اسلیم می ( 60 عددي )  (Slim Me)

ضد اشتها اسلیم می

کاهش بافت چربی در بدن و کنترل اشتها

روش مصرف : 1 عدد صبح و 1 عدد عصر مصرف شود.

قیمت: 114 هزار تومان


7-اکسترا اسلیم (Extra Slim)

اکسترا اسلیم ضد اشتها

لاغر کننده و افزایش سوخت و ساز کاهش اشتها و افزایش متابولیسم 100 درصد طبیعی

روش مصرف: روزی سه مرتبه ، هر مرتبه دو کپسول همراه با غذا یا طبق دستور پزشک مصرف شود. اگر در حال مصرف داروهای دیگری هستید این محصول را دو ساعت قبل یا بعد از آن ها مصرف نمایید. برای مصرف طولانی با پزشک خود مشورت نمایید.

قیمت: 49 هزار تومان


8- گارسینوفیت (Garcinofit)

گارسینوفیت و ضد اشتها

کاهش اشتها

روش مصرف : به عنوان یک مکمل رژیمی برای بزرگسالان روزانه 1 عدد کپسول 30 دقیقه قبل از هر وعده ی غذایی اصلی و برای بدست آوردن بیشترین اثر کاهش وزن روزانه 2 عدد کپسول 30 دقیقه قبل از هر وعده ی غذایی مصرف شود. از مصرف بیش از 6 عدد کپسول در روز اجتناب گردد.

قیمت: 58 هزار تومان


9-دایان فیت (Dayan Fit)

دایان فیت ضد اشتها

ترکیبات : سداب ، زیره سیاه ، رازیانه ، بوره ارمنی ، لاک مغسول ، زنیان و مرزنجوش . ماده موثره 0.12 میلی گرم در هر کپسول است.

روش مصرف : 2 عدد کپسول قبل از ناهار و 2 عدد کپسول قبل از شام مصرف شود.

هشدارها : در دوران بارداری و شیردهی از مصرف دارو خودداری نمایید. - در کودکان زیر 12 سال منع مصرف دارد. - بیش از سه ماه مصرف نشود. - برای افرادی که سابقه فشار خون و ناراحتی های قلبی دارند توصیه نمی شود. - در صورت حساسیت به هر یک از اجزای فرآورده ، از مصرف آن خودداری فرمایید. - در صورت سابقه ی مشکلات گوارشی از مصرف فرآورده خودداری فرمایید.

قیمت: 53 هزار تومان


10-اسلیم مد  (Slim Med)

ضد اشتها اسلیم مد

کم کننده اشتها و کمک به کاهش وزن بدن

روش مصرف : دو عدد کپسول باهم ، سه بار در روز همراه با غذا مصرف شود.

قیمت: 55 هزار تومان


11- کارویل (Carvil)

ضد اشتها کارویل

کاهش دهنده وزن و اشتها ، در افرادی که ناراحتی کلیوی دارند ممنوع است.

روش مصرف : درصورت داشتن اضافه وزن تا 10 کیلوگرم روزی 3 مرتبه 1 تا 2 قرص نیم ساعت قبل از غذا میل نمایید. اضافه وزن بیش از 10 کیلوگرم روزی 3 مرتبه 3 قرص نیم ساعت قبل از غذا میل منایید.

قیمت: 28 هزار تومان


12-اسلیمان 500 میلی گرم (Slim Man 500 mg)

ضد اشتها اسلیمان

کمک به کنترل اشتها - کمک به کاهش وزن. هر کپسول محتوی 400 میلی گرم عصاره دانه گیاه قهوه سبز ( با نام علمی Coffea Arabica ) و 5 میلی گرم عصاره میوه فلفل سیاه ( با نام علمی Piper Nigrum ) است.

روش مصرف : دو بار در روز هر بار یک کپسول پیش از غذا میل نمایید.

قیمت: 48 هزار تومان


13-فلوردو (Felordo)

فلوردو ضد اشتها

کاهش جذب قند کاهش وزن کاهش کلسترول و تری گلیسرید، از بین برنده چربی های زائد بدن به ویژه شکم و پهلو کاهش کلسترول، تری گلیسیرید و اسید اوریک درمان ناراحتی های گوارشی از جمله: نفخ، ترش کردن، التهاب گوارشی و کبد چرب،  رفع اشتهای کاذب تقویت معده و رفع رفلکس های معده

روش مصرف : روازانه 1 قرص قبل از نهار و شام میل شود . افرادی که سابقه کم خونی دارند بعد از غذا قرص را مصرف کنند.

قیمت: 55 هزار تومان


14-بولیپکس (Bolipex)

ضد اشتها بولیپیکس

کاهش دهنده وزن و توده چربی - کاهنده تری گلیسیرید و کلسترول و LDL-c - کاهش دهنده هورمون محرک اشتها ( گرلین )

روش مصرف : نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی ، یک عدد کپسول میل شود.

قیمت: 45 هزار تومان


15-اسلیم کر (SlimCare)

ضد اشتها اسلیم کیر

مهار ذخیره چربی افزایش سوخت و ساز بدن کاهش تعدادسلول های چربی مهار اشتهای کاذب

روش مصرف : مصرف استاندارد این محصول حداکثر سه کپسول 30 تا 60 دقیقه قبل از وعده های اصلی غذایی صبحانه و شام است. رعایت رژیم غذایی و ورزش همزمان با مصرف دارو توصیه می شود. پیشنهاد می گردد برای تنظیم دوز مصرفی با پزشک یا داروساز خود مشورت نمایید.. دوره مصرف پیشنهادی این دارو یک دوره سه ماهه است.

قیمت: 70 هزار تومان


16-اسلیم مکس (Slimmax)

اسلیم مکس و ضد اشتها

لاغر کننده، کاهش توده چربی بدن،  کاهش اشتها،  حساسیت نسبت به داروهای گیاهی،  مصرف کنندگان داروهای کاهنده فشار خون با احتیاط و زیر نظر پزشک مصرف نمایند.

روش مصرف : 2 عدد کپسول میان روز و 2 عدد عصرها میل شود. تا زمان رسیدن به وزن دلخواه مصرف شود.

قیمت: 17 هزار تومان


17-فیبر کاهش اشتها 400 گرم (Fiber Decrease Appetite 400 g)

فیبر کاهش اشتها

 مناسب برای کاهش وزن , کاهش اشتها و سیری کاذب، این محصول جهت تشخیص ، پیشگیری و درمان نمی باشد - افراد با ناراحتی های گوارشی ، زنان باردار و شیرده ، بیماران کلیوی ، قلبی ، عروقی و مصرف کنندگان دارو قبل از مصرف با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنند - همراه با آب زیاد مصرف شود.

روش مصرف : در بزرگسالان 1 پیمانه (25 گرم) در 250 سی سی آب حل شود و نیم ساعت قبل از هر سه وعده غذای اصلی (صبحانه ، ناهار ، شام) مصرف شود.

قیمت: 66 هزار تومان


18-فیبر کاهش اشتها 300 گرم (Fiber Decrease Appetite 300 g)

ضد اشتها فیبر کاهش اشتها

افزایش سلامت گوارش - کاهش LDL (کلسترول) - پایداری سطوح قند خون - حس سیری برای مدت زمان طولانی - کمک به کاهش وزن

روش مصرف : یک پیمانه از محصول را در 250 میلی لیتر آب حل نموده و سپس میل نمایید. 45 دقیقه قبل از وعده غذایی مصرف شود.

هشدار: افراد با ناراحتی های گوارشی ، زنان باردار و شیرده ، بیماران کلیوی ، قلبی و عروقی و مصرف کنندگان دارو قبل از مصرف با پزشک یا متخصصان تغذیه مشورت کنند. - همراه با آب زیاد مصرف شود.

قیمت: 53 هزار تومان


19-پی جی ایکس دیلی ساشه ای  ( PGX Daily Singles )

ضد اشتها pgd

کاهش اشتها با ایجاد احساس سیری، کمک به کاهش میزان متوسط قند خون، پایین آوردن قند خون، کمک به کاهش LDL و چربی خون، کاهش دهنده اشتها قابل انطباق با تمام برنامه های رژیم غذایی کاهش دهنده قند خون و تنظیم میزان قند خون کاهش دهنده سطح کلسترول و چربی بالای خون

روش مصرف : 

PGX را به همراه یا بدون همراه غذا و با مصرف همزمان 250-500 میلی لیتر آب یا طبق نظر پزشک مصرف نمایید. هفته اول: یک ساشه، یکبار در روز هفته دوم: 1-2 ساشه، دوبار در روز هفته سوم و به بعد: 1-2 ساشه، سه بار در روز گرانول های PGX Daily بدون طعم هستند و می توان آن را روی غذای مرطوب، ماست، سالاد میوه (انواع ساده یا بدون قند)، سوپ، نوشیدنی های کم کالری بدون گاز یا حتی به صورت جایگزین غذا استفاده کرد.

توجه: تعداد کمی از افراد هنگام مصرف PGX ممکن است دچار تغییرات سیستم گوارش شوند. به تدریج میزان مصرف PGX را افزایش دهید تا به بدن خود اجازه تطابق با PGX را بدهید. همچنین حتماً یک لیوان آب (250-500 سی سی) بعد از مصرف PGX استفاده کنید.

قیمت: 100 هزار تومان


20-نوشیدنی فیبری اسلیم ( Slim Fiber Drink) 

قر ص ضد اشتها اسلیم

کمک به کاهش وزن و افزایش احساس سیری مخلوط فیبرهای غذایی محلول و نامحلول کمک به تامین فیبر روزانه

روش مصرف : محتوی یک بسته (15 گرم) را در یک لیوان ریخته و به آن آب سرد اضافه نمایید و کاملا به هم بزنید. سپس این نوشیدنی را به صورت خنک، نیم ساعت قبل از صرف غذا بنوشید.

قیمت: 37 هزار تومان


21-ضد اشتها ردوکیل ( 60 عددي ) (Redukil)

ضد اشتها ردوکیل

کاهش وزن،  کاهش اشتها، کاهش چربی و قند خون، رفع یبوست

روش مصرف :  1 ساعت قبل از هر وعده غذایی 1 تا 2 عدد کپسول با 2 لیوان آب میل شود

قیمت: 180 هزار تومان


22- اسلیم لست 1  ( شکلاتی ) (Slim Last 1)

اسلیم لست ضد اشتها

حفظ وزن بدن، کاهش وزن بدن

روش مصرف : یک پیمانه پودر داخل لیوان بریزید. 2- شیر 1/5 درصد چربی یا آب ولرم تا حجم 125 میل لیتر اضافه نمایید. 3- به مدت 30 ثانیه آن را به هم بزنید تا پودر با شیر یا آب کاملا مخلوط شود.

قیمت: 43 هزار تومان


23-ترمو ایکس  (Thermo X)

ترموایکس ضد اشتها

کمک به کنترل وزن بدن - کنترل احساس گرسنگی

روش مصرف : روزانه 3 کپسول را 30 دقیقه قبل از تمرین و قبل از غذا مصرف کنید .

قیمت: 258 هزار تومان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو