دانلود بازی Only After برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM

دانلود بازی Only After برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM


منبع: دانلود ها

342

1398/8/2

01:31


بازی Only After ارائه کننده یک داستان تعاملی است که تصمیمات شما روی نتایج آن تاثیر دارد و می توانید داستان های مختلفی را تجربه کنید. نتیجه نهایی در واقع اتفاقاتی است که بر شخصیت ها می افتد و می تواند شما را شدیدا تحت تاثیر قرار دهد. داستان بازی از جایی شروع می شود که یک دختر نوجوان به نام جولی گم می شود و روان پزشک و کاراگاه مایکل گریدی سعی می کند که شرایط عجیب ناپدید شدن وی را دنبال کند و بتواند سرنخی از وی پیدا کند. کل این ماجرا در یک داستان جذاب روایت می شود و شما تصمیم می گیرد که جودی بالاخره پیدا خواهد شد یا خیر. علائم استرس شخصیت ها را دنبال کنید و از طریق شهادت برخی از مضنونین شروع به کشف جزئیات پیرامون کنید. سعی کنید که سوالات بی پاسخ جواب دهید و بهترین عملکرد خود را داشته باشید.

Only After PC-HOODLUM

دانلود-بازی-Only-After

بازی Only After درواقع داستان شما است و باید آینده ای را رقم بزنید که در آن همه شخصیت ها در امنیت کامل به سر می برند. این اثر در واقع یک نمایش سینمایی است و صحنه ها و سکانس هایش به گونه ای طراحی شده اند که گویا شما کارگردان آن هستید. بازی رفته رفته بزرگتر و بهتر می شود و می توانید چندین شخصیت را در رکاب خود داشته باشید. در هر صورت حتی می توانید به گذشته بروید و روند دیدارهای شخصیت ها را کنترل کنید. جودی تک و تنها در یک فضای تاریک گرفتار شده است و تنها مسببین این اتفاقات می دانند که او در چه وضعیتی است. کاراگاه مهارت های کافی دارد و برای آشکار کردن رمز و راز می تواند همه سرنخ های مشکوک را دنبال کنید. پاسخ ها را بررسی کنید و با دروغ یا راست دانستن آنان مسیر مشخص خود را دنبال کنید.

info

Only After is an interactive story where your decisions affect future outcomes, branching out different possible storylines that will result in different endings for the characters.

After a teenage girl named Julie goes missing, psychiatrist Judy Williams and detective Michael Grady try to piece together the strange circumstances of her disappearance. The only clue they have is David, Julie’s boyfriend, who’s been found in a nearby forest presenting post-traumatic stress symptoms. Through David’s testimony, Judy and Michael start discovering the details surrounding the last days she was seen and trying to answer the big question. Where is she now?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64 Bit or higher

Processor: Core i5 or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD Radeon 5750 1Gb VRAM / Intel HD4400 / NVidia Geforce 640 1Gb VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 14 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 64 Bit or higher

Processor: Core i5 or equivalent

Memory: 12 GB RAM

Graphics: AMD Radeon R9 270X 2Gb VRAM / Intel HD4400 / NVIDIA 760 series 2Gb VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 14 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو