دانلود بازی Nubarron The adventure of an unlucky gnome برای کامپیوتر

دانلود بازی Nubarron The adventure of an unlucky gnome برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

179

1398/11/13

02:54


بازی Nubarron درباره ی یک کوتوله ی بدشانس است که به سرزمینی اسرارآمیز و پیچیده فرستاده شده. شما باید در طی این مسیر، همراه وی شوید و آن را از پس معماهای گوناگونی که پیش رویش است، بگذرانید. آیا می توانید ابر سیاه پلیدی که مصیبت را در این سرزمین خیالی حاکم کرده، از بین ببرید؟ آیا می توانید کلاه شانس این کوتوله ی بدشانس را پیدا کنید؟ می توانید به دوستانتان اعتماد کنید؟ جواب همه ی این سئوال ها را در بازی پیدا خواهید کرد. این بازی اثری ماجراجویانه و پلتفرمر با معماهای جذاب می باشد که توسط استودیو Nastycloud توسعه یافته و Hidden People Club آن را در شبکه استیم منتشر کرده است.

فضای بازی Nubarron از طراحی دیجیتال بسیار زیبا بهره مند است که هرکسی می تواند مجذوب خود کند. تشابه گرافیک بازی با آثار موفقی همچون Rayman نیز به چشم می خورد. داستان بازی، داستان عشق و نفرت است! دوستی و دشمنی بین کوتوله ی داستان و ابر پلیدی که بالای سر اوست. شما می توانید از این ابر کمک بگیرید تا صاعقه تولید کند و معماهای خود را حل کنید و دشمنان سر راهتان را از بین ببرید. البته شما باید مواظب این ابر خشمگین باشید، چرا که هدف اصلی این ابر نابودی شماست و باید از دست صاعقه هایش فرار کنید. دو ابر دیگر نیز در گیم پلی بازی طراحی شده اند که با اسامی “ابر بی طرف” و “ابر خوشحال” حضور دارند. از ابرهای خوب می توانید در مبارزه با باس ها استفاده کنید.

Nubarron The adventure of an unlucky gnome PC-HOODLUM

دانلود-بازی-Nubarron

info

Guide Gnome across the dangers of this twisted fairytale world. Can you break the curse that made that annoying cloud appear? Can you recover his stolen Lucky Hat? Can you trust your friends? Find out in Nubarron, a casual puzzle platformer set in a beautiful digitally painted world full of weird creatures you’ll have to deal with.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 7

Processor: Intel i3+

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Nvidia 450 GTS / Radeon HD 5750 or better

Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: 10

Processor: Intel i5+

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 460 / Radeon HD 7800 or better

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Nubarron-HOODLUM با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو