دانلود بازی Argonus and the Gods of Stone Directors Cut برای کامپیوتر

دانلود بازی Argonus and the Gods of Stone Directors Cut برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

172

1398/9/20

00:15


بازی Argonus and the Gods of Stone یک ماجراجویی اول شخص هیجان انگیز است که در یونان باستان جریان دارد. آرگونوس و خدایان سنگی اصلی ترین بازیگران داستان این اثر هستند و افسانه های یونانی جای مهمی در آن دارند. بازی ادای احترامی به فیلم های فانتزی دهه ۶۰ و ۷۰ است و شما در نقش آرگونوس در بازی حضور دارید. او در یک جزیره ای عجیب و غریب از خواب بیدار می شود و به دنبال سرنوشت همراهانی است که با وی همراه بوده اند. او در نهایت با یک الهه روبرو می شود و با وی معامله ای را انعقاد می کند. او از ملاقات با خداهای سنگی به اسطوره های خارق العاده می رسد و رابطه ای خطرناک را شروع می کند. دنیاهای مربوط به افسانه های یونانی در بازی طراحی شده است و می توانید از گشت و گذار در آن لذت ببرید. معماهای جذاب بازی را حل کنید و بدانید که رازهای قدیمی ریشه در افسانه هایی دارند که همیشه برای بچه های یونانی گفته می شده است.

Argonus and the Gods of Stone Directors Cut PC-PLAZA

نسخه کامل Directors Cut جایگزین شد

دانلود-بازی-Argonus-and-the-Gods-of-Stone

بازی Argonus and the Gods of Stone از یک داستان اساطیری جذاب بهره می برد و توسط بتی برانتلی روایت شده است. موسیقی متن بازی از ریچ داگلاس گرفته شده است که در فیلم های دهه ۶۰ بسیار استفاده می شده است. در ابتدا همواره باید از یک دستورالعمل ساده استفاده کنید و در ماجرای بازی غوطه ور شوید. پیشرفت شما مدام ترسیم می شود و می توانید با استفاده از آن روند ارتقای خود را مدیریت کنید. اچیومنت های بازی هم در بیست قسمت تقسیم شده اند و انگیزه خوبی را در به اتمام رساندن بازی برای بازیکنان ایجاد می کند. گرافیک بازی طراحی خوبی دارد و انیمیشن ها هم در حد نام سازندگان کمک می کند که تجربه ای نزدیک به واقعیت را داشته باشید. شخصیت ها هم معمولا با اندازه بزرگی طراحی شده اند و گویای تعدد خدایان در این دنیای فانتزی هستند.

info

From the creators of Shadowgate comes Argonus and the Gods of Stone, a first-person legendary adventure. Paying homage to the great fantasy films of the ’60s and ’70s, Argonus and the Gods of Stone is set within the world of ancient Greece. You are Argonus, a historian and cartographer, who awakes to find himself lost on strange shores. The Argo, famed ship of hero Jason and his Argonauts, has been pulled onto sharp rocks by a siren’s song and now lies shattered in shallow waters. When you discover the fate of your stalwart companions, you must make a deal with a goddess – Stop the blight that has taken untold lives in return for safe passage home or risk succumbing to the bedevilment that stalks this isle…

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 or higher (64 bit only)

Processor: Intel core i3 or AMD equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce 450 or higher

Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: WIndows 10 (64 bit only)

Processor: Intel core i5, i7 or AMD equivalent

Memory: 6 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce 1080 or higher

Storage: 5 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Argonus and the Gods of Stone Directors Cut-PLAZA:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو