دانلود بازی Potata Chapter One + Update v20191217 برای کامپیوتر

دانلود بازی Potata Chapter One + Update v20191217 برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

166

1398/9/27

23:32


بازی Potata یک تجربه ماجراجویانه و پلتفورمر است که باید توسط جادوگر جوانی آن را تجربه کنید. در جنگل های ساحره ای حرکت کنید و فراموش نکنید که باید تلاش مصاعفی برای پیدا کردن خانه خود داشته باشید. بازی دارای یک فضای فانتزی و محیط های جذاب است و این جادوگر جوان هم قدرت های بسیاری دارد. باید از این قدرت ها استفاده کنید و معماهای بیشتری را در بازی حل کنید. این معماها شامل مبارزه با دشمنان هم هستند و باید تمام رازهای این جنگل مخوف را حل کنید. زیبایی گرافیکی بازی باعث می شود که از گشت و گذار در آن لذت ببرید و هربار در گوشه ای از آن غوطه ور شوید. در دنیای شگفت انگیز بازی قدم بگذارید و گیم پلی ای را تجربه کنید که آرامش بسیاری به شما خواهد داد. پازل های متعددی را حل کنید و در نهایت هم در مسیری قرار بگیرید که شما را به خانه اصلی تان خواهد فرستاد.

Potata Chapter One PC-PLAZA

دانلود-بازی-Potata-Chapter-One

در بازی Potata می توانید دوستان جدید پیدا کنید و از آن ها در معماها کمک بگیرید. معماها به صورت حرکتی هستند و حل کردن آن لذت خاصی به همراه دارد. خطرات محیطی هم بسیار هستند و باید همواره سرعت بالایی در کنار تمرکز داشته باشید. موانع بازی کم کم سخت تر می شوند و در عین حال تلاش شما را ارزشمند تر می کنند. بازی از کات سین های جذابی استفاده کرده است و باس ها هم چالش بسیار خوبی دارند. مراقب ضربان فلب خود باشید و نگذارید که محیط و دشمنان شما را نابود کنند. باس ها در اندازه های بزرگ ظاهر می شوند و گاها هم سرعت بسیار بالایی دارند. در مسیر خود چیزهایی را پیدا می کنید که سرنخ خوبی برای حرکت شما هستند و همه ی آن ها هم در نوار بالایی ذخیره می شوند و می توانید آن ها را کرفت کرده و استفاده کنید.

info

Adventure platformer about Potata’s travel in fairy forest. Finding yourself and saving the world on the way. Where your story takes you? Immerse yourself in an atmosphere of peace and natural tranquility. Reveal all secrets and hidden treasures and don’t forget to save the world.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel Core 2 Duo E5200

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce 9800GTX+ (1GB)

DirectX: Version 10

Storage: 5 GB available space

Additional Notes: 1080p, 16:9 recommended

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7

Processor: Intel Core i5

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 760M

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

Additional Notes: 1080p, 16:9 recommended

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v20191217-PLAZA با لینک مستقیم

————

دانلود بازی Potata Chapter One-PLAZA با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو